Inventterin ilmoittama päivittäinen tuotantomäärä on merkittävästi suurempi, kuin sähköyhtiön ilmoittama määrä. Esim päivän tuotanto ollut inventerin tietojen mukaan 51 kWh, sähköyhtiön tiedoisaa 34 kWh. Onko tietoa mistä tämä johtuu?
Inventterin tuotantomäärä ei vastaa sähköyhtiön määrää
9
291
Vastaukset
- Anonyymi
Invertterisi tuottaa hyvänmiehenlisää jota sähköyhtiön mittarit ei huomaa.
- Anonyymi
Jospa omaa käyttöä 17kwh
- Anonyymi
Valitettavasti oma käyttö näkyy erikseen eli siitä ei ole kyse. Mutta tuosta "hyvänmiehenlisästä" kyllä tykkään. Ehkä se on sitten sitä. Tosin, olisi kyllä mahtavaa saada tietää, mistä ero johtuu oikeasti. Voiko siirrosta tulla niin suuri hävikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti oma käyttö näkyy erikseen eli siitä ei ole kyse. Mutta tuosta "hyvänmiehenlisästä" kyllä tykkään. Ehkä se on sitten sitä. Tosin, olisi kyllä mahtavaa saada tietää, mistä ero johtuu oikeasti. Voiko siirrosta tulla niin suuri hävikki?
Minä veikkaan että laitteesi mittarista ei tule hävikkiä vaan lisäkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan että laitteesi mittarista ei tule hävikkiä vaan lisäkkiä.
Laita ihan oikea kWh-mittari mittaamaan energiantuottoa ja kulutusta.
Sitten voit riidellä energiayhtiön kanssa.
- Anonyymi
Noin hirvittävällä tuotoilla voi ollakin :-D
- Anonyymi
Johtajaa saa bonusta... Buhahhahha
- Anonyymi
Kyllä mittarit oikein näyttää, et vain osaa niitä lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882