Ennustio Suomen muotoinen salama Natoon liittymisen seurauksen?

Anonyymi-ap

Natolippujen kysyntä lisääntynyt. Mistä risti kertoo Suomen lipussa? Eikö Jeesuksesta, joka antoi elämänsä muiden puolesta? Ja Naton kautta Suomi julistaa, ettei olisi valmis samaan, ja kuitenkin lippu on virallinen. Mutta mitä sanoo Wiki? Lipulla ei ole virallista tunnustuksellista selitystä.

Muistakaa: Suomi välkkyi taivaalla salaman takia kolmesti v. 2020. Viittaako vuosiin? Näköjään. 3 vuotta myöhemmin Suomi liitettiin Natoon. Ja salama oli Suomen itäpuolella.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006612318.html

ja minkä luonteisen sanottiin piilossa olevan näkijän olevan?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuvat-kissasalama-ja-vyorypilvi-hammastyttivat-taivaalla/3391674#gs.ui1n3i
Tuona vuonna (2014) aloitin opiskelemaan Venäjästä ja varoittamaan Natosta.

Mitä raamatussa Natoon liittyvää?
"Jeesus vastasi: Sinäkö annat henkesi minun edestäni? Ei laula kukko, ennenkuin sinä minut kolmesti kiellät." (EU 1. kerta, Nato 2. kerta...? Sodan julistus Venäjää vastaan 3. kerta?)

Joh. 11:16 "Tuomas (hänet samaistetaan astrologiasssa skorpioni luonteiseksi), jota sanottiin Didymukseksi, sanoi toisille opetuslapsille: mennään mekin sinne, kuollaksemme hänen kanssaan." (Pluto (skorpionin planeetta) skorpionissa kun Suomi liittyi EU:iin)

Matteuksen mukaan Jeesus otti mukaansa opetuslapsia, joita astrologisesti verrataan oinaaseen (Nato) jousimieheen (Suomi) ja kaksosiin (Venäjä), sekä leijonaan (Suomen valtio) ja vei heidät korkealle vuorelle yksinäisyyteen. Toisen käsityksen mukaan hän vei heidät puutarhaan. Tämä viittaa siihen, että Suomi tulee olemaan yksin, ja paljon väkeä kuolee.

"Joh. 12:27 Nyt sieluni on järkytetty; ja mitä pitäisi minun sanoman? Isä (Nato), pelasta minut tästä hetkestä (Venäjän hyökkäys). Kuitenkin: sitä varten olen tähän hetkeen tullut.

"Hän meni vähän edemmäksi ja rukoili sanoen: Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja (Nato suojelkoon Suomea, jota ei tarvitsisi uhrata); ei kuitenkaan kuten tahdon, vaan kuten sinä.

Jeesus sanoi Pietarile (oinas, Nato) "Pistä miekkasi tuppeen. Enkö minä joisi sitä maljaa, jonka Isä on minulle antanut?"

"Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko"
(Median henkinen riemu ja "koskettavat eleet" -uutisointi Natosta)
Gal. 5:17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte

3

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Neuvoteltuaan he ostivat niillä savenvalajan pellon muukalaisten hautausmaaksi."

      "Ja neljäs valtakunta on tuleva, luja kuin rauta; kuten rauta musertaa ja särkee kaiken, kuten rauta murskaa, niin se on musertava ja murskaava ne kaikki.
      Ja sinä näit jalkain ja varvasten olevan osittain savenvalajan savea, osittain rautaa, se merkitsee, että se on oleva hajanainen valtakunta; kuitenkin on siinä oleva raudan lujuutta, kuten sinä näit rautaa olevan saven seassa. Jalkojen varpaat olivat osaksi rautaa, osaksi savea, se merkitsee, että osa sitä valtakuntaa on oleva luja, osa hauras.
      Näit rautaa olevan saven seassa, se merkitsee, että vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä, ne eivät yhdisty toinen toiseensa, kuten ei rautakaan sekaannu saveen.

      Mutta niiden kuningasten päivinä on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti, ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se on musertava kaikki ne muut valtakunnat ja tekevä niistä lopun, mutta se itse on pysyvä."

    • Anonyymi

      En tiedä vielä mitä tämä taivaan merkki on:

      Sakarja 9:
      14 Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen nuolensa lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa.
      15 Herra Sebaot on suojaava heitä, ja he syövät, ja he tallaavat linkokiviä, he juovat ja pauhaavat niinkuin viinistä ja ovat täynnä, niinkuin uhrimaljat, niinkuin alttarin kulmat.
      16 Ja Herra, heidän Jumalansa, on sinä päivänä auttava heitä, kansaansa, joka on kuin hänen lammaslaumansa; sillä he ovat kruunuun kiinnitettyjä kiviä, jotka kohoavat yli hänen maansa.

