Joskus teini-ikäisenä pyysyn jumalalta tyttöystävää.
Yhtä tuttua. Minulle sanottiin että se löyti paremman.
Yksin pitää vaan elää. Ei kannusta oikein kovin suuriin
Ponnisteluihin tässä elonkorjuutyössä.
Sadonkorjuutyö
12
135
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä vielä. Kertoisin varmaan kaikille jos olisi jotain
Kerrottavaa tästä meidän rakkaasta jumalasta.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178084986
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
No joo sain kyllä aamulla hyväntahtoiselta naapurilta lainaksi tupakkaa ja tietenkin minulla on tämä leipä.
Kiitos herralle.- Anonyymi
No joo sain kyllä aamulla hyväntahtoiselta naapurilta lainaksi tupakkaa ja tietenkin minulla on tämä leipä.
Kiitos herralle.
sekö oli teini-iässä tärkeintä?
- Anonyymi
Miltä jumalalta pyysit itsellesi tyttöystävää? keneltä kuulit uskonasioista? sinun ei tarvitse vastata tähän. Onhan se hienoa että yrittää, mutta uskonasioista kannattaisi ensin ottaa itse selvää. Jumala ei ole mikään automaatti, josta pyydetään ja sitten saan, vaan Hän tietää sinua paremmin mitä sinä tarvitset, ja sydänten tutkijaa ei voi pettää.
Kolkuttajalle ei siis avata tai pyytäjälle ei anneta, ellei Suuri Sattuma puutu asiaan?
Ilmeisesti on sinultakin kristinuskonharhainen jäänyt raamattu, tuo wc-paperin korvaaja, jäänyt lukematta?- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kolkuttajalle ei siis avata tai pyytäjälle ei anneta, ellei Suuri Sattuma puutu asiaan?
Ilmeisesti on sinultakin kristinuskonharhainen jäänyt raamattu, tuo wc-paperin korvaaja, jäänyt lukematta?Kolkuttajalle ei siis avata tai pyytäjälle ei anneta, ellei Suuri Sattuma puutu asiaan?
Ilmeisesti on sinultakin kristinuskonharhainen jäänyt raamattu, tuo wc-paperin korvaaja, jäänyt lukematta?
Vastaus: en lue wc-paperia, käytän pehmeää Serlaa, mutta se Raamattu on minulle tutuksi tullut kun olen siitä viisauksia etsinyt ja löytänyt. Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti on sinultakin kristinuskonharhainen jäänyt raamattu, tuo wc-paperin korvaaja, jäänyt lukematta?
Vastaus: en lue wc-paperia, käytän pehmeää Serlaa, mutta se Raamattu on minulle tutuksi tullut kun olen siitä viisauksia etsinyt ja löytänyt.Mikä kohta oli paras ohje?
- omien tyttölasten raiskaaminen?
- orjien pito ja tappaminen?
- aborttiohjeet?
- noitanaisten hengiltä päästäminen?
- kansanmurha?
-vastasyntyneiden llasten silpominen
....- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Mikä kohta oli paras ohje?
- omien tyttölasten raiskaaminen?
- orjien pito ja tappaminen?
- aborttiohjeet?
- noitanaisten hengiltä päästäminen?
- kansanmurha?
-vastasyntyneiden llasten silpominen
....Minä en huoli sinun inhottavista ohjeistasi, jos haluat linkin Raamatun viisauksiin, niin etsi se itse, ja ota tutkiaksesi sananlaskut, koska ne minä voin sietää ja haluan niistä oppia. Mutta Saatana on Raamatun mukaan valheen isä ja murhaaja ollut alusta lähtien.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en huoli sinun inhottavista ohjeistasi, jos haluat linkin Raamatun viisauksiin, niin etsi se itse, ja ota tutkiaksesi sananlaskut, koska ne minä voin sietää ja haluan niistä oppia. Mutta Saatana on Raamatun mukaan valheen isä ja murhaaja ollut alusta lähtien.
Taisi kivasti kilahtaa kipeästi munille, eikö vain?
Tuo raamattusi on niin täynnä silkkaa paskaa, ettei kukaan sen ymmärryksellä lukenut voi pitää sitä muuna kuin sivistymättömien paimentolaisten iltanuotiolla kerrottuina kauhutarinoina.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Taisi kivasti kilahtaa kipeästi munille, eikö vain?
Tuo raamattusi on niin täynnä silkkaa paskaa, ettei kukaan sen ymmärryksellä lukenut voi pitää sitä muuna kuin sivistymättömien paimentolaisten iltanuotiolla kerrottuina kauhutarinoina.Tuo raamattusi on niin täynnä silkkaa paskaa, ettei kukaan sen ymmärryksellä lukenut voi pitää sitä muuna kuin sivistymättömien paimentolaisten iltanuotiolla kerrottuina kauhutarinoina.
Minun Raamattuni välissä on neliapila, ei paskaa, jota ei kannattaisi olla sullakaan korviesi väleissä!
- Anonyymi
Ei se ole mitään sadonkorjuutyötä että sinä yläasteella halusit löytää likkaystävän, mikä syy sulla on kirjoitella tähän???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269