Perussuomalaisten hallitsemat kunnat matkailu boikottiin

Anonyymi-ap

Olen huomannut että perussuomalaiset ovat mitä erinomaisimpia ihmisiä inhoamaan erilaisuutta, kuten etelän veteliä, naapuri kunnan miehiä ( vie meirän naiset jne), mökkiläisiä, matkailijoita, ituhippejä, vihervasemmistoa, ulkomaalaisia, työehtosopimusten yleissitovuutta, vetyenergiaa, tuulimyllyjä, ja oikeastaan kaikkea mille voi olla kateellinen... (Ovat suomen kateellisin aate.)

Boikotoinkin ja olen tähän astikin boikotoinut kaikkea matkustamista, shoppailua, majoittumista paikkakunnilla (ja äänestysalueille), joissa persut ovat suurin puolue.
Inhotkoon he ihan keskenänsä ja peskööt toistensa sukkia, ei minun tarvitse siellä rahojani tuhlata. Palveluasenne kun heillä on mikä on, siis inho ja kateellisuus.

Tämä on hyvä kartta hahmottamaan minne en matkaile.
https://infogram.com/ev-2023-suurimmat-puolueet-kunnittain-1h8n6m3ykwqgj4x

14

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljastat tuossa vihavasemmiston kaksinaismoralismin ja suvaitsemattomuuden ja kerrot kannattavasi näitä.

      Kuvauksesi perussuomalaisista on kovin ontuva ja kertoo lähinnä sinusta itsestäsi.

      • Anonyymi

        Olet siis kateellinen boikotoijillekkin?


      • Anonyymi

        Inhoat siis boikotoijiakin?


      • Anonyymi

        Persunatsit matut pois Lappia tuhoamasta !! Natsit sen jo kerran poltti !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis kateellinen boikotoijillekkin?

        Teidän vihastanne, kaksinaismoralistanne ja suvaitsemattomuudestanneko? Niissä ei ole mitään kannatettavaa eikä syytä olla kateellinen.

        Tuollainen "Olet siis sitä mieltä, että..." tyyppinen Neuvostoliitosta peräisin oleva retoriikka ei vetoa minuun millään tavalla. Vasemmistossa sillä toki saa kannatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhoat siis boikotoijiakin?

        Minulla ei ole tapana inhota ihmisiä, ei sinuakaan. Inhoatko sinä minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persunatsit matut pois Lappia tuhoamasta !! Natsit sen jo kerran poltti !!

        Sinulla on tuossa varmasti jokin syvällinen viesti, joka ei ainakaan minulle aukea. Ehkä minun pitäisi olla persu tai vihavasemmistolainen, että pääsisin kärryille siitä mitä tarkoitat.

        Maksaako Venäjä sinulle palkkaa tuollaisen kirjoittamisesta? Jos työksesi tänne kirjoitat, niin pyydähän hieman preppausta suomen kielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on tuossa varmasti jokin syvällinen viesti, joka ei ainakaan minulle aukea. Ehkä minun pitäisi olla persu tai vihavasemmistolainen, että pääsisin kärryille siitä mitä tarkoitat.

        Maksaako Venäjä sinulle palkkaa tuollaisen kirjoittamisesta? Jos työksesi tänne kirjoitat, niin pyydähän hieman preppausta suomen kielessä.

        Venäjähän perussuomalaisten mallimaa.
        Konservatiiviset arvot, muukalaisviha, toisinajattelijoiden oikeuksien polkeminen, nationalismi kukoistaa, jne..

        Venäläiset trollit yhdessä kiinalaisten kanssa jopa tukevat ja tukivat perussuomalaisia vaalikampanjoinnissa ja kaikenmaailman niikkoja yritystoiminnassakin.


        Yhteiset arvotki persuilla ja putinilla on ja molemmat tukee trumppia.

        Ja sitte oli vielä tämä Olli kuhta Tsaari trump lobbaus..
        https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-9-2020-0256_FI.html


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17813932e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kiitos kartasta. Se helpottaa suuresti ensi kesän lomasuunnitelmien laatimisessa.

    • Anonyymi

      Venäjän tavoitteena Suomessa on divide et impera, jota se yritti puskea läpi jo Sanna Marinin kautta hänen ollessa pääministerinä. Nyt luonnollisesti sinä jatkat samaa missiota.

      • Anonyymi

        Työpaikan pahin työilmapiirin myrkyttäjä on kateellinen vieraiden ihmisten inhoaja ja joka ajaa osaajat kilpailijan leipiin. Kerran kun pääsin semmosesta persuvaikuttajasta eroon niin en oo toistakertaa niitä mätiä persikoita rekrytoinut. Sitä myrkytyksen, ihmisvihan ja kateellisuuden määrää ei voinut käsittää. Karkotti kaiken lisäksi asiakaspalveluasenteellaan asiakkaat ja eikä sillä pysynyt työkalutkaan kädessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikan pahin työilmapiirin myrkyttäjä on kateellinen vieraiden ihmisten inhoaja ja joka ajaa osaajat kilpailijan leipiin. Kerran kun pääsin semmosesta persuvaikuttajasta eroon niin en oo toistakertaa niitä mätiä persikoita rekrytoinut. Sitä myrkytyksen, ihmisvihan ja kateellisuuden määrää ei voinut käsittää. Karkotti kaiken lisäksi asiakaspalveluasenteellaan asiakkaat ja eikä sillä pysynyt työkalutkaan kädessä.

        Viestisi kuvaa osuvasti vihavasemmistolaisen.


    • Anonyymi

      Ei pahhuuvesa oo mittään kajehtimista, persut ovat oikialla tiellä kun kehtaakin vastustaa rasismia, islamia, vasemmiston höyräyksiä ja niitähän piissaa mitä ne ovatten suomalaisten pään menoksi kehitelleet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe