Janne tippui eduskunnasta!
Voi tätä ihanuutta. Nyt Janne voi keskittää aikansa ja osaamattomuutensa vaikka sen tarpeellisen TE toimiston pysymiseen Kauhavalla. 😂
Janne tippui
7
650
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on suuren juhlan paikka.
Ei niin ylimielistä olekkaan ettei osaa pudota kovaa ja korkealta.
Sitä saa mitä tilaa - Anonyymi
Hissiin voisi jäädä...
- Anonyymi
Itkun tirautin kun kokoomus sai vaalivoiton.
Nyt se alkaa eläkeläisten työttömien ja opiskelijoiden riisto ja kyykytys.
Mutta se Sankelon kohtalo vähän lohdutti ja lämmitti - Anonyymi
Vääntövoima otti selkävoiton😂
- Anonyymi
rauhoto ny Esa välis,kyllä me ymmärretään ,että Riston vaali kamppania meni penkin alle ota vaikka sauna känni,mutta älä saamattomuutta muiden niskaan laita.
- Anonyymi
Sankelo muni itse ja piiri kuittasi. Lisäpaikka jäi vain 500 äänen päähän. Täysiä tolffia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879