oikeus antaa mahrollisuuren tahallaan kusettaa yrittäjää, niin kuin taaskin nähtiin seinäjoella,tälläistähän nämä tekevät jatkuvasti,ensin menee porukka varkaisiin kauppaan, taikka remuamaan ravintolaan,seuraavana päivänä samaa porukkaa menee sinne, ja kun ei päästetä sisään niin nostetaan syrjintäsyyte,ja tuomarit antavat kovat korvaukset,helppo juttu miksei syyttäjät ja tuomarit älyä tätä selvää verätystä
UUSI VERÄTYS KANSALLISPUKUISILTA,MENNÄÄN MUKA TÖIHIN,NORMAALEISSA VAATTEISSA MUTTA TULLAANKIN KATIS
35
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Rasisti taas kilahti.
- Anonyymi
Sen hiustalo lehtijutun jälkeen ei enää kukaan palkkaa romania töihin
- Anonyymi
järjetöntähän se olisikin palkata, jos toisilla on työpaikalla omat säännöt eikä työnantajan
- Anonyymi
Hyvä näkökulma, riski palkata on liian iso jatkossa kun työvaatteisiin pukeutuviakin on tarjolla yllin kyllin. Olkaa tarkkana yrittäjät jatkossa. Se tilaisuuden antaminen voi kostautua.
- Anonyymi
itse yrittäjänä tierän kuinka vaikeaa näiren kanssa on,pakko on palvella taikka saat rasistisyytteen niskaan,vaikka varmasti tierät että työstäsi et maksuasaa
- Anonyymi
koska kerran laki vaatii rasismisyytösten uhalla näitä palvelemaan,niin mielestäni valtiolla pitäisi olla kaas korvausvastuu yrittäjän talourellisiin menetyksiin,eihän se niin voi olla että rehellinen veroja-maksava yrittäjä joutuu maksamaan nämä tappiot itse
- Anonyymi
Ja autoissa on invaparkkikortti.
- Anonyymi
Ei sitä varastettua tavaraa jaksa kauas kantaa...oven edessä se auto on oltava.
- Anonyymi
ei ole oikein että valtio tukee yrittäjiin kohristuvaa rikollisuutta,olkoonkin sitten verukkeena rasismi taikka mikä hyvänsä,eikö EU:kin jo kiellä sellaisen yrittäjien syrjinnän
- Anonyymi
eikö oikeus katsonut ollenkaan asiaa yrittäjän kantilta,eihän kukaan uskalla tuollaiseen parturiin mennä, jos noin pukeutunut on seläntakana terävien esineirenkanssa,ja itse istut avuttomana parturintuolissa
- Anonyymi
outoja tapoja kun pääsiäistrulleiksi pukeutuneet kulkevat vanhusten ovillakin läpi vuoren,eihän normaalisti lapsetkaan kulje virpomassa kuin pääsiäislauantaina,mistä moinen kulttuuri on tänne kulkeutunut 500 vuottasitten
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi lopettaa viinanjuonti.
Ajatteles jos et ryyppäisi, niin vaimosikaan ei olisi lähtenyt. - Anonyymi
Työsopimuksiin on alettava merkitsemään miten pitää pukeutua töihin. Ei voi olla niin, että mies saa työpaikan siististi pukeutuneena ja ensimmäisenä päivänä tulee töihin minihameessa ja korkkareilla linkuttaen huulet punaisena sorvin ääreen. Tämä peli ei vetele
- Anonyymi
Eiku, vedätys ...
- Anonyymi
ne on aikamoisia nämä kantasuomalaisten vanhusten virpojat,ne kun vetelevät oikein renkasrauralla,ohan siinä sitten sitä vanhusten kunnioitusta oikein kerrakseen
- Anonyymi
mutta laki on niinkuin on,,se ei koske eikä suojele kantasuomalaista yrittäjää,sen suvakki tuomarit päättää ihan itse
- Anonyymi
näitten kansallispukujen alta jalkovälistä, on löyretty jopa moottorisahoja ja autonrenkaita ynm,niillä ei varmasti olen tämänpäivänkanssa muut tekemistä kuin laittomuus,ja näissä hameissa kulkee myytävä viina ja isäntien aseet ,lapualla isäntä piilotteli poliisia tälläisen kansallispuvun alla
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa.
- Anonyymi
ensin mennään nyky vaateissa hakemaam töihin,ja kun saaraan pesti,niin töihin tullaan 500 vuotta vanhoissa rytkyissä,sitten tuomarit määrää vielä näille tuhansien korvaukset,onko oikeus sitten tapahtunut,sen saa jokainen itse miettiä omassa tunnossaan
- Anonyymi
Tuskin olisivat koskaan olleet töissä niin pitkään minkä summan saivat korvauksia. No oikeus toivottavasti korjaa virheellisen päätöksen yrittäjän hyväksi. Ja ei todellakaan kannata kenenkään ottaa kyseistä heimoa edustavia töihin.
- Anonyymi
Ota selvää asioista, molemmat ovat nytkin töissä
- Anonyymi
Ei kansallispuvussa voi mennä mihinkääm muuallekkaan töihin. Esim. Sairaala, Atria ynm lukuisat paikat. Täyttä vedätystä ja pitää viedä tuomari oikeuteen ja kansallispuvut jollalla romaniaan
- Anonyymi
itse sain rasisti huutamista ja uhkauksia, kun pyysin tälläisiltä saman hinnan työstäni kuin muiltakin,ja jouruin pelkäämään luvattua kostoa itseni ja omaisteni puolesta,että ottakaapa kohrallenne, kannattaako ruveta yrittäjäksi,jos ei nämä tapa niin sitten laki ajaa yrittäjän vararikkoon ja korittomaksi,näin suomessa
- Anonyymi
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009483046.html Hyvä CV tytöillä ja tahraavat kaikkien muidenkin oikeasti töitä haluavien hamekansan töihin pääsy mahdollisuuden.
- Anonyymi
Kyllä nämä molemmat naiset töissä ovat nytkin
- Anonyymi
missä on yrittäjän oikeusturva,kun näin voi tehrä,jokainen alottava yrittäjä kärsii näistä,jos et tee olet rasisti ja menetät kaiken,mutta jos teet niin palkkaasi et saa
- Anonyymi
mielestäni pakkotyö rankaistus pitäisi ottaa taas käyttöön,niin kuin ennen maksettiin lapsenruokkoja vahinkoja ja sakkoja suo-ojilla,kyllähän nämä muuten jatkaa rötestelyjään, kun rahat on piilossa eikä bankissa, ja elävät sossusta,niin vahingonkorvaukset ei näitä koske
- Anonyymi
Molemmat elää kyllä ihan palkallaan
- Anonyymi
500 vuotta tämä porukka meitä saanut vainota,on yritetty hyvällä ja pahalla, mutta miksikään eivät ole muuttuneet,muuta kuin pahemmiksi kantaväestön vanhuksia kohtaan
- Anonyymi
tarvitseeko suomi oman apart-heidin,ettei rikollisuus karkaa käsistä, korrutio ja sekasorto,ja täällä hallitsisi mafiat kuin sisiliassa,suunta näyttää jo pahoin sellaiselta
- Anonyymi
Voin kun Aatu eläisi, olisi manneilla parempaa tekemistä
- Anonyymi
Kyllä tytöt tekivät hallaa koko heimolle
- Anonyymi
Miksi mustalaisille ei luovuteta omaa valtiota? Tehkööt siellä ihan mitä haluavat ja eläkööt miten lystäävät
- Anonyymi
ennen sai rötöstelevät mustalaiset ruoskia ja hirttää,nyt kun sitä ei enää sallita,niin pakkotyöllä vahingojen korvaaminen olisi hyvä keino,sitä ne pelkää niin kuin kissa vettä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398