Onko LENINGRAD kuulolla?
Ilmoitan täten että Suomesta tuli tänään 4.4. herramme vuonna 2023 sotilasliitto NATOn 31. jäsen.
Toistan: Suomesta tuli tänään 4.4.2023 sotilasliitto NATOn 31. täysivaltainen jäsenmaa.
Onko kysyttävää?
Kuuleeko LENINGRAD? HALOO LENINGRAD PERKELE!
9
209
Vastaukset
Kuuleeko LENINGRAD?
Teidän edustajanne desantti ERKKI-JOHAN BÄCKMAN osallistui eduskuntavaaleihin mutta sai vain 400 ääntä. Hän oli liittoutunut erään lääkekaappi Ano "Anus" Turtiaisen kanssa ja menestys oli sen mukainen. Huomaatteko LENINGRAD että olette tehneet todella pahan REKRYTOINTIVIRHEEN. Kuka siellä teidän FSB:ssä vastaa näistä rekrytoinneista? Kyllä nyt olisi ikkunapaikalle käyttöä!- Anonyymi
Somessa tiedetään Johanin ja Tursun menneen
kihloihin? >Onko kysyttävää?
On. Miten Helvetissä tässä näin kävi? 😰- Anonyymi
Kysymykset olisi pitänyt esittää siinä vaiheessa kun haetaan jäsenyyttä ja ennen sitä. Nyt on turha enää kysellä mitään, peli on menetetty.
Kyllä, nyt on LENINGRAD täydellisen TAPPIOMIELIALAN vallassa. Todella, miten tässä nyt näin kävi? Kaikki on menetetty. Sota menee päin hanuria ja nyt Suomikin on NATOssa. Voi voi voi voi. Mitä me nyt teemme, miettivät LENINGRADIN trollitehtaan työntekijät, joita uhkaa POTKUT minä hetkenä hyvänsä.
(suom.huom. "potkut" on venäläinen kiertoilmaus ikkunasta käsin tehtävälle leijuntaharjoitukselle, jossa pyritään kumoamaan painovoiman vaikutus)- Anonyymi
Teitä naton vastustajia ei ole kovin monta. Mutta sitäkin äänekkäämpiä te kyllä olette. Onko noin raskasta tunnustaa olevansa pienenpieni vähemmistö? Ettekö tajua ettei Suomessa muutama sata tai edes tuhat ihmistä ole riittävä määrä että pidettäisiin kansanäänestys? Ja miksi pidettäisiinkään, kun on eduskunta?
- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Kyllä, nyt on LENINGRAD täydellisen TAPPIOMIELIALAN vallassa. Todella, miten tässä nyt näin kävi? Kaikki on menetetty. Sota menee päin hanuria ja nyt Suomikin on NATOssa. Voi voi voi voi. Mitä me nyt teemme, miettivät LENINGRADIN trollitehtaan työntekijät, joita uhkaa POTKUT minä hetkenä hyvänsä.
(suom.huom. "potkut" on venäläinen kiertoilmaus ikkunasta käsin tehtävälle leijuntaharjoitukselle, jossa pyritään kumoamaan painovoiman vaikutus)Ja mitä sitten? Olet Natossa, ja mitä?? 😄😄😄😄
- Anonyymi
Tänään on juhlaillallinen ja Naton lippu pöydän päässä. Tätä on odotettu.
- Anonyymi
Peskov on kuin ilmetty mennään bussilla sarjan tarkastaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265183Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482746Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039