      14 Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen nuolensa lähtee kuin salama.
      KENEN päällä?

      eikö Efraimin ja Juudaan, jotka tekevät rauhan ja elävät sovussa, kaksi sauvaa, kaksi laumaa ja kaksi kuninkasta!

      umala johdattaa Efraimia
      saavat kuulla, Herran äänen (kuolleet, kuurot hes 37 ?)
      YKSI lauma YKSI paimen.

      13 Sillä minä jännitän Juudan jousekseni, panen siihen nuoleksi Efraimin ja nostan sinun poikasi, Siion, sinun poikiasi vastaan, Jaavan, ja teen sinut sankarin miekan kaltaiseksi.
      ja
      16 Ja Herra, heidän Jumalansa, on sinä päivänä auttava heitä, kansaansa, joka on kuin hänen lammaslaumansa; sillä he ovat kruunuun kiinnitettyjä kiviä, jotka kohoavat yli hänen maansa.

      - sinä päivänä auttava heitä, kansaansa Efraim. ESIKOINEN!
      - lammaslaumansa // Joh 10

      Joh. 10:16
      Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      - Minulla on myös muita lampaita,
      - jotka eivät ole tästä lammastarhasta;
      - myös niitä tulee minun johdattaa,
      - ja ne saavat kuulla minun ääneni,
      - ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      Mihin Herra viittaa?

      kreikkalainen sana, lammastarha voidaan myös kääntää sanalla HOUSE, talo, ja siitä suku ja heimo.

      Kuolleet luut! Hesekiel 37 tulevat eläviksi, kuulevat Herran äänen!

      4 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana.

      - - - Kuivat luut, KUULKAA Herran sana.
      (palatkaa kotiin, Paimenen tykö, Isän tykö)

      9 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."

      - - - "Ennusta hengestä,!!! ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle:
      - - - Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki,
      NELJÄSTÄ tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."

      Neljästä maan kulmasta, tulee jotain!

      11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa'.

      nyt, on kaksi heimo, Efraim ja Juuda!
      ja tässä tarkennetaan Efraimille:

      12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.

      eli Juudaan ei viedä vaan Efraim, esikoinen (jer, 16,23 ja 31 luku!)

      14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."

      esim googin joukot:
      Hes 38
      23 Niin minä osoitan suuruuteni ja pyhyyteni sekä teen itseni tunnetuksi lukuisain pakanakansain silmien edessä. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

      LUE koko Hesekiel luku 37 tai ainakin:

      16 - 28 !!!

      Joten. mikä lie merkki, mutta Efraim palaa takaisin ja polttaa aseita 7 vuotta:
      Hes 39:
      9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;

      Nyt tulee KUITENKIN sijoitaa tämä tapahtuma esim Ilmestyskirjan aika-jonoon.
      sekä Danielin.
      eli 3.5 vuotta jostain, esim valhe rauhasta?

      Hes. 38:
      11 ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina-asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.

      Muuria vailla ja turvassa!
      joten tämä tulee tapahtumaan Gogin sodan jaksossa.
      mutta missä, sitä Herra ei ole paljastanut minulle, eikä kenellkään, VIELÄ!

      Johonkin väliin tulee sitten asettaa, sinetit, valhe juutalaiset, ilm 2:9 ja 3:9
      sekä sitten Pasuunat ja KAKSI säkkipukuista.

      Joten, selittäjät selivät vaikka ei vielä voi tietää.

      sen minkä tiedämme varmasti on että esikoinen tulee takaisin omaa maahansa ja se Efraim muuttaa monia asioita.
      esim, temppelistä eikä uhreista EI ENÄÄ puhuta!

      Nyt siellä pyritään rakentamaan se "paha" tempeli!

      no sa,a se-
      ja lisää kahvia, pavuista jauhettua :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Uutisissa hevonen putosi Savonlinnassa kaivoon ja Oulussa (tarkoittaa kuulemma saameksi tulvavesi) mies molokiin (jäteastia).
      Suomen muotoinen salama löi kolmesti, ja 3 vuotta myöhemmin Suomi liittyi Natoon.
      3 vuotta tästä on hevosen vuosi. Tarkoittiko salama tätä jälkimmäistä? Tuolloin on tulihevosen vuosi.

      Savonlinna mainittiin venäjän pommitusten yhteydessä.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8fa71db9-e4f6-4081-abbf-1d959bd51748

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe