Kamerahenkilöt tekevät esiintyjille suuren miinuksen vaeltelevalla kuvauksella. Esiintyjä jää toisarvoiseksi ja " taka alalle"
Kamerahenkilöt
Anonyymi-ap
5
220
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi, että paras laulaja, Jimi putosi jatkosta.
- Anonyymi
Vai oliko Jami.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko Jami.
Mäkin tykkäsin Jamista. Sillä oli vähän huono kappalevalinta, mutta hyvä ääni. Olis saanut mennä jatkoon.
- Anonyymi
Mielestäni surkeaa kameratyötä. Kuvataan aivan liian läheltä tai liian kaukaa.
Kamerat vaeltaa ärsyttävästi ja ainakin itse haluaisin nähdä välillä tuomareitakin esityksen aikana, missä näkyy kaikki viisi, ei siis pelkkää naamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998