Nyt Ukraina tilaa Virosta Paseja laskuumme. Helppo tilailla,kun muut maksaa. Suomipoju Eu kautta maksaja.
Ostamme Paseja!
Anonyymi-ap
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe typerä idiootti... Suomi maxa mitään..saa maxua myynnistä..lisensi Makuja.. Tavallista tyhmempi ja idiootin aloitus...ota faktat tietoosi
- Anonyymi
Hölynpölyä.
Ei niitä Suomi maksa, vaan Ukraina. Valmistaja on Puola.- Anonyymi
Mitä elättiukraoina maksaa? Herää pöljä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä elättiukraoina maksaa? Herää pöljä!
Samalla kuin muutkin! Ei vastanottajja lähdettä kysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla kuin muutkin! Ei vastanottajja lähdettä kysy.
Meillä avustuksilla pöljä maksaa mitään. Itse ilmoitti,että Usa ja Eu maksaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379