Miksi Marin ei reagoi oman puolueensa rasistiin

eli äärimuslimi al-Taeseen?

Tyypin vanhat kirjoitukset ovat puhdasta rasismia, mutta SDP silitti vaan päätä.

43

<50

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekopyhä lehmä se on.

      • Anonyymi

        Kyllä yks rasisti joka puolueeseen sopii , varsinkaan kun hällä ei ole valtaa !!
        Minä on rasisti savolaisia kohtaan kun yksi savolainen vei mun nuijan ja toinen huijasi minua autokaupassa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yks rasisti joka puolueeseen sopii , varsinkaan kun hällä ei ole valtaa !!
        Minä on rasisti savolaisia kohtaan kun yksi savolainen vei mun nuijan ja toinen huijasi minua autokaupassa !!

        Ei, olet vain tyhmä luuseri.
        Kuulut juuri oikeaan puolueeseen.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yks rasisti joka puolueeseen sopii , varsinkaan kun hällä ei ole valtaa !!
        Minä on rasisti savolaisia kohtaan kun yksi savolainen vei mun nuijan ja toinen huijasi minua autokaupassa !!

        Sanna mieluummin syyttää muita sormi pystyssä ojentaen.
        Jos mies pääministeri joisi coronaa yökerhossa kyllä sanomista tulisi - nyt se on ollut coolia ja olavia hinkkaavaa


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17805626B

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Katsos kun se on sitä parempaa rasismia. Vasemmiston kaksois-standardit ja kaksinaamaisuus muutenkin on jo lähinnä huvittavaa.

      • Anonyymi

        Kaksoisstandardi nimenomaan.


      • Anonyymi

        Todella tekopyhiä ovat.


    • Anonyymi

      Vain persut ovat marinin mielestä rasisteja. Muiden rasismi on fiksumpaa. Varsinkin jos on demari ja maahanmuuttaja niin hän voi sanoa mitä vain.
      Miksi naisten asemaankaan ei kukaan demari uskalla puuttua maahanmuuttajien kohdalla. Heidän aikansa menee persujen jahtaamiseen.

      • Anonyymi

        Marin on vähä tyhmä.


      • Anonyymi

        Eikö ihmiset näe tuota kaksinaamaisuutta?


      • Anonyymi

        Miksei muslimi naiset saa tasa-arvoa Suomessa?
        Miksi suomessa ei tajuta tätä asiaa ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei muslimi naiset saa tasa-arvoa Suomessa?
        Miksi suomessa ei tajuta tätä asiaa ollenkaan?

        Miksi punavihreät femakot eivät välitä musliminaisten asemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei muslimi naiset saa tasa-arvoa Suomessa?
        Miksi suomessa ei tajuta tätä asiaa ollenkaan?

        Kun se on niin ihqua ne miehet on niin eksoottisia, ja kun se on just sitä hienoa kulttuuria , tosin jos Suomalainen mies löisi vaimoaan niin se olis kamalaa sovinismia ja väkivaltaa, heti pottunokka vankilaan. Jos perussuomalaisen puolueen jäsenen vaimo joutuisi lähtemään turvakotiin , olisi kauhea meteli , tämän kaverin kyseessä ollessa se on vaan niin ihanaa kulttuuria. Jotkut vielä selittää että Suomalaiset naiset on niin fiksuja. Ei Kait kultamunia voi pidättää se olis rasismia, kauheaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi punavihreät femakot eivät välitä musliminaisten asemasta.

        Se onkin kummallista.


    • Anonyymi

      Koska Sannan mielestä SDP ei puolueena ole rasistinen, kaikki jäsenet saa olla vapaa-ajallaan niin rasisteja kuin haluavat.

      Esim. Sauli Niinistö olisi voinut istua baarissa dokaamassa vaikka joka viikonloppu ja Sanna olisi hyväksynyt mukisematta, vapaa-ajalla saa tehdä mitä huvittaa.

      Tosin, ennen Sanna Mariinia ei edes tiedetty, että Pääministerin ja Presidentin roolista voi ottaa vapaata ihan milloin huvittaa :)

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä, Englannin kuningaskin on viikonloppuisin ihan tavallinen kansalainen ja istuu räkä poskella pubissa, maanantaina sitä vituttaa yhtä lailla kuin muita kun pitää laittaa kruunu päähän ja alkaa sorvia pyörittää :)


      • Anonyymi

        Niin kaikkea mahtuu mukaan. Kekkonenkin oli teloittajana.


