Sinivalkoinen hallitus

Anonyymi-ap

Nyt persut maahan se sinivalkoinen hallitus, eilenhän täällä näin mainittiin.
Onko se KOK, PS, RKP ja KD
Vai: KOK, SDP, VIHREÄT JA RKP
Tai: KOK, PS ja SDP

Siinäpä ne persujen sinivalkoiset, mikä näistä.

12

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo ensimmäinen taitaa olla ainoa realistinen vaihtoehto ja merkitsee persujen vajoamista kokoomuksen apupuolueeksi. Rkp taas kerran käyttämässä valtaa vaa'ankieliasemassa.

      Pakkoruåtsia, pakkoruåtsia. Lisää maahanmuuttajia. Ja ilmastopolitiikassakin PS joutuu taipumaan markkinaliberaalin kokoomuksen ja ruåttalaisten edessä, mikäli mielii hallitukseen.

      Vihreät tuskin lähtevät hallitukseen tuolla vaalituloksella.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17808580r

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Duunarit kuulemma äänesti persuja, joten olisko se tuo Tai?

      • Anonyymi

        Nääh. Varastojonnet ja muut amiksen kesken jättäneet vain kuvittelevat, että persut ajavat heidän asiaansa.


    • Anonyymi

      Millainen on persujen SINIVALKOINEN hallitus?

      • Anonyymi

        Venäjän lipun väreissä.


    • Anonyymi

      Persujen hallitustaipaleen alku on kiinni kielipolitikasta, sillä persut alkaa ruotsin kieltä markkinoida. RKP käskee.

      • Anonyymi

        Ensin erotaan EU:sta ja Eurosta, sitten Natosta, lopetetaan kehitysapu ja aletaan polttaa öljykaminoissa turvetta. Sitten lopetetaan toisen kotimaisen kielen pakko-opetus ja toimitetaan maahanmuuttajat vit... sinne mistä ovat tulleetkin. Siinä Persujen tavoitteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin erotaan EU:sta ja Eurosta, sitten Natosta, lopetetaan kehitysapu ja aletaan polttaa öljykaminoissa turvetta. Sitten lopetetaan toisen kotimaisen kielen pakko-opetus ja toimitetaan maahanmuuttajat vit... sinne mistä ovat tulleetkin. Siinä Persujen tavoitteet.

        Olet sinä jumalauta hullu. Vaikka sairas mielesi kertoo päänsisäisillä äänillä niitä juttuja, mitä persut kuiteski tätenki ainaski ruppeevat tekemään, ei tarkoita että se olisi totta.

        Se on vain sairaan mielesi tempuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin erotaan EU:sta ja Eurosta, sitten Natosta, lopetetaan kehitysapu ja aletaan polttaa öljykaminoissa turvetta. Sitten lopetetaan toisen kotimaisen kielen pakko-opetus ja toimitetaan maahanmuuttajat vit... sinne mistä ovat tulleetkin. Siinä Persujen tavoitteet.

        Missähän nuo olisi nähtävissä, Perussuomalaisten julkituomana. Toistaiseksi ei ainakaan ei ole tuollaisessa muodossa vastaan tullut.


    • KOK, SDP, RKP ja KD.

      Tasapainoisin, luotettavin ja vastuullisin vaihtoehto

      • Anonyymi

        Taitaa SDP päättää lähteä kasvamaan korkoa oppositioon kepun ja vihreiden tavoin.

        Jäljelle jää ainoaksi realistiseksi hallitusvaihoehdoksi KOK, PS, RKP ja KD. Siis jos RKP suostuu samaan hallitukseen persujen kanssa.

        Pakkoruåtsia, pakkoruåtsia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe