Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ilmestyskirja ja adventtitotuus

Anonyymi-ap

Lopunajan jäännöksen tehtävänä on julistaa sanomaa sapatista ja sen suuresta siunauksesta kaikille ihmisille.
Ilm 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Enkelit ovat todellisia ja he julistavat sanomaa.
Tärkeimpänä on
https://p7.hiclipart.com/preview/727/433/85/bible-three-angels-messages-seventh-day-adventist-church-seventh-day-adventist-reform-movement-angel.jpg

31

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkelit kuvaavat kylläkin tuossa tekstissä ihmisiä, jotka julistavat Jumalan viimeistä sanomaa tälle tuhoutuvalle maailmalle.

      • Anonyymi

        Timo Flinkillä enkelin siivet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Flinkillä enkelin siivet ?

        Toistan: ne enkelit kuvaavat ihmisiä, eivät varsinaisia enkeleitä.


      • Anonyymi

        Millaiset lentolihakset näillä enkeleillä on?
        Humpsuttelevatko ne siipiään, vai liitelevätkö kuin lokit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan: ne enkelit kuvaavat ihmisiä, eivät varsinaisia enkeleitä.

        Mitkä sitten ovat enkeleitä?


    • Anonyymi

      🏆🏆🏆
      Tämä on tärkeä asia ymmärtää jonka vain taidolliset ymmärtävät.
      Adventtikirkon keskeisin opinkohta 18 kertoo lopunajan jäännöksestä.

      °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

      Profetoimisen lahja seurakunnan jäännöksessä. Ilmestyskirjan 12. luku paljastaa kaksi merkittävää vainon aikakautta. Ensimmäinen ulottui vuodesta 538 vuoteen 1798 (Ilm. 12:6,14), jona aikana Jumalalle uskolliset kristityt kärsivät ankaraa vainoa. Uudelleen, juuri ennen toista adventtia, Saatana hyökkää "naisen muita lapsia vastaan", seurakunnan jäännöstä vastaan, joka kieltäytyy luopumasta uskollisuudestaan Kristukselle. Ilmestyskirja luonnehtii uskollisia, jotka muodostavat jäännöksen, niiksi "jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle" (Ilm. 12:17).

      ••••••••••••••••

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tiesitkö että kuollut ei tiedä mitää mitään vaan ainoastaan Ellen G White.

      • Anonyymi

        Provosi ei meitä hetkauta.


    • Anonyymi

      Adventtikirkon piirissä vaikuttavat vain 'mustat' enkelit ja heidän johtajansa, joka nauraa makeasti sille, miten hän on saanut adventistit paatumaan omahyväisyyteen ja aina oikeassa olemisen 'armolahjan' piiriin, joka armolahja on itse sielun viholliselta kopioitua.

      • Anonyymi

        Sydämesi sysimustat valheet eivät meitä hetkauta.


    • Anonyymi

      Sapatti tekee adventismin harjoittajasta omahyväisen ja vihamielisen vääräuskoisia kohtaan ?
      Adventtitotuuden pastorien antamia hedelmiä.

      • Anonyymi

        Noo mitähän pahaa advarit ovat sinulle tehneet ?

        kysynpävaan.


      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei hetkauta.

        Pastorisi hetkauttanut sinulta rahaa tuhansia euroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastorisi hetkauttanut sinulta rahaa tuhansia euroja.

        Saako kysyä miksi olet näillä sivuilla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä miksi olet näillä sivuilla ?

        Hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastorisi hetkauttanut sinulta rahaa tuhansia euroja.

        Minä annan vapaaehtoisesti tukeni Jumalan työlle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä miksi olet näillä sivuilla ?

        Saathan sinä kysyä. Suomi on vapaa maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä annan vapaaehtoisesti tukeni Jumalan työlle.

        Ulkokultaisuutesi on silmiin pistävää.
        Ei Jumala niitä sinun rahojasi halua, vaan ne rahanahneet pastorit ovat keksineet keinon kerätä itselleen aarteita maan päälle.

        Jos Jumalalta kysyt, että riittävätkö kymmenykset, niin Jeesuksen sanoin voin kertoa, että eivät riitä, koska Jeesus sanoi miehelle, joka kyseli kymmenyksien maksusta ja käskyjen noudattamisesta näin:
        "Mene ja myy koko omaisuutesi ja kaikki mitä sinulla on ja anna se köyhille."

        Ellet menettele näin, on sinun täysin hyödytöntä kertoa tukevasi Jumalan työtä, koska Jumalan työ on auttaa vähäosaisia sinun kauttasi. Ainoa asia, millä perusteella Jumala katsoo sinut taivaskelpoiseksi, on se, kuinka olet auttanut hädässä olevaa.

        Onko pastorisi siis se köyhä? Ei ole.

        Lue tämä ja tiedät, mikä on AINOA keino päästä Jumalan luo:

        Matteus 25:31-46 »Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
        34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: ’Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
        35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
        36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.’
        37 »Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: ’Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?’
        40 Kuningas vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.’

        41 »Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: ’Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
        42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.’
        44 »Silloin nämäkin kysyvät: ’Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?’
        45 Silloin hän vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.’
        46 »Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.»


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkokultaisuutesi on silmiin pistävää.
        Ei Jumala niitä sinun rahojasi halua, vaan ne rahanahneet pastorit ovat keksineet keinon kerätä itselleen aarteita maan päälle.

        Jos Jumalalta kysyt, että riittävätkö kymmenykset, niin Jeesuksen sanoin voin kertoa, että eivät riitä, koska Jeesus sanoi miehelle, joka kyseli kymmenyksien maksusta ja käskyjen noudattamisesta näin:
        "Mene ja myy koko omaisuutesi ja kaikki mitä sinulla on ja anna se köyhille."

        Ellet menettele näin, on sinun täysin hyödytöntä kertoa tukevasi Jumalan työtä, koska Jumalan työ on auttaa vähäosaisia sinun kauttasi. Ainoa asia, millä perusteella Jumala katsoo sinut taivaskelpoiseksi, on se, kuinka olet auttanut hädässä olevaa.

        Onko pastorisi siis se köyhä? Ei ole.

        Lue tämä ja tiedät, mikä on AINOA keino päästä Jumalan luo:

        Matteus 25:31-46 »Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
        34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: ’Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
        35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
        36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.’
        37 »Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: ’Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?’
        40 Kuningas vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.’

        41 »Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: ’Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
        42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.’
        44 »Silloin nämäkin kysyvät: ’Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?’
        45 Silloin hän vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.’
        46 »Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.»

        Valheesi ei hetkauta tippaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkokultaisuutesi on silmiin pistävää.
        Ei Jumala niitä sinun rahojasi halua, vaan ne rahanahneet pastorit ovat keksineet keinon kerätä itselleen aarteita maan päälle.

        Jos Jumalalta kysyt, että riittävätkö kymmenykset, niin Jeesuksen sanoin voin kertoa, että eivät riitä, koska Jeesus sanoi miehelle, joka kyseli kymmenyksien maksusta ja käskyjen noudattamisesta näin:
        "Mene ja myy koko omaisuutesi ja kaikki mitä sinulla on ja anna se köyhille."

        Ellet menettele näin, on sinun täysin hyödytöntä kertoa tukevasi Jumalan työtä, koska Jumalan työ on auttaa vähäosaisia sinun kauttasi. Ainoa asia, millä perusteella Jumala katsoo sinut taivaskelpoiseksi, on se, kuinka olet auttanut hädässä olevaa.

        Onko pastorisi siis se köyhä? Ei ole.

        Lue tämä ja tiedät, mikä on AINOA keino päästä Jumalan luo:

        Matteus 25:31-46 »Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
        34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: ’Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
        35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
        36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.’
        37 »Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: ’Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?’
        40 Kuningas vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.’

        41 »Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: ’Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
        42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.’
        44 »Silloin nämäkin kysyvät: ’Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?’
        45 Silloin hän vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.’
        46 »Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.»

        Vai semmosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo mitähän pahaa advarit ovat sinulle tehneet ?

        kysynpävaan.

        Mitäkö pahaa?
        Puolivuosataa läheiseni kantoi kaiken ylimääräisen rahan kirkkoon. Könttäsi huonoilla jaloilla Sympatiat, tilasi Nykyajan joka vuosi jälkeläisille.( Meillä lehti lähti heti roskiin.) Osti kirallisuutta kirkolta, eivät olleet halpoja. Aikanaan menivät kaatopaikalle.
        Ja kun kuolema korjasi, adventtikirkko ei tietenkän maksanut mitään kuluja. Kävipähän pappi puhumassa kuinka hyvä srk:lainen oli ollut. Siis tuottoisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäkö pahaa?
        Puolivuosataa läheiseni kantoi kaiken ylimääräisen rahan kirkkoon. Könttäsi huonoilla jaloilla Sympatiat, tilasi Nykyajan joka vuosi jälkeläisille.( Meillä lehti lähti heti roskiin.) Osti kirallisuutta kirkolta, eivät olleet halpoja. Aikanaan menivät kaatopaikalle.
        Ja kun kuolema korjasi, adventtikirkko ei tietenkän maksanut mitään kuluja. Kävipähän pappi puhumassa kuinka hyvä srk:lainen oli ollut. Siis tuottoisa.

        Just. Olet katkera kirkolle siitä, että sukulaisesi oli omasta halustaan kirkon jäsen. Tajuat varmaan itsekin, miten typerää tämä vihanpitosi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäkö pahaa?
        Puolivuosataa läheiseni kantoi kaiken ylimääräisen rahan kirkkoon. Könttäsi huonoilla jaloilla Sympatiat, tilasi Nykyajan joka vuosi jälkeläisille.( Meillä lehti lähti heti roskiin.) Osti kirallisuutta kirkolta, eivät olleet halpoja. Aikanaan menivät kaatopaikalle.
        Ja kun kuolema korjasi, adventtikirkko ei tietenkän maksanut mitään kuluja. Kävipähän pappi puhumassa kuinka hyvä srk:lainen oli ollut. Siis tuottoisa.

        Olet sitten Ateisti tai mikä tahansa niin ei mikään yhteisö maksa hautajaiskuluja, vai tietääkö joku ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten Ateisti tai mikä tahansa niin ei mikään yhteisö maksa hautajaiskuluja, