Mistä konservatiivinen ehdokas ilmajokelaiselle äänestäjälle?

Anonyymi-ap

Vaatimuksena mieluummin oikeistolainen maailmankatsomus, itse tienatuilla rahoilla toimeen tuleva, aikaansaava, rehellinen, kunniallinen ja normaali.

23

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ateistit pois!

• Anonyymi

Joo, Aito avioliitto!

• Anonyymi

No jos itse noilla lähtisin etsimään niin Keskinen Jalasjärveltä. Koskelasta tai Koskenkorvan "omasta" pojasta ei ainakaan ole näitä kriteerejä täyttämään.

• Anonyymi

Ainoa kriteerit täyttävä on Mäenpää 139.
        Koskela ei ole rehellinen, se on ateisti ja narsisti.
        Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta.

Mäenpäähän on persu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan hakenut patalaiskaa juippia!

• Anonyymi

Kuinka kunniallista on kikkailla kansanedustajana kymmeniä tuhansia euroja kansalaisten verovaroja omaksi eduksi romutuspalkkiokikkailuilla?

• Anonyymi

Moraalitonta toimintaa. Suorastaan kepulaista mulle, mulle, mulle-ajattelua

• Anonyymi

Punavihreät lahjoitti Juhalle auton, tottakai se käytti vasemmistokepujen luomaa systeemiä. Sitä se vihersiirtymä on, että persutkin ajaa kaasulla. Kaasu keksittiin jo Aatun aikana.

• Anonyymi

Mikäs se Mäenpään pääelinkeino onkaan ollut ennen näitä "lainsäädäntöhommia"🤔

• Anonyymi

Meinaakko että on vaan vittumaisuuttaan sairaseläkkeellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta tässähän etsittiin itse tienatuilla rahoilla toimeen tulevaa ja aikaansaavaa ehdokasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiskuuttaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta tässähän etsittiin itse tienatuilla rahoilla toimeen tulevaa ja aikaansaavaa ehdokasta.

Mäki, Lähdesmäki ja Koskela. Kaikki saivat satoja tuhansia korona-avustuksia. Että sillee.

• Anonyymi

Keskisestä on kuulunut hyvää naapurin asukeilta. Tukea löytyy ja saattaisi täyttää hakukriteerit.

• Anonyymi

Kokoomuksesta taitaisi kriteerit täyttää kaikki muut paitsi Koskela. Koskelaa äänestämällä saisi kyllä annettua äänen yhdellä lapulla puolelle koko Suomen rikostuomituista kokoomusehdokkaista 😆

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ilmakokelaisten on turha vinkua. Mäenpää menee maakunnan äärioikeiston äänillä läpi niin että rytisee.

• Anonyymi

Ääriainesten SuSi-sulkeiset tänään Ilkan patsaalla auttaa eheytymään🤔

• Anonyymi

Ei muuta kuin katupartiot valvomaan apsin nurkille.

• Anonyymi

Yli-Suomukin äänestää 139

• Anonyymi

Kaikki järkevät tekee niin.

• Anonyymi

Kyllä tulee Krp:lle peräänkatsottavaa näitten ääriehdokkaitten kanssa. Kalliiksi sekin tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe