Maan syvyyksissä on vettä

Syvältä maan alta on löydetty vetyä. Suuressa paineessa rauta nappaa veden happiatomin ja jäljelle jää vetyä. Syvyyksissä on siis vettä. Tämä todistaa Tulvan todeksi ja Luominen jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Jumala tuottaa nyt suuressa viisaudessaan vetyä meille eikä tee enää tulvaa, mistä sateenkaari on merkkinä.

Puhdasta vetyä nousee maan uumenista – Yksi lähde löytyi, kun palava tupakka räjäytti vety­kaasun

Havaitun vedyn selitys on se, että rauta pilkkoo vesimolekyylejä korkeassa paineessa.

Kun maanalainen vesi reagoi rautamineraalien kanssa korkeassa lämpötilassa ja paineessa, rauta nappaa vesimolekyylistä happiatomin ja jättää jälkeensä vetyä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009458370.html

Jumalattomat pilaavat ikuisuutensa ! ! !

HAH HAH HAAAAH KRÄÄÄHHHH ! ! !

8

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Tämä todistaa Tulvan todeksi ja Luominen jää ainoaksi vaihtoehdoksi. "

      Millä perusteella? Eihän tuota vettä ole tarpeeksi, että siitä saataisiin mitään maailman laajuista tulvaa aikaan.

      Ja miksi muka luominen jäisi ainoaksi vaihtoehdoksi?

      • Anonyymi

        Se on ateisti false flag trolli joka kaappailee nikkejä.

        Nikissä on korvattu kaksi pientä l-kirjainta isoilla i-kirjaimilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ateisti false flag trolli joka kaappailee nikkejä.

        Nikissä on korvattu kaksi pientä l-kirjainta isoilla i-kirjaimilla.

        Mistä tiedät, että olen ateisti? Minä olen pesunkestävä lattialla sätkivä hellari. Uudesti syntynyt Jeesuksen lapsi siis.


      • Anonyymi
        imbeciIIe kirjoitti:

        Mistä tiedät, että olen ateisti? Minä olen pesunkestävä lattialla sätkivä hellari. Uudesti syntynyt Jeesuksen lapsi siis.

        Olet friendly-atheist, nikkejä kaappaava trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet friendly-atheist, nikkejä kaappaava trolli.

        Friendly-atheist on ateisti. Avaus on lattialla sätkivän hellarin tekemä eli ei voi olla Friendly-atheist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ateisti false flag trolli joka kaappailee nikkejä.

        Nikissä on korvattu kaksi pientä l-kirjainta isoilla i-kirjaimilla.

        Jep. Tuon voi helposti varmistaa itse valitsemalla nimimerkki hiirellä maalaamalla, kopioimalla se ja liimaamalla tekstieditoriin. Tekstieditorissa näkyy selvästi, että nuo kaksi viimeistä äl-kirjaimen näköistä merkkiä ovatkin isoja ii-kirjaimia.

        Tuollainen nimimerkin väärentäminen tällä foorumilla on helppoa, koska iso i-kirjain ja pieni L-kirjain näyttävät foorumin käyttämällä kirjaisimella samoilta. Eron kuitenkin huomaa jos kopioi nimimerkin tekstieditoriin, jossa kirjaisimet ovat erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tuon voi helposti varmistaa itse valitsemalla nimimerkki hiirellä maalaamalla, kopioimalla se ja liimaamalla tekstieditoriin. Tekstieditorissa näkyy selvästi, että nuo kaksi viimeistä äl-kirjaimen näköistä merkkiä ovatkin isoja ii-kirjaimia.

        Tuollainen nimimerkin väärentäminen tällä foorumilla on helppoa, koska iso i-kirjain ja pieni L-kirjain näyttävät foorumin käyttämällä kirjaisimella samoilta. Eron kuitenkin huomaa jos kopioi nimimerkin tekstieditoriin, jossa kirjaisimet ovat erilaisia.

        Tuomittavaa käytöstä. Ihan riippumatta siitä, mitä itse viestien sisällöllä halutaan puolustaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe