Kädettömät nastapellet
Miltä tiestö näyttää
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvältä, auton vaihdoin just isompaan ja paremmalla jousituksella olevaan.
Antaa kilinkolin autoilla ajavien murehtia tiestön kunnosta.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815535I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mielestäni se näyttää aivan samalta ajaessani kitkarenkailla, tai nastarenkailla.
- Anonyymi
Pidän edelleen nastoja anakin toukokuulle. Ajan raskasta patteriautoa jossa yli 500 kg ylipainoa. Rouhintavaikutus on vaikuttava kun likipitäen uudet terävät nastat ja merkittävä painonlisäys. Uraa muodostuu tehokkaasti! Talvella suolausta lisättävä, että uskaltaa lähteä ajelemaan.
- Anonyymi
Tiesuola ja paska muuttuu töhnäksi, joka nakertaa tiestöä ihan jokaisen renkaan alla. Tiesuola haurastuttaa tiestöä muutenkin.
- Anonyymi
Hiekoitushiekka pölisee jo ihan pihatielläkin ja asfaltinpinta on edelleen alkuperäisessä 90-luvun alun kunnossa eikä mitään valittamista muuten paitsi maa asfaltin alla on vähän elänyt paikkapaikoin, mutta se ei johdu nastoista. Nastoja jos käytettäisiin talvella kengissäkin niin tuota renkaiden alla pölyksi jauhaantuvaa hiekoitushiekkaa ei tarviisi varmaan edes käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876