Kuinka monen miehen kanssa naineet

Anonyymi-ap

Kuinka monen eri miehen kanssa olette naineet? On koolla ollut väliä?

13

1186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä kuulu sulle

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17811384I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      87 tähän mennessä. Jokainen on hoitanut oman hommansa osa myös antanut jotain minulle.

      • Anonyymi

        Huora mikä huora


    • Anonyymi

      Tautinen monen miehen kanssa ollut ei paljoa kiinnosta. Huoria me ovat.

      • Anonyymi

        Montako kertaa ovat 55 vuotta naimisissa olleet joutuneet naimaan?
        Tuhannen naimakerran jälkeen ovat naimakerrat kummasti vähentyneet molemmilla
        osapuolilla. On hyvää saatu myös Naimalla ja Viinalla aikaiseksi. Sekoittamalla vähän pakkaa
        on saatuu tuoreenpaa verta sukuun. Tauteja ja Huoraksi nimittelemistä en ole joutunut kokemaan vaikka molemmat olemme joutuneet auttamaan "Hädässä"olevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa ovat 55 vuotta naimisissa olleet joutuneet naimaan?
        Tuhannen naimakerran jälkeen ovat naimakerrat kummasti vähentyneet molemmilla
        osapuolilla. On hyvää saatu myös Naimalla ja Viinalla aikaiseksi. Sekoittamalla vähän pakkaa
        on saatuu tuoreenpaa verta sukuun. Tauteja ja Huoraksi nimittelemistä en ole joutunut kokemaan vaikka molemmat olemme joutuneet auttamaan "Hädässä"olevaa.

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Spede alas nyt painuu Niuvanniemeen. Ketään ei kiinnosta sun sekoilu.


    • Anonyymi

      Nuorena tyttönä olin suoraan sanottuna aikamoinen lutka jollaiseksi minut kotiseudullani leimattiin ja millaisena tunnettiin. Seksin nälkäni oli loputon ja minua saivat naida niin nuoret kuin vanhatkin kylänmiehet jopa jokunen sukulaismieskin. Lopulta aikuisuuden kynnyksellä maineeni alkoi hävettämään ja muutin Etelään alkaen uuden siveellisemmän elämän. Mietin, että minua oli saanut naida tai saanut minulta seksiä noin 50 eri miestä. Se oli villiä aikaa!!

       Hyvä työ, perhe, mies, lapset ja omatalo ym.eivät nyt 46 äitinä tunnu riittävän tekemään minua onnelliseksi. Kaipaan vanhaa villiä elämääni ja seksiä, jossa vain nautitaan ilman sitoutumisia tai lemmen sanoja. Pohjimmiltani taidan olla kuitenkin se lutka, vaikka olen muuta vuosikaudet nyt onnistunut esittämään.
      Teija

      • Anonyymi

        Niin ja koolla on ollut todellakin väliä kuinka rajuina orgasmini ovat kenenkin kanssa olleet mutta on niitä pienempi kaluisten kanssa tullut jos on asiansa osaava panomies.
        Teija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja koolla on ollut todellakin väliä kuinka rajuina orgasmini ovat kenenkin kanssa olleet mutta on niitä pienempi kaluisten kanssa tullut jos on asiansa osaava panomies.
        Teija

        Lisää speden löpinöitä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää speden löpinöitä buaahaa

        Niitähän sulla idiootilla riittää. Toistot sulta dorkalta ei lopu.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe