Raisiontietä ei päällystetä tänäkään vuonna

Anonyymi-ap

ELY ilmoitti vuoden 2023 päällystettävät tieosuudet ja Raisiontie ei kuulu listalle tänäkään vuonna huolimatta surkeasta kunnosta. Homma menee nyt täysin reisille, autot hajoavat kuopissa ja ELY naureskelee ja kommentoi hajonnutta tietä mukavuushaitaksi!

29

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työt aloitetaan toukokuussa, et silleen..

      • Anonyymi

        Raisiontie ei kuulu päällystettäviin teihin. Kuoppien paikkaamista jatketaan kuten tehty jo vuosia.

        Ainoat päällystettävät osuudet ovat VT8:lla ja Turun kehätiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raisiontie ei kuulu päällystettäviin teihin. Kuoppien paikkaamista jatketaan kuten tehty jo vuosia.

        Ainoat päällystettävät osuudet ovat VT8:lla ja Turun kehätiellä.

        Koska Raisiotunneli valmistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Raisiotunneli valmistuu?

        Siihen menee vielä vuosia.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17814266m

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Raisiontie on vaarallinen.

      • Anonyymi

        Sitähän se on kun autot, mopot ja moottoripyörät kiertelevät kuoppia sen minkä pystyy. ELYä ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      työn aloittamisesta toukokuussa on jo päätetty. Osa kuuluu kaupungille loppuosa naantaliin päin ely.keskukselle..

      • Anonyymi

        ELY ilmoittanut että Raisiontietä ei päällystetä vuoden 2023 aikana. Piti päällystää mutta rahaa ei ole eikä mielenkiintoa.


    • Anonyymi

      Rannikkoseutu lehden mukaan työt aloitetaan tänä vuonna. PISTE.

      • Anonyymi

        Mikäli tarkoitat juttua muutaman viikon takaa niin sen mukaan päällystettäisiin mutta silloin ELY ei ollut vielä lyönyt lukkoon päällystettäviä osuuksia. Nyt ne on lyöty lukkoon ja Raisiontie ei kuulu niihin. Pätkä 8-tietä ja ohikulkutietä saa uutta pintaa, yhteensä 9 km.

        Rannikkoseudun jutun mukaan ELY haluaa Raisio ntien siirtyvän kokonaan Raision ylläpidettäväksi. Tämä lienee yksi syy miksi ELY ei halua laittaa yhtään ylim. rahaa korjaukseen.


    • Anonyymi

      Ely keskuksen mukaan suunnitelmat voivat vielä muuttua, joten eiköhän monttutie päällysteen tänä vuonna saa..

      • Anonyymi

        Kävelkää vaan niitä paskaisia kinttupolkujanne hamaan loppuun asti.


    • Anonyymi

      Asfaltointi alkaa. Kaistamerkit on jo tuotu paikalle..

      • Anonyymi

        Jaa missä kohtaa? Alikulkutunnelin korjaus ei ole asfalttityömaa ja se kuuluu Raision kaupungille.


    • Anonyymi

      Raision tehtaan kohdalle... Asfalttikoneet parkissa lähistöllä...

    • Anonyymi

      Kaistaviivamaalauskoneen apuviivat maalattu Raisiontiellä asfalttiin eli uudet kaistamaalaukset tulossa, ei uutta asfalttia.

    • Anonyymi

      Kannattaa suosiolla kiertää muita reittejä. Autoaan on turha hajottaa,ja koko tie pitäisi sulkea käyttökelvottomana.

      • Anonyymi

        Ukin tasoristeyksen ja Tikanmaankadun välinen osuus on hirveässä kunnossa, kyllä siihen pitäisi löytyä rahoitusta uudelle päällysteelle. Tai onko niin että uusi päällyste ei enää riitä vaan runkokin pitäisi uusia. Vedet menneet asfaltista läpi vuosien ajan.


    • Anonyymi

      70 ja 80 luvullakin oli kyseinen tie paremmassa kunnossa. Nopeusrajoitus oli 70 km tunnissa. Aika paljon miljardeja kerätään autoilijoilta, mutta itse tiestöön siitä laitetaan vain pieni osa..

      • Anonyymi

        70-80-luvulla Raisiontie ja Aurinkotie oli ilmeisesti ainut iso tie Raisiosta Naantaliin?

        Ymmärrän että tietä ei välttämättä päällystetä mikäli siinä on vain muutamia kuoppia mutta nykyisellä Raisiontiellä tiellä on paikoin enemmän kuoppia kuin tasaista asfalttia niin tilanne on käsittämätön kun tietä ei korjata. Vettä menee tien rakenteisiin, pahimmillaan käy niin että kun uusi asfaltti vedetään tulevaisuudessa, se reikiintyy nopeasti uudelleen!


    • Anonyymi

      Lihaa syövät yksityisautoilijat ovat saastuttavia paskoja ja se on totuus

    • Anonyymi

      Soitto A. Schwarzeneggerille. Hän tulee täyttämään asfalttikuopat. Nyt sitä omatoimisuutta raisiolaiset. Ei aina pidä odottaa että yhteiskunta laittaa asiat kuntoon. https://www.youtube.com/watch?v=EBfbeS1iNhg

      • Anonyymi

        No kun kuoppien paikkaaminen ei auta. Kuoppia käyty paikkaamassa viimeisten vuosien ajan varsinkin talvella käytännössä joka viikko mutta paikat eivät kuopissa pysy vaan koko pinta laitettava uusiksi.


    • Anonyymi

      Kyllä 70 luvullakin pääsi Naantaliin vaikkapa Kustavintien kautta niememenkulman kautta. Myös nesteentien kautta kiertäen silloisen hiekkamontun kautta..

    • Anonyymi

      AUTOILIJOILTA KUPATAAN 8 MILJARDIA, JOSTA TEIDEN HOITOON KÄYTETÄÄN VAIN MILJARDI..

      • Anonyymi

        Kaikki verot menee yhteen pottiin mistä ne jaetaan edelleen.


    • Anonyymi

      Raisiontien ja Tikanmaankadun risteyksessä talvellu ajettiin liikenteenjakajan yli. Liikennemerkkitolpan torso edelleen noin 45 asteen kulmassa pystyssä ilman liikennemerkkiä.

      Kertoo kaiken paljonko tien ylläpitäjää kiinnostaa liikenneturvallisuus.

    • Anonyymi

      Itse ajelen toista reittiä Naantaliin, on meinaan auton korjaaminen kallista puuhaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe