Maan syvyyksissä on vettä

Syvältä maan alta on löydetty vetyä. Suuressa paineessa rauta nappaa veden happiatomin ja jäljelle jää vetyä. Syvyyksissä on siis vettä. Tämä todistaa Tulvan todeksi ja Luominen jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Jumala tuottaa nyt suuressa viisaudessaan vetyä meille eikä tee enää tulvaa, mistä sateenkaari on merkkinä.

Puhdasta vetyä nousee maan uumenista – Yksi lähde löytyi, kun palava tupakka räjäytti vety­kaasun

Havaitun vedyn selitys on se, että rauta pilkkoo vesimolekyylejä korkeassa paineessa.

Kun maanalainen vesi reagoi rautamineraalien kanssa korkeassa lämpötilassa ja paineessa, rauta nappaa vesimolekyylistä happiatomin ja jättää jälkeensä vetyä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009458370.html

Jumalattomat pilaavat ikuisuutensa ! ! !

HAH HAH HAAAAH KRÄÄÄHHHH ! ! !

9

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Tämä todistaa Tulvan todeksi ja Luominen jää ainoaksi vaihtoehdoksi. "

Millä perusteella? Eihän tuota vettä ole tarpeeksi, että siitä saataisiin mitään maailman laajuista tulvaa aikaan.

Ja miksi muka luominen jäisi ainoaksi vaihtoehdoksi?

• Anonyymi

Se on ateisti false flag trolli joka kaappailee nikkejä.

Nikissä on korvattu kaksi pientä l-kirjainta isoilla i-kirjaimilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että olen ateisti? Minä olen pesunkestävä lattialla sätkivä hellari. Uudesti syntynyt Jeesuksen lapsi siis.

• Anonyymi
        imbeciIIe kirjoitti:

Mistä tiedät, että olen ateisti? Minä olen pesunkestävä lattialla sätkivä hellari. Uudesti syntynyt Jeesuksen lapsi siis.

Olet friendly-atheist, nikkejä kaappaava trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet friendly-atheist, nikkejä kaappaava trolli.

Friendly-atheist on ateisti. Avaus on lattialla sätkivän hellarin tekemä eli ei voi olla Friendly-atheist.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tuon voi helposti varmistaa itse valitsemalla nimimerkki hiirellä maalaamalla, kopioimalla se ja liimaamalla tekstieditoriin. Tekstieditorissa näkyy selvästi, että nuo kaksi viimeistä äl-kirjaimen näköistä merkkiä ovatkin isoja ii-kirjaimia.

Tuollainen nimimerkin väärentäminen tällä foorumilla on helppoa, koska iso i-kirjain ja pieni L-kirjain näyttävät foorumin käyttämällä kirjaisimella samoilta. Eron kuitenkin huomaa jos kopioi nimimerkin tekstieditoriin, jossa kirjaisimet ovat erilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tuon voi helposti varmistaa itse valitsemalla nimimerkki hiirellä maalaamalla, kopioimalla se ja liimaamalla tekstieditoriin. Tekstieditorissa näkyy selvästi, että nuo kaksi viimeistä äl-kirjaimen näköistä merkkiä ovatkin isoja ii-kirjaimia.

Tuollainen nimimerkin väärentäminen tällä foorumilla on helppoa, koska iso i-kirjain ja pieni L-kirjain näyttävät foorumin käyttämällä kirjaisimella samoilta. Eron kuitenkin huomaa jos kopioi nimimerkin tekstieditoriin, jossa kirjaisimet ovat erilaisia.

Tuomittavaa käytöstä. Ihan riippumatta siitä, mitä itse viestien sisällöllä halutaan puolustaa.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­­N­­­y­­m­f­o­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17810241I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Oli aloitus trollausta tai ei, se ei todista vedenpaisumusta ja vielä vähemmän luomista. Nehän ovat ihan erillisiä asioita.

Maan alla kalliossa on vettä, ovat kai kaikki kuulleet pohjavedestä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe