Jokohan piia on riitaantunut Liike-Nyt iin erottanut Harkimon ja haastanut sen käräjille, kun ei mennyt läpi ja äänimäärä oli surkea?
Piia Kattelus-Kilpeläinen
16
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Piialla on ainakin 10000 ääntä kateissa. Sami etsii niitä nyt vaaliluettelosta josta Seinäjokinen-lehden laskuvirheen vuoksi puuttuu 156000 ääntä.
On se noloa!- Anonyymi
Mihkäs Päiväniemen äänet on kadonnu.?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17809773R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se voi sitte kirjoittaa Samin kans kirjan josta tehdään elokuva. Seinäjokinen-lehti puolueettomasti arvioi kirjan ja elokuvan parhaaksi Suomalaiseksi elokuvaksi. Saa jopa oscar palkintoja. Paras käsikirjoitus, paras ohjaus (Piia itse), paras miespääosa (Sami), paras naispääosa (piia), jne.
Elokuvan nimi Kadonneen uurnan metsästys.
Elokuvaa esitetään vain matintuvalla ja kerää 1500000 katsojaa ensimmäisen viikon aikana.- Anonyymi
Mot:in ohjelma oli jo 2007,että vaalivilppi Suomessa. Esim Köyhien asialla puolueen ehdokkaan ääni oli laitettu lappilaiselle vasemmiston ehdokkaalle. Haamuääniä, listat eivät täsmänneet ja ne oli silti hyväksytty!! Puolueitten omat laskevat ääniä. Usan vaalit sen näytti myös toteen.
- Anonyymi
Näyttää liikaa jyrsijältä..
- Anonyymi
Aluevaltuuston ryhmärahaa pitää korottaa että Piia saa palkata itse itsensä sihteeriksi koko vuodeksi.
Eduskunnas olis vähä isommat ryhmärahat, harmi kun ei sinne nyt pääsyt. Ens kerralla Miss, eikun Milf Piia kurkottaa ministerin pallia sinimustien joukoista? - Anonyymi
Alkalaa piialla olla värisuora puolueloikkausten suhteen.
- Anonyymi
Eikö sinimustiin seuraavaksi. Tirsk..
- Anonyymi
Kjeh kjeh😂
- Anonyymi
Päät kiinni pennut. Pialla on vielä loistava tulevaisuus NATOn johdossa. 😬
- Anonyymi
Piia on aivan paras jäsen valehtelijoiden klubiin.
- Anonyymi
Tämä on niiiin väärin. Persuna Piia olis menny läpi äänivyöryllä.
- Anonyymi
Sehän se äijiä pelottikin, piti laittaa varapj asialle ettei vain mäenpää putoaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se äijiä pelottikin, piti laittaa varapj asialle ettei vain mäenpää putoaisi
Eikös se ollu niin, että Piiaan ei luotettu puoluessa sen takia kun kaikki merkit oli siitä, että läpi päästessään loikkii kansalaispuolueeseen. Kun Piia erotettiin, lopetti Sami kansalaispuolueen. Tarkoitus oli vain rahastaa ryhmärahat samoin kuin nyt aluevaltuustossa teki.
- Anonyymi
Roskalehden tyhjäntoimittaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398