Venäjämielinen media

Anonyymi-ap

Olen seurannut You tubesta, facebookista ja muualtakin suomenkielistä venäjämielistä mediaa. Näyttää olevan valeprofiileilla esiintyvää mutta myös ihan nimeltä mainittavia suomalaisia, joita olen seurannut. Olen ihmetellyt sitä, että miksi he ovat sitä mieltä, mitä ovat. Olen tullut siihen tulokseen, että heidän toimeentulonsa tulee pääasiassa Venäjältä. Heidän ulosantinsa muistuttaa Zaharovan ja Medvedevin lausuntoja. Sieltä tulee puhetyyli, joka on hyvin suomivihamielinen. Otetaanpa esimerkiksi tämä giljotiinien asentaminen Imatralle, jossa suomalaisia oikein urakalla tapetaan venäläisten toimesta. Tämmönen uusi Butsa tulee sinne. Sitten puheet Ahvenanmaan miehityksestä venäläisten toimesta.
Suomessa on sananvapaus, mutta eikö tämä porukka ole mennyt jo liian pitkälle. Pieni on porukka mutta kovaääninen. Heillä ei myöskään ole vuorovaikutustaitoja. Tällaisella suunsoitolla he tekevät vain hallaa myös Venäjän asialle. Ystäviä ei saada uhkailemalla,kiristämällä . Se ei ehkä olekkaan tarkoitus,hyvät naapurisuhteet vaan tavoite on leipoa väkipakolla Suomesta Venäjän alusmaa.

4

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun kuuntelee näitä putinisteja niin heitä tuntuu naurattavan. He kertovat kauhujuttuja siitä, miten venäläiset tappavat suomalaisia.Millainen on tällaisen ihmisen luonne. Se on empatiakyvytön, sadistinen. Jatkuva päivästä toiseen uhkailu, sodalla,ydinaseilla tuntuu antavan heille suurta nautintoa. Venäjällä ei varmaankaan ymmärretä, että näillä tyypeillä on vakava persoonallisuushäiriö. Toisaalta Venäjällä ei ymmärretä suomalaista yhteiskuntaa.

      • Anonyymi

        Ovat ilmeisesti venäläisistä mielisairaaloista kerättyä porukkaa. Aivan kuten rintamalle siellä kerätään vankeja.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­m­f­o­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17806696q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ideologisia Venäjä-mielisiä hörhöjä ja varmaan jotain palkattujakin röllejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe