onko persuissa vapaa-ajattelijoita?

Anonyymi-ap

14

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mikä rituaali ?? Aina ruumiit pestään !! Persujen natsisaksas ei pesty vaan suoraan uuniin tai joukkohautaan !! Suomessakin ennen omaiset pesi ja puki , nyt sen tekee joku vartija !! Persut kyllä nyt liian vihreitä , ei siinä paljon vettä säästy jos jättää pesemättä !!

• Anonyymi

"Tiloihin suunnitellaan myös mahdollisuus omaisille hyvästellä vainajan ja tarvittaessa suorittaa erilaisia uskontokuntiin kuuluvia rituaaleja, mm. muslimien vainajapesut."

Jos hankesuunnitelma toteutetaan kuten on kirjoitettu, niin mikä erioikeus muslimeilla on pesutiloihin? Uskonnottomille kans, uskonnottamat elvyttävät vanhaa kansanperinnettä.

• Anonyymi

Ohisalo ilmoittaa pääsiäisen jälkeen lähdöstään tai puolue hajoaa

LiAn Dersson ei tietenkään jatka puhemiehenä tuhosi puolueensa ja koulun ja hörhöili pakko- opetuksen puolesta kalliilla koulupidennyksellä . Pakko ei auta koulun keskeyttäjiä, sanovat tutkijat – jos halutaan tuloksia, koulu on järjestettävä nuoruuden eikä työelämän ehdoilla
      Oppivelvollisuuden laajentaminen nuijittiin kiireellä läpi, eikä uudistuksen valmistelussa juuri kuultu nuoria itseään

Sdp-äijäkööri pakotti vaalien jälkeisinä päivinä poterotaistelussa hölöttäväpeesarin Marinin eli skogilaiset ulos. Leskisläiset valitaan nyt johtoon arvaus

Saa rikkoi puolueensa myös omassa vaalipiirissään Turussa mutta vit kuttelee naamiolla oppositio oppositio o...

Lehti-Maja Hen Rikson jää

3 tekee sipilät jää rivimieheksi töitä hakemaan ja 1 vit kuttelee ja Rikson uhrautuu vartioon pakkoruotsin puolesta

• Anonyymi

Pisti lopussa honko- kaaniksi, Keskustan Kulttuuriministeri Petri Honkonen, Suomi-Venäjä-seuran evp puheenjohtaja lahjoitti vielä ennen kalssiumviivoja lähes puoli miljoonaa euroa Suomi-Venäjä seuralle. ( 485.000 € )

Vel kara hasta siempre aina se kin sen kin tempun nappasi

• jori.mantysalo

Melkein kaikkien puolueiden kannattajissa on vapaa-ajattelijoita. Ei samoja määriä, mutta on.

Eli joo, löytyy meiltä myös PS:n kannattajia.

• Anonyymi

Uskomatonto ( tonto = tonttu)
        Pyydä se PS tänne höyhennettäväksi kertomaan Valehteen

Miksi o(en va

Kyllä lähtee

Mistä muuten arvaat puoluekannan?

Aika moni sosdemiksi luu le mani on paljastunut kokoomuslaiseksi:eikö Marinin mieskin ole? Siitä tuoksuu nimittäin le mani kerää pähkinät
        https://youtu.be/aQYgM0LN7Zs

• Anonyymi

Mitä mieltä olet itse asiasta?

"Muut toiminnan aiantuntijat:
        Hautauspalveluiden liitto: Kyllikki Forsius, Petri Forsius
        Muslimiyhteisö"

"Muslimivainajien pesuun tulee olla mahdollisuuksien mukaan kaksi erillistä tilaa. Näissä tulee olla vesipisteet ja lattiakaivot. Näiden pitää kestää kunnolla juoksevan veden käyttöä. Lisäksi pitää huolehtia riittävästä ilmastoinnista erilaisten pesussa käytettävien hajusteiden takia ja toisaalta tila voi myös olla monikäyttöinen muihin tarkoituksiin, esim. tahdistimien poistoon."

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet itse asiasta?

"Muut toiminnan aiantuntijat:
        Hautauspalveluiden liitto: Kyllikki Forsius, Petri Forsius
        Muslimiyhteisö"

"Muslimivainajien pesuun tulee olla mahdollisuuksien mukaan kaksi erillistä tilaa. Näissä tulee olla vesipisteet ja lattiakaivot. Näiden pitää kestää kunnolla juoksevan veden käyttöä. Lisäksi pitää huolehtia riittävästä ilmastoinnista erilaisten pesussa käytettävien hajusteiden takia ja toisaalta tila voi myös olla monikäyttöinen muihin tarkoituksiin, esim. tahdistimien poistoon."

Koko kuvioon en ole tutustunut. Kaipa noin lähtökohtaisesti voinee pitää va-näkökulmasta hyvänä, että maallinen yhteiskunta ottaa selvemmin vastuuta vainajien käsittelystä, ainakaan ei oleteta että evlut kirkko on itsestäänselvästi vastuussa. Taas toisaalta, ei uskontoa pitäisi erikseen sen enempää tukea kuin tukahduttaakaan.

Eli aika avoimeksi jää kantani, pitää tutustua tarkemmin.

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Koko kuvioon en ole tutustunut. Kaipa noin lähtökohtaisesti voinee pitää va-näkökulmasta hyvänä, että maallinen yhteiskunta ottaa selvemmin vastuuta vainajien käsittelystä, ainakaan ei oleteta että evlut kirkko on itsestäänselvästi vastuussa. Taas toisaalta, ei uskontoa pitäisi erikseen sen enempää tukea kuin tukahduttaakaan.

Eli aika avoimeksi jää kantani, pitää tutustua tarkemmin.

Okei, olen sitten ymmärtänyt väärin, kun olen ymmärtänyt että maallisen yhteiskunnan halutaan palvelevan kaikkia neutraalisti eli uskonnottomasti, huomioimatta uskonnollisia erityispiirteitä. Uskonnolliset pitäkööt pippalonsa ja rituaalinsa keskenään. Mutta hienoa että olen ymmärtänyt väärin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, olen sitten ymmärtänyt väärin, kun olen ymmärtänyt että maallisen yhteiskunnan halutaan palvelevan kaikkia neutraalisti eli uskonnottomasti, huomioimatta uskonnollisia erityispiirteitä. Uskonnolliset pitäkööt pippalonsa ja rituaalinsa keskenään. Mutta hienoa että olen ymmärtänyt väärin!

Mushyysärit kuten ylikosken ja hassin stalinistipuolueet saavat pestä sotkut

• Anonyymi

Persuissa ovat lahkolaisista edustettuina pelkästään helluntailaiset.

• Anonyymi

Kepun Honkonen jakoi rahojasi hörhöille aivan loppuun asti
      OKM = opetuskulttuuriministerö
      7.4. Purra
      ""OKM:n rahanjaot kummastuttavat - jälleen kerran. Suomi-Venäjä-seura, lukuisat maahanmuuttajien pilipalijärjestöt ym. ovat mehevien avustusten saajia. Myös monien muiden avustusten ideologiset perusteet ihmetyttävät. PS on valmis korjaamaan asiaa. Kulttuurirahaa muuten tämäkin"""

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17815813/onko-persuissa-vapaa-ajattelijoita#comment-120207160

• Anonyymi

Mitenkä tuollaista rakennusta on alettu edes suunnitella ilman vapaa-ajattelijoiden asiantuntijuutta? Voi aikoja, voi tapoja!

• Anonyymi

Hautaustoimi ei ole vain "kirkollisasia". Sikäli tuo vainjatila on askel oikeaan suuntaan
      Tarvitaan myös neutraaleja seremoniatiloja saattotilaisuuksiin. Malmin kappelissa on metrinen krusifiksi, jota ei saa peittää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2186
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1423
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1423
    4. 168
      1291
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1081
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      940
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      939
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe