Onkohan minulla valtaa vaihtaa kansa ja uusia vaalit... Jos ei ole, niin toivotan tervetulleeksi KokPer-Suomen kaikkine limaisine lieveilmiöineen.
Suomi syöksyyn, JEEEEEEEEEEEEEEE !
Kansa on puhunut
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Martti on saanut kerättyä voimia kaataakseen Riikka-Petterin hallituksen?
Ei minun tarvitse. Se kellauttaa itsensä nurin ihan itse. Ans kattoo ny, ei siihen kauaa enää mene.
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Ei minun tarvitse. Se kellauttaa itsensä nurin ihan itse. Ans kattoo ny, ei siihen kauaa enää mene.
Vain 1,5 vuotta. Ei käsitystä miten kommunistit tekisi hallituksen, kommunisti Martti ministeriksi, oma ministeriö ; armeijanpurkuministeriö, kun Venäjä hoitaa sen OTO periaatteella, niinhän kommunistit aina vaatineet. MPP poliittiseksi komissarioksi.
Anonyymi kirjoitti:
Vain 1,5 vuotta. Ei käsitystä miten kommunistit tekisi hallituksen, kommunisti Martti ministeriksi, oma ministeriö ; armeijanpurkuministeriö, kun Venäjä hoitaa sen OTO periaatteella, niinhän kommunistit aina vaatineet. MPP poliittiseksi komissarioksi.
Ei Suomessa ole kommunisteja kuin hitunen. Kaksi Putinin ystäväpuoluetta kyllä löytyy ja ne ovat persut ja VKK. Tämän toki tiesitkin, kommarirääpäle :)))))))))))
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Ei Suomessa ole kommunisteja kuin hitunen. Kaksi Putinin ystäväpuoluetta kyllä löytyy ja ne ovat persut ja VKK. Tämän toki tiesitkin, kommarirääpäle :)))))))))))
Nauvostoliiton totalitaristi taitaa omistaa Kremlin propaganda-aapisen?
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#72effdc3 Anonyymi kirjoitti:
Nauvostoliiton totalitaristi taitaa omistaa Kremlin propaganda-aapisen?
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#72effdc3Näinhän se on.
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Näinhän se on.
Erikoinen hyypiö on kyseessä, kun samanaikaisesti väittää olevansa keskustalainen ja toisaalta kuitenkin syytää palstalle sekä persujen agendaa että ex-taistolaiskommunisti Jari Ehrnroothin aivopieruja :)))
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Mutta voisithan sinä vähän rollaattorilla avittaa? Antaa ns. "alkusysäyksen" :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.202590Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant952474- 2021354
- 1211238
- 891228
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2791141Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,18974Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12937- 59873