Sadonkorjuutyö

Anonyymi-ap

Joskus teini-ikäisenä pyysyn jumalalta tyttöystävää.
Yhtä tuttua. Minulle sanottiin että se löyti paremman.
Yksin pitää vaan elää. Ei kannusta oikein kovin suuriin
Ponnisteluihin tässä elonkorjuutyössä.

12

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä vielä. Kertoisin varmaan kaikille jos olisi jotain
      Kerrottavaa tästä meidän rakkaasta jumalasta.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­N­­y­m­­­f­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178084986

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

No joo sain kyllä aamulla hyväntahtoiselta naapurilta lainaksi tupakkaa ja tietenkin minulla on tämä leipä.
      Kiitos herralle.

• Anonyymi

No joo sain kyllä aamulla hyväntahtoiselta naapurilta lainaksi tupakkaa ja tietenkin minulla on tämä leipä.
        Kiitos herralle.

sekö oli teini-iässä tärkeintä?

• Anonyymi

Miltä jumalalta pyysit itsellesi tyttöystävää? keneltä kuulit uskonasioista? sinun ei tarvitse vastata tähän. Onhan se hienoa että yrittää, mutta uskonasioista kannattaisi ensin ottaa itse selvää. Jumala ei ole mikään automaatti, josta pyydetään ja sitten saan, vaan Hän tietää sinua paremmin mitä sinä tarvitset, ja sydänten tutkijaa ei voi pettää.

• Kolkuttajalle ei siis avata tai pyytäjälle ei anneta, ellei Suuri Sattuma puutu asiaan?

Ilmeisesti on sinultakin kristinuskonharhainen jäänyt raamattu, tuo wc-paperin korvaaja, jäänyt lukematta?

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Kolkuttajalle ei siis avata tai pyytäjälle ei anneta, ellei Suuri Sattuma puutu asiaan?

Ilmeisesti on sinultakin kristinuskonharhainen jäänyt raamattu, tuo wc-paperin korvaaja, jäänyt lukematta?

Kolkuttajalle ei siis avata tai pyytäjälle ei anneta, ellei Suuri Sattuma puutu asiaan?

Vastaus: en lue wc-paperia, käytän pehmeää Serlaa, mutta se Raamattu on minulle tutuksi tullut kun olen siitä viisauksia etsinyt ja löytänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaus: en lue wc-paperia, käytän pehmeää Serlaa, mutta se Raamattu on minulle tutuksi tullut kun olen siitä viisauksia etsinyt ja löytänyt.

Mikä kohta oli paras ohje?

- omien tyttölasten raiskaaminen?
        - orjien pito ja tappaminen?
        - aborttiohjeet?
        - noitanaisten hengiltä päästäminen?
        - kansanmurha?
        -vastasyntyneiden llasten silpominen
        ....

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Mikä kohta oli paras ohje?

- omien tyttölasten raiskaaminen?
        - orjien pito ja tappaminen?
        - aborttiohjeet?
        - noitanaisten hengiltä päästäminen?
        - kansanmurha?
        -vastasyntyneiden llasten silpominen
        ....

Minä en huoli sinun inhottavista ohjeistasi, jos haluat linkin Raamatun viisauksiin, niin etsi se itse, ja ota tutkiaksesi sananlaskut, koska ne minä voin sietää ja haluan niistä oppia. Mutta Saatana on Raamatun mukaan valheen isä ja murhaaja ollut alusta lähtien.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en huoli sinun inhottavista ohjeistasi, jos haluat linkin Raamatun viisauksiin, niin etsi se itse, ja ota tutkiaksesi sananlaskut, koska ne minä voin sietää ja haluan niistä oppia. Mutta Saatana on Raamatun mukaan valheen isä ja murhaaja ollut alusta lähtien.

Taisi kivasti kilahtaa kipeästi munille, eikö vain?

Tuo raamattusi on niin täynnä silkkaa paskaa, ettei kukaan sen ymmärryksellä lukenut voi pitää sitä muuna kuin sivistymättömien paimentolaisten iltanuotiolla kerrottuina kauhutarinoina.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Taisi kivasti kilahtaa kipeästi munille, eikö vain?

Tuo raamattusi on niin täynnä silkkaa paskaa, ettei kukaan sen ymmärryksellä lukenut voi pitää sitä muuna kuin sivistymättömien paimentolaisten iltanuotiolla kerrottuina kauhutarinoina.

Minun Raamattuni välissä on neliapila, ei paskaa, jota ei kannattaisi olla sullakaan korviesi väleissä!

• Anonyymi

Ei se ole mitään sadonkorjuutyötä että sinä yläasteella halusit löytää likkaystävän, mikä syy sulla on kirjoitella tähän???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 493
      7348
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      158
      1874
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe