onko persuissa vapaa-ajattelijoita?

Anonyymi-ap

15

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis mikä rituaali ?? Aina ruumiit pestään !! Persujen natsisaksas ei pesty vaan suoraan uuniin tai joukkohautaan !! Suomessakin ennen omaiset pesi ja puki , nyt sen tekee joku vartija !! Persut kyllä nyt liian vihreitä , ei siinä paljon vettä säästy jos jättää pesemättä !!

      • Anonyymi

        "Tiloihin suunnitellaan myös mahdollisuus omaisille hyvästellä vainajan ja tarvittaessa suorittaa erilaisia uskontokuntiin kuuluvia rituaaleja, mm. muslimien vainajapesut."

        Jos hankesuunnitelma toteutetaan kuten on kirjoitettu, niin mikä erioikeus muslimeilla on pesutiloihin? Uskonnottomille kans, uskonnottamat elvyttävät vanhaa kansanperinnettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiloihin suunnitellaan myös mahdollisuus omaisille hyvästellä vainajan ja tarvittaessa suorittaa erilaisia uskontokuntiin kuuluvia rituaaleja, mm. muslimien vainajapesut."

        Jos hankesuunnitelma toteutetaan kuten on kirjoitettu, niin mikä erioikeus muslimeilla on pesutiloihin? Uskonnottomille kans, uskonnottamat elvyttävät vanhaa kansanperinnettä.

        Kommunistien huli- kaani apupomestari A R Hinmäki pistää rahat shariaan

        Stadissa ei mitään häpeämistä
        Stadia johtavat kaanit, huli peli ja af

        Peli yritti vängällä ajaa suurmoskeijaa mutta sunnit pelästyivät että siitä tulee sotatanner sisäisesti ja se kuivahti


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­y­­­m­f­­o­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17815813u

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ohisalo ilmoittaa pääsiäisen jälkeen lähdöstään tai puolue hajoaa

      LiAn Dersson ei tietenkään jatka puhemiehenä tuhosi puolueensa ja koulun ja hörhöili pakko- opetuksen puolesta kalliilla koulupidennyksellä . Pakko ei auta koulun keskeyttäjiä, sanovat tutkijat – jos halutaan tuloksia, koulu on järjestettävä nuoruuden eikä työelämän ehdoilla
      Oppivelvollisuuden laajentaminen nuijittiin kiireellä läpi, eikä uudistuksen valmistelussa juuri kuultu nuoria itseään

      Sdp-äijäkööri pakotti vaalien jälkeisinä päivinä poterotaistelussa hölöttäväpeesarin Marinin eli skogilaiset ulos. Leskisläiset valitaan nyt johtoon arvaus

      Saa rikkoi puolueensa myös omassa vaalipiirissään Turussa mutta vit kuttelee naamiolla oppositio oppositio o...

      Lehti-Maja Hen Rikson jää

      3 tekee sipilät jää rivimieheksi töitä hakemaan ja 1 vit kuttelee ja Rikson uhrautuu vartioon pakkoruotsin puolesta

      • Anonyymi

        Pisti lopussa honko- kaaniksi, Keskustan Kulttuuriministeri Petri Honkonen, Suomi-Venäjä-seuran evp puheenjohtaja lahjoitti vielä ennen kalssiumviivoja lähes puoli miljoonaa euroa Suomi-Venäjä seuralle. ( 485.000 € )

        Vel kara hasta siempre aina se kin sen kin tempun nappasi


    • Melkein kaikkien puolueiden kannattajissa on vapaa-ajattelijoita. Ei samoja määriä, mutta on.

      Eli joo, löytyy meiltä myös PS:n kannattajia.

      • Anonyymi

        Uskomatonto ( tonto = tonttu)
        Pyydä se PS tänne höyhennettäväksi kertomaan Valehteen

        Miksi o(en va

        Kyllä lähtee

        Mistä muuten arvaat puoluekannan?

        Aika moni sosdemiksi luu le mani on paljastunut kokoomuslaiseksi:eikö Marinin mieskin ole? Siitä tuoksuu nimittäin le mani kerää pähkinät
        https://youtu.be/aQYgM0LN7Zs


      • Anonyymi

        Mitä mieltä olet itse asiasta?

        "Muut toiminnan aiantuntijat:
        Hautauspalveluiden liitto: Kyllikki Forsius, Petri Forsius
        Muslimiyhteisö"

        "Muslimivainajien pesuun tulee olla mahdollisuuksien mukaan kaksi erillistä tilaa. Näissä tulee olla vesipisteet ja lattiakaivot. Näiden pitää kestää kunnolla juoksevan veden käyttöä. Lisäksi pitää huolehtia riittävästä ilmastoinnista erilaisten pesussa käytettävien hajusteiden takia ja toisaalta tila voi myös olla monikäyttöinen muihin tarkoituksiin, esim. tahdistimien poistoon."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet itse asiasta?

        "Muut toiminnan aiantuntijat:
        Hautauspalveluiden liitto: Kyllikki Forsius, Petri Forsius
        Muslimiyhteisö"

        "Muslimivainajien pesuun tulee olla mahdollisuuksien mukaan kaksi erillistä tilaa. Näissä tulee olla vesipisteet ja lattiakaivot. Näiden pitää kestää kunnolla juoksevan veden käyttöä. Lisäksi pitää huolehtia riittävästä ilmastoinnista erilaisten pesussa käytettävien hajusteiden takia ja toisaalta tila voi myös olla monikäyttöinen muihin tarkoituksiin, esim. tahdistimien poistoon."

        Koko kuvioon en ole tutustunut. Kaipa noin lähtökohtaisesti voinee pitää va-näkökulmasta hyvänä, että maallinen yhteiskunta ottaa selvemmin vastuuta vainajien käsittelystä, ainakaan ei oleteta että evlut kirkko on itsestäänselvästi vastuussa. Taas toisaalta, ei uskontoa pitäisi erikseen sen enempää tukea kuin tukahduttaakaan.

        Eli aika avoimeksi jää kantani, pitää tutustua tarkemmin.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Koko kuvioon en ole tutustunut. Kaipa noin lähtökohtaisesti voinee pitää va-näkökulmasta hyvänä, että maallinen yhteiskunta ottaa selvemmin vastuuta vainajien käsittelystä, ainakaan ei oleteta että evlut kirkko on itsestäänselvästi vastuussa. Taas toisaalta, ei uskontoa pitäisi erikseen sen enempää tukea kuin tukahduttaakaan.

        Eli aika avoimeksi jää kantani, pitää tutustua tarkemmin.

        Okei, olen sitten ymmärtänyt väärin, kun olen ymmärtänyt että maallisen yhteiskunnan halutaan palvelevan kaikkia neutraalisti eli uskonnottomasti, huomioimatta uskonnollisia erityispiirteitä. Uskonnolliset pitäkööt pippalonsa ja rituaalinsa keskenään. Mutta hienoa että olen ymmärtänyt väärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, olen sitten ymmärtänyt väärin, kun olen ymmärtänyt että maallisen yhteiskunnan halutaan palvelevan kaikkia neutraalisti eli uskonnottomasti, huomioimatta uskonnollisia erityispiirteitä. Uskonnolliset pitäkööt pippalonsa ja rituaalinsa keskenään. Mutta hienoa että olen ymmärtänyt väärin!

        Mushyysärit kuten ylikosken ja hassin stalinistipuolueet saavat pestä sotkut


    • Anonyymi

      Persuissa ovat lahkolaisista edustettuina pelkästään helluntailaiset.

    • Anonyymi

      Kepun Honkonen jakoi rahojasi hörhöille aivan loppuun asti
      OKM = opetuskulttuuriministerö
      7.4. Purra
      ""OKM:n rahanjaot kummastuttavat - jälleen kerran. Suomi-Venäjä-seura, lukuisat maahanmuuttajien pilipalijärjestöt ym. ovat mehevien avustusten saajia. Myös monien muiden avustusten ideologiset perusteet ihmetyttävät. PS on valmis korjaamaan asiaa. Kulttuurirahaa muuten tämäkin"""

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17815813/onko-persuissa-vapaa-ajattelijoita#comment-120207160

    • Anonyymi

      Mitenkä tuollaista rakennusta on alettu edes suunnitella ilman vapaa-ajattelijoiden asiantuntijuutta? Voi aikoja, voi tapoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe