Mistä konservatiivinen ehdokas ilmajokelaiselle äänestäjälle?

Anonyymi-ap

Vaatimuksena mieluummin oikeistolainen maailmankatsomus, itse tienatuilla rahoilla toimeen tuleva, aikaansaava, rehellinen, kunniallinen ja normaali.

23

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateistit pois!

      • Anonyymi

        Joo, Aito avioliitto!


    • Anonyymi

      No jos itse noilla lähtisin etsimään niin Keskinen Jalasjärveltä. Koskelasta tai Koskenkorvan "omasta" pojasta ei ainakaan ole näitä kriteerejä täyttämään.

      • Anonyymi

        Ainoa kriteerit täyttävä on Mäenpää 139.
        Koskela ei ole rehellinen, se on ateisti ja narsisti.
        Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa kriteerit täyttävä on Mäenpää 139.
        Koskela ei ole rehellinen, se on ateisti ja narsisti.
        Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta.

        Mäenpäähän on persu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa kriteerit täyttävä on Mäenpää 139.
        Koskela ei ole rehellinen, se on ateisti ja narsisti.
        Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta.

        Ei varmaan hakenut patalaiskaa juippia!


    • Anonyymi

      Kuinka kunniallista on kikkailla kansanedustajana kymmeniä tuhansia euroja kansalaisten verovaroja omaksi eduksi romutuspalkkiokikkailuilla?

      • Anonyymi

        Moraalitonta toimintaa. Suorastaan kepulaista mulle, mulle, mulle-ajattelua


      • Anonyymi

        Punavihreät lahjoitti Juhalle auton, tottakai se käytti vasemmistokepujen luomaa systeemiä. Sitä se vihersiirtymä on, että persutkin ajaa kaasulla. Kaasu keksittiin jo Aatun aikana.


    • Anonyymi

      Mikäs se Mäenpään pääelinkeino onkaan ollut ennen näitä "lainsäädäntöhommia"🤔

      • Anonyymi

        Meinaakko että on vaan vittumaisuuttaan sairaseläkkeellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko että on vaan vittumaisuuttaan sairaseläkkeellä

        Ei millään pahalla mutta tässähän etsittiin itse tienatuilla rahoilla toimeen tulevaa ja aikaansaavaa ehdokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko että on vaan vittumaisuuttaan sairaseläkkeellä

        Laiskuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millään pahalla mutta tässähän etsittiin itse tienatuilla rahoilla toimeen tulevaa ja aikaansaavaa ehdokasta.

        Mäki, Lähdesmäki ja Koskela. Kaikki saivat satoja tuhansia korona-avustuksia. Että sillee.


    • Anonyymi

      Keskisestä on kuulunut hyvää naapurin asukeilta. Tukea löytyy ja saattaisi täyttää hakukriteerit.

    • Anonyymi

      Kokoomuksesta taitaisi kriteerit täyttää kaikki muut paitsi Koskela. Koskelaa äänestämällä saisi kyllä annettua äänen yhdellä lapulla puolelle koko Suomen rikostuomituista kokoomusehdokkaista 😆

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmakokelaisten on turha vinkua. Mäenpää menee maakunnan äärioikeiston äänillä läpi niin että rytisee.

    • Anonyymi

      Ääriainesten SuSi-sulkeiset tänään Ilkan patsaalla auttaa eheytymään🤔

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin katupartiot valvomaan apsin nurkille.

    • Anonyymi

      Yli-Suomukin äänestää 139

    • Anonyymi

      Kaikki järkevät tekee niin.

    • Anonyymi

      Kyllä tulee Krp:lle peräänkatsottavaa näitten ääriehdokkaitten kanssa. Kalliiksi sekin tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe