Vaatimuksena mieluummin oikeistolainen maailmankatsomus, itse tienatuilla rahoilla toimeen tuleva, aikaansaava, rehellinen, kunniallinen ja normaali.
Mistä konservatiivinen ehdokas ilmajokelaiselle äänestäjälle?
23
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ateistit pois!
- Anonyymi
Joo, Aito avioliitto!
- Anonyymi
No jos itse noilla lähtisin etsimään niin Keskinen Jalasjärveltä. Koskelasta tai Koskenkorvan "omasta" pojasta ei ainakaan ole näitä kriteerejä täyttämään.
- Anonyymi
Ainoa kriteerit täyttävä on Mäenpää 139.
Koskela ei ole rehellinen, se on ateisti ja narsisti.
Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta.Mäenpäähän on persu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskinen Jalasjärveltä on neverhööd ja Mäki Koskenkorvalta ei tule omilla rahoillansa toimeen, kun laskut on maksamatta.Ei varmaan hakenut patalaiskaa juippia!
- Anonyymi
Kuinka kunniallista on kikkailla kansanedustajana kymmeniä tuhansia euroja kansalaisten verovaroja omaksi eduksi romutuspalkkiokikkailuilla?
- Anonyymi
Moraalitonta toimintaa. Suorastaan kepulaista mulle, mulle, mulle-ajattelua
- Anonyymi
Punavihreät lahjoitti Juhalle auton, tottakai se käytti vasemmistokepujen luomaa systeemiä. Sitä se vihersiirtymä on, että persutkin ajaa kaasulla. Kaasu keksittiin jo Aatun aikana.
- Anonyymi
Mikäs se Mäenpään pääelinkeino onkaan ollut ennen näitä "lainsäädäntöhommia"🤔
- Anonyymi
Meinaakko että on vaan vittumaisuuttaan sairaseläkkeellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta tässähän etsittiin itse tienatuilla rahoilla toimeen tulevaa ja aikaansaavaa ehdokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiskuuttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta tässähän etsittiin itse tienatuilla rahoilla toimeen tulevaa ja aikaansaavaa ehdokasta.
Mäki, Lähdesmäki ja Koskela. Kaikki saivat satoja tuhansia korona-avustuksia. Että sillee.
- Anonyymi
Keskisestä on kuulunut hyvää naapurin asukeilta. Tukea löytyy ja saattaisi täyttää hakukriteerit.
- Anonyymi
Kokoomuksesta taitaisi kriteerit täyttää kaikki muut paitsi Koskela. Koskelaa äänestämällä saisi kyllä annettua äänen yhdellä lapulla puolelle koko Suomen rikostuomituista kokoomusehdokkaista 😆
- Anonyymi
Tuo normaaliuskriteeri ei natsaa sitten yhtään Mäenpään kaveriverkostoihin: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2db7ee43-1abe-410e-8859-08517425277d
- Anonyymi
Ilmakokelaisten on turha vinkua. Mäenpää menee maakunnan äärioikeiston äänillä läpi niin että rytisee.
- Anonyymi
Ääriainesten SuSi-sulkeiset tänään Ilkan patsaalla auttaa eheytymään🤔
- Anonyymi
Ei muuta kuin katupartiot valvomaan apsin nurkille.
- Anonyymi
Yli-Suomukin äänestää 139
- Anonyymi
Kaikki järkevät tekee niin.
- Anonyymi
Kyllä tulee Krp:lle peräänkatsottavaa näitten ääriehdokkaitten kanssa. Kalliiksi sekin tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277