    • Anonyymi

      Sannaa laulaa, aina vois olla perjantai, perjataaai, pitsa perjantai.

      • Anonyymi

        Ja Olavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Olavia

        Ja ilo, vittuux valosta.


      • Anonyymi

        Ja Olavia.


    • Anonyymi

      Ääripunanen demarikommari ei näe kuin punasta joukoissaan.

    • Anonyymi

      Kaikissa ihmisissä on rasismia. Ei tää niin yksinkertaista ole.

      Sanoisin, että nää lehmä ja hu...a jutut kumpuavat samasta uusien asioiden kanmosta.

      Kun ei osata kertoa, että miltä tuntuu, niin huoritellaan, lehmitellään ja yritetään löytää ihmisestä amerikkalaiseen tyyliin jotain mahdollisesti TUHMAA. Ottakaa ihmiset itseänne niskasta kiinni ja päästäkää veri kiristyneestä niskastanne aivoihin asti. Ei kantsi olla tyhmä räpiköitsijä.

      • Anonyymi

        Myönnän että en pidä kaikista, mutta onko se rasismia?
        Pitääkö tykätä kaikista maailman ihmisistä rasismin pelossa?


      • Anonyymi

        Rasismi on luonnollista. Niin ihmisillä kuin eläimilläkin on tapana suosia kaltaisiaan, se on geeneissä ja on luonnotonta kieltää asiaa.
        Huvittavaa on myös miksi ei puututa esim. aasialaisten tai musIimien rasismiin valkoisia kohtaan, se on heille täysin normaalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi on luonnollista. Niin ihmisillä kuin eläimilläkin on tapana suosia kaltaisiaan, se on geeneissä ja on luonnotonta kieltää asiaa.
        Huvittavaa on myös miksi ei puututa esim. aasialaisten tai musIimien rasismiin valkoisia kohtaan, se on heille täysin normaalia.

        Valkoihoisten erooppalaisten rasimi on pahinta. Meitä saa haukkua ja sortaa miten haluaa, ollaan niin etuoikeutettuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän että en pidä kaikista, mutta onko se rasismia?
        Pitääkö tykätä kaikista maailman ihmisistä rasismin pelossa?

        Ei ole rasismia.


    • Anonyymi

      Äidit opettivat Sannalle että vain perussuomalaiset ovat rasistisia.

    • Anonyymi

      Joku kiintiö ja imagojuttu. Edustava siinä mutta henkilönä rasite.

    • Anonyymi

      Onko tässä kyse siitä, että sinun mukaan ihminen ei voi saada ikinä anteeksi vaikka on pyytänyt anteeksi ja lopettanut?

      Vai määrittää jokin ominaisuus kuten vaikka ihonväri tämän?

      • Anonyymi

        Melko varma raasismi.


    • Anonyymi

      SDP:n ääripunasessa demarikommaripuolueessa on törkeää rasismia.

    • Anonyymi

      Ei korppi korpin silmää noki!

    • Anonyymi

      Punavihreät ovat rasisteja omaa suomalaista kansaa kohtaan.

      • Anonyymi

        Tuon kyllä keksit aivan itse.


    • Anonyymi

      Marinhan on itse syyllistynyt kiihottamiseen kansan ryhmää vastaan ja rasistiksi haukkumiseen sekä syyllistämiseen, Hänehän pitäisi joutua kaiken järjen mukaan oikeuteen. Perussuomalainen ainakin joutuisi vastaavassa tilanteessa!!

      • Anonyymi

        Marin saa vielä tuta !


    • Anonyymi

      Tuo olisi jo jouduttu erottamaan Persuista,,,, demarien painostuksella.

    • Anonyymi

      Niin. Vanhat kirjoitukset. Monella on vanhoja kirjoituksia.

    • Anonyymi

      SDP RASISMI JA TERRORISMI ON HUONOITA.
      LI ANDESSON SANOI, ETTÄ "MEIDÄN TERRORISMI ON PAREMPAA".

    • Anonyymi

      Tekopyhä pelle se on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3398
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2088
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1507
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1366
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1101
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1087
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe