Miten Vimpelin Keskustalaiset meni?

Anonyymi-ap

Onko täällä aatteenpalo sammunut, kun Kokoomusta piti äänestää? Äänet meni turhaan paitsi, että Keskusta menetti maakunnassa yhden paikan.

14

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai että kun on kaunis aamu tänään!

• Anonyymi

Kokoomus oli ykkönen Vimpelissä 34,6% äänistä, pelkästään Leijonanmieli sai 529 ääntä. Keskusta jäi kakkoseksi 21,8% kannatuksella. Myös oman kunnan Vasemmistoliiton ehdokas vei 60 ääntä Keskustalta.
      Perussuomalaiset hienosti kolmanneksi suurin puolue 19,3% kannatuksella. Saadaan tavallisen kansan ääni paremmin kuuluviin Perussuomalaisten kautta kuin kepulaisten.

• Anonyymi

Sankelokin tippui, mitä vähempi näistä pikkukaupungeista tulee edustajia sitä tasa-arvoisempaa on politiikka maaseuden kannalta.

Kyllä keskustan pitää nyt miettiä kannattiko ajaa vaan kaupunkienn etua.

• Anonyymi

Neliapila kuihtuu, nyt pukkaa ruiskukkaa.

• Anonyymi

Keskusta sai torjuntavoiton kun Antti pääsi kuin pääsikin läpi. Ehkä Antin viime hetken ilmoitus uudesta rakkaasta oli se joka tilanteen pelasti.

• Anonyymi

Kepulle tuli niin iso vaalitappio ettei nouse koskaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepulle tuli niin iso vaalitappio ettei nouse koskaan!

Keskustan ongelma on persuuntumisen pelko, keskustassa ei uskalleta esittää räväköitä mielipiteitä koska pelätään persun leimaa ja halutaan esittää jotain sivistyneistöä ajamalla naurettaviakin asioita kuten mielistelemällä transaktivisteja ja EU:ta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustan ongelma on persuuntumisen pelko, keskustassa ei uskalleta esittää räväköitä mielipiteitä koska pelätään persun leimaa ja halutaan esittää jotain sivistyneistöä ajamalla naurettaviakin asioita kuten mielistelemällä transaktivisteja ja EU:ta.

On se kumma, ettei Järvialueella Keskustalle riitä yksi ehdokas, jonka taakse kaikki menevät? Tämän lisäksi äänestetään aivan muiden alueiden ehdokkaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma, ettei Järvialueella Keskustalle riitä yksi ehdokas, jonka taakse kaikki menevät? Tämän lisäksi äänestetään aivan muiden alueiden ehdokkaita?

8 vuotta sitten olisi itäkylän ehdokas päässyt läpi jos ei olisi vipeliläinen ollut sekottamassa pakkaa ja viemässä ääniä.

• Anonyymi

Viimeistään 2040-luvulla Keskusta taas huipulla ja pääministeripuolue.

• Anonyymi

Vimpelin Keskusta äänestää Kokoomusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vimpelin Keskusta äänestää Kokoomusta.

Tästä hyvästä Vaasan vaalipiirissa Keskusta menetti yhden kansanedustajan. Ei paljoa taas järki säteillyt.

• Anonyymi

Minä en kepua äänestä enää ikinä . Se oli viimeinen niitti kun Kurvinen sanoi , ettei rokottamattomilla voi olla ihmisoikeuksia . Saa Kauhavan pelle pitää turpansa kiinni.

• Anonyymi

Aika rasistinen kommentti Kurviselta, jos on noin sanonut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5871
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      275
      4750
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1532
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1420
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1357
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1306
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1254
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1211
    Aihe