Sinne haetaan työntekijää, paljonkohan on palkka ja minkälainen ilmapiiri
Puukkotehdas
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyykö kuulua juoppojengiin !!??
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17805082U
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Varmaan kymppitonni kuussa aluksi ja nousee sitten ajan kanssa.
- Anonyymi
Hae ja kysy. Täältä on turha pyytää asiallista vastausta.
- Anonyymi
Tuolla voi olla ilmapiiri hyvä mutta kauhavalla ei että älä nyt ainakaan muuta tänne työn takia jos et täällä asu
- Anonyymi
En mä Härmään oo muuttamaskaan.Se on kuulemma aivan hirveä takapajula.
- Anonyymi
Mee käymäs ja kysymäs mitä se työ sisältää ja paljoko tuosta saa korvausta.Ei sitä kukaa täälä sano vaikka tiätääski
Ja komppaan jotain edelläkommentoijaa,eli jos et asu Kauhavalla älä vaa tänne muuta sei kannata.
Nimenomaa KantaKauhavalle- Anonyymi
Nimenomaan jos jonnekin niin kantakauhavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742