Onkohan minulla valtaa vaihtaa kansa ja uusia vaalit... Jos ei ole, niin toivotan tervetulleeksi KokPer-Suomen kaikkine limaisine lieveilmiöineen.
Suomi syöksyyn, JEEEEEEEEEEEEEEE !
Kansa on puhunut
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Martti on saanut kerättyä voimia kaataakseen Riikka-Petterin hallituksen?
Ei minun tarvitse. Se kellauttaa itsensä nurin ihan itse. Ans kattoo ny, ei siihen kauaa enää mene.
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Ei minun tarvitse. Se kellauttaa itsensä nurin ihan itse. Ans kattoo ny, ei siihen kauaa enää mene.
Vain 1,5 vuotta. Ei käsitystä miten kommunistit tekisi hallituksen, kommunisti Martti ministeriksi, oma ministeriö ; armeijanpurkuministeriö, kun Venäjä hoitaa sen OTO periaatteella, niinhän kommunistit aina vaatineet. MPP poliittiseksi komissarioksi.
Anonyymi kirjoitti:
Vain 1,5 vuotta. Ei käsitystä miten kommunistit tekisi hallituksen, kommunisti Martti ministeriksi, oma ministeriö ; armeijanpurkuministeriö, kun Venäjä hoitaa sen OTO periaatteella, niinhän kommunistit aina vaatineet. MPP poliittiseksi komissarioksi.
Ei Suomessa ole kommunisteja kuin hitunen. Kaksi Putinin ystäväpuoluetta kyllä löytyy ja ne ovat persut ja VKK. Tämän toki tiesitkin, kommarirääpäle :)))))))))))
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Ei Suomessa ole kommunisteja kuin hitunen. Kaksi Putinin ystäväpuoluetta kyllä löytyy ja ne ovat persut ja VKK. Tämän toki tiesitkin, kommarirääpäle :)))))))))))
Nauvostoliiton totalitaristi taitaa omistaa Kremlin propaganda-aapisen?
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#72effdc3 Anonyymi kirjoitti:
Nauvostoliiton totalitaristi taitaa omistaa Kremlin propaganda-aapisen?
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#72effdc3Näinhän se on.
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Näinhän se on.
Erikoinen hyypiö on kyseessä, kun samanaikaisesti väittää olevansa keskustalainen ja toisaalta kuitenkin syytää palstalle sekä persujen agendaa että ex-taistolaiskommunisti Jari Ehrnroothin aivopieruja :)))
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Mutta voisithan sinä vähän rollaattorilla avittaa? Antaa ns. "alkusysäyksen" :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie736538Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346483Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786256Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3554055Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532462Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62389Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant341846Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341482- 141414
- 1961192