Olenko muka homo?

Anonyymi-ap

Jos haluan että mies ottaa minulta suihin tai panen häntä perseeseen?
Muuten en miehistä pidä.

91

4009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet bi! Paljon naisia ja miehiä jotka nauttivat saman sukupuolen kanssa pelkästään yhtyä.

      • Anonyymi

        sauna illoissa minäkin otan suihin kavereilta jos joku haluaa aina joku haluaa myös nussia jopa saman aikaisesti kun joltakin imen


      • Anonyymi kirjoitti:

        sauna illoissa minäkin otan suihin kavereilta jos joku haluaa aina joku haluaa myös nussia jopa saman aikaisesti kun joltakin imen

        En pidä imemisestä. Toki annan nussia itseäni suuhun jos on pakko.
        Saunailloissa seison suohkussa ja kaverit työntää munansa mun peppuun. Minä yritän arvailla kuka on sisällä. Olen huono siinä. Paitsi Penan tunnen heti. Sillä on niin pitkä ja paksu.


    • Anonyymi

      Olet tyypillinen kaappihomo spede Buaahaa

      • Anonyymi

        Rakas sä palasit sivuille💋💞💕


      • Anonyymi

        Kiva tunnistit itsesi ja tulit kaapista ulos. Onhan se tullut selväksi sitten spedeilijä homo mikä homo olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tunnistit itsesi ja tulit kaapista ulos. Onhan se tullut selväksi sitten spedeilijä homo mikä homo olet.

        Ja peili hörhö sää mää ja bää avautui jälleen piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja peili hörhö sää mää ja bää avautui jälleen piip piip

        No niinpä näytät tehneen peilishän sun paras kaveri. Se ei valehtele aina kuulet ja näet totuuden itsestäsi. Sää vain jaksat avautua ittestä täällä. Buahaa buhahhaa.


      • Anonyymi

        Meehän homo äitis luo se pyyhkii sun pyllyn ja saat kuivat vaipat.


      • Anonyymi

        Entä sinä? Sinua kun tämä aihe aina kiinnostaa, oletkin itse homo. Mutta ei siinä mitään kun se itsellesi on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä? Sinua kun tämä aihe aina kiinnostaa, oletkin itse homo. Mutta ei siinä mitään kun se itsellesi on ok.

        Puhu homo ihan omasta puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu homo ihan omasta puolestasi.

        Silti roikut täällä ja aihe kiinnostaa. Olet siis täys homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti roikut täällä ja aihe kiinnostaa. Olet siis täys homo.

        Usotaan usotaan hinurihan sie out ei tarvii jankuttoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meehän homo äitis luo se pyyhkii sun pyllyn ja saat kuivat vaipat.

        Mitä helvettiä sinä luet homoketjuja jos olet olevinasi joku kovakin vitunraiskaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tunnistit itsesi ja tulit kaapista ulos. Onhan se tullut selväksi sitten spedeilijä homo mikä homo olet.

        Tulin minä kaapista ulos, Ja arvaa mikä oli lopputulos. Sanoi mulle töissä pomo: Painu täältä vi****n homo!


    • Anonyymi

      Itsekään en halua minkään sortin hellyyttä tai vastaavaa mieheltä mutta mukava toppi joka antaa kunnon "kyytiä" kokemattomalle pepulleni olisi se mitä haluan... ;)
      M49Tre

      • Anonyymi

        Pasko alles homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasko alles homo

        Rakas joko tulossa luokseni🥰😍💋💞🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasko alles homo

        Niinkö sulle aina käy. Saitko liian suurta liian liian monta kertaa. Menikö ryppy narusi löysäksi homo.


      • Anonyymi

        Siis pienet tai runsaat remmillä loimiset ja sivallukset ovat parempaa sulle/ teille kylmille tunneköyhille pervoille!?
        Tyylinsä sadismillakin!


      • Anonyymi

        Spedellä se vaan sekottaa.


    • Anonyymi

      e n tunne itseäni homoksi vaikka välillä otan suihin ja suurta kullia peppuuni kaveriltani on se niin ihana tunne olla täynnä ja kkuma lasti pepussa mennä kotiin vaimon luo

    • Anonyymi

      Heinolan kuuluisa setä 46+ kysyy näin ( avauksessaan)"privaatimmin" jonka sananvalinta kertoo kuka homouttaan kyselee!
      Muutama sana siis ja asia on selvä!

      • Anonyymi

        Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu


    • Anonyymi

      Puolusoni kyllä antaa pillua pari kertaa viikossa, mutta ei anna persettä. Eikä kovin usein ota suihinkaan.
      Varmaan muillakin vastaava tilanne.

      • Anonyymi

        Samoin täällä. Paremmin kyllä mies ottaa suuhun myös naida parempi miestä.


    • Anonyymi

      Yli kaiken ja joudut maksamaan kaiken. Ihan kaiken.

      • Anonyymi

        Ihanko kaiken?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sairas vaan, ei sen ihmeempää

      • Anonyymi

        Onko sinulla terveen paperit?
        Sitä minäkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On luonnollista, että bottom-homona otan suihin ja miehet nussii minua perseeseeni.

    • Anonyymi

      Et ole. Miehen suu ja pylly on ihan samanlainen kuin naisella. Olisi mukava löytää imettäjä ja panija. ;P

      -Femboy22 <3

      • Anonyymi

        Olis tietysti kiva saada. Sittenhän sen tietäisi miten eroaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mites te jotka annatte panna itseänne takaa päin, tykkäättekö että panija samalla runkkaa teidän kullia?
      Saatteko sillai itsekin orkun?

      • Anonyymi

        Itsellä kulli menee aivan veltoksi kun pannaan, kaikki tuntemus ja kiiima suolessani. Vuodan runsaasti limaa koko nainnin ajan. M 60v


      • Anonyymi

        tuo kokeilu toisi varmasti orkun kun tuntisi kullin painuvan pohjaan asti.Pelkkä ajatuskin saa kullin seisomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo kokeilu toisi varmasti orkun kun tuntisi kullin painuvan pohjaan asti.Pelkkä ajatuskin saa kullin seisomaan.

        Kumpa tuota pääsisikin kokeilemaan ;) Joutua toisen miehen astumaksi...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo kokeilu toisi varmasti orkun kun tuntisi kullin painuvan pohjaan asti.Pelkkä ajatuskin saa kullin seisomaan.

        Täytyy aistia ja tuntea kulli suolessa, sitä kautta nauttia panosta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole homo mutta haluan silti antaa peppuni jonkun pantavaksi. Haluan tuntea sen.

      • Anonyymi

        Niin minäkin ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­ts­­um­­­me sinu­­­t kä­ym­­ään u­­ude­ss­­­a cha­­tis­­sa! Meitä on yl­­i miljo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S9r1N4

    • Anonyymi

      en ole homo vaikka tykkään välillä ottaa kyrpää peppuun sen parempi mitä suurempi tai useampi

      • Anonyymi

        Miksi kaikki halua vaan isoa?
        Me pienikulliset jäädään aina ilman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikki halua vaan isoa?
        Me pienikulliset jäädään aina ilman

        Yhtähyvältä tuntuu pienikin, kiihotus tulee kun panija kiimanen. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikki halua vaan isoa?
        Me pienikulliset jäädään aina ilman

        Itse en ainakaan kaipaisi mitään järkälettä tai muurinsärkijää vaan sellaista sopivan kokoista joka seisoo jämäkästi kun se peppuuni uppoaa ;)
        M49Tre


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joskus minäkin olen miettinyt miten erilaiselta tuntuisi miestä panna verrattuna naisen perse painoon.
      Keho kun on erilainen koska naisen pillu on muutaman sentin päässä.

      • Anonyymi

        Kyllä miehen perä tuntuu kimmoisammalta kyrvässä.


    • Anonyymi

      " tai panen häntä perseeseen?"


      Se on kamalaa... vedetään toista perseeseen, tulee semmonen ripulinen kyrpä sieltä ulos. Se on inhottavaa.

      • Anonyymi

        Olet selvästi kokeillut kun osaat noin tarkaan kuvailla ja vielä kakkafetissi sinulla kaupan päällä. Hyhhyh!


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­ts­um­me sinu­­t kä­­­ym­­ään uudess­­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J5k1L7

    • Anonyymi

      Olet jo homo kun olet koskenut omaan munaasi ja katsellut sitä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mielestäni homouteen tarvitaan kiintymys toiseen mieheen. Yhdessä eläminen jne.
      Ei pelkkä seksi kenestäkään homoa tee.
      Joten huoleti voi jatkaa miesten välistä seksiä.

      • Anonyymi

        Näin se on. Kaikista upeinta jos törmää kauniiseen naiseen jolla on upea pylly ja suuri kulli. Se on nimittäin Taivas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Kaikista upeinta jos törmää kauniiseen naiseen jolla on upea pylly ja suuri kulli. Se on nimittäin Taivas!

        Ja terhakat rinnat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä väliä? Kyllä ihminen työnsi peräsuoliin lerssejä jo African savanneilla 300 tuhatta vuotta sitten. Varmasti kävi kaikkien muidenkin eläinten reikä. Voi vaikka porata reijän puuhun ja lykkiä sinne jos ei ole muuta reikää. Reikä kuin reikä. Elävä tahi kuollut.

    • Anonyymi

      Mä oon parisuhteessa naisen kanssa, mutta käyn salaa säännöllisesti antamassa persettä eräälle miehelle. En koe olevani homo koska miehet ei kiinnosta tai viehätä. En koskaan voisi esim suudella miestä tai muuten olla miehen kanssa. Annan persettä koska se tuntuu hyvältä ja nautin siitä. Mikään ei voita nussituksi tulemista ja sitä kun saa alistua ja olla perse pystyssä. Paras tunne kun saa paljaan kyrvän perseeseen ja spermaa sisään. Huudan ja ulisen kun pikku lutka kun tekee niin hyvää tarjota omaa reikää.

      • Anonyymi

        Siinähän se olisi tuo kaikessa lyhykäisyydessään... tuollainen olisi juuri itselläkin hakusessa, sillä erotuksella toki, että vain turvaseksiä kuitenkin...
        Mutta löytää siis se sopiva kaveri jonka luona käydä itseään naimattamassa ja astuttamassa, saada kalua perseeseen, ilman mitään hempeilyitä ja sellaisia...
        Vain ja ainoastaan eläimellistä naimista siis ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se olisi tuo kaikessa lyhykäisyydessään... tuollainen olisi juuri itselläkin hakusessa, sillä erotuksella toki, että vain turvaseksiä kuitenkin...
        Mutta löytää siis se sopiva kaveri jonka luona käydä itseään naimattamassa ja astuttamassa, saada kalua perseeseen, ilman mitään hempeilyitä ja sellaisia...
        Vain ja ainoastaan eläimellistä naimista siis ;)

        Itse myös turvaseksin kannalla.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­ts­um­­­me sinu­­­t kä­­­ym­­ään u­­­udess­­a chatissa! Meitä on yl­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z7e5K0

    • Anonyymi

      Tuo aloituksen asetelma on vallankäyttöä. Itse olen kokenut perseeseen naintia pentuna ja se itseasiassa mukavaa. Kerran perseeseen vedon jälkeen sain munaa suuhunkin mutta tilanne oli huono ja koko parin vuoden juttu jäi siihen.

      Tuo ”asia” ei ole ongelma vaan kahden ihmisen muu keskinäinen asetelma.

    • Anonyymi

      On luonnollista, että toinen mies alistaa minut imemään munaa, nielemään spermaa ja nussii minua perseeseeni.
      bottom-lutkana tehtäväni on miehen tarpeiden tyydyttäminen.

    • Anonyymi

      Jos on ryhmäseksiä, niin kaikenlaista tapahtuu. ...voi myös pysytellä pois tällaisesta.

    • Anonyymi

      Ajatukset ja todellisuus on kaksi eri asiaa. Kaikkea mitä miettii ei kannata kokea.

      • Anonyymi

        Kai sen jokainen itse tietää mitä haluaa kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen jokainen itse tietää mitä haluaa kokeilla

        Sattaa olla joku asia, jota on miettinyt vuosikausia ja sitten kun on sopiva tilaisuus, sitä vaan menee ja osallistuu.
        Kuulin kerran yhdestä ryhmästä ja mainitsin siitä vaimolle, että siellä olisi sellaista.. Vaimo kysyi, että haluttaisiko mennä, voisihan sitä kokelilla vastasin. Menimme ja osallistuimme.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et ole enkä minäkään vaikka tykkään auttaa miehiä paineen purussa suulla ja jos haluaa panna niin miks ei!!?Siksi teenkin aina hyvin tarkan ala pesun ja liukastan itseni varmuuden vuoksi valmiiksi!!T 47v Kuopio!!

      • Anonyymi

        Aika monasti kaveri imee taidolla jolloin haluisin myös panna mut tyhjennys tekemättä.Yleensä kaveri joka tykkää ottaa suihin, tykkää myös häntä naitais. M 56v


    • Anonyymi

      Entä jos antaa hieronnan toiselle miehelle ja hieroo myös hänen kullistaan nesteet?
      Onko se homoutta?

      • Anonyymi

        On koska kosket ja katselet munaa. Myös onam munan koskettelu ja katselu on homoutta.


    • Anonyymi

      H­ei! Kuts­­um­­me sinut kä­­ym­ään uude­ssa cha­­tissa! Meitä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T0s2V4

    • Anonyymi

      Ryhmäjutuissa on saatu ja annettu, ei muualla kiinnosta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Antaa ja saada olisi ihanaa

    • Anonyymi

      He­i! Ku­ts­­­um­me sinu­­t kä­ym­­ään u­­­ude­­­ss­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A7y7A8

    • Anonyymi

      Kun laittaa ilmoituksen missä hakee nuorempaa suuseksi tai panoseuraa, tulee muutama vastaus, mutta vähitellen nämä vastanneet katoavat kun pitäisi oikeasti tavata. Miksi?

      • Anonyymi

        Koska ovat menneet hetken mukana ja varmaan päissään tai aineissa. Suurin osa ei uskalla olla tässä maassa julkisesti biseksuaali, ettei saa itselleen "leimaa".


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onnistuisikohan juhannuksena löytämään sopivan kaverin joka haluaisi kaikkea. Ei kai kaikki lähde jonnekin landelle mökkeileen.

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­­ts­um­me sinu­­t kä­­­ym­­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­­­tissa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O2d4T7

    • Anonyymi

      Kesä alkaa olla mennyttä eikä yhtään suihinottajaa tai pepun antajaa löytynyt.
      Vain kaikenlaisia paskan puhujia

      • Anonyymi

        Tampereelta saisit neitsyt peppua ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­ek­­­si­­teatteri ava­­­utuu Suome­en! Ku­tsu­­­mme kai­kk­­­i­­­. Ilmo­­­ittau­­­tum­­ine­­n ry­­­hmä­­­ämme tääll­­­ä 👉 http://armtown.com/H/P0i6R0

    Ketjusta on poistettu 275 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2204
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2022
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      162
      1793
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      159
      1668
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      14
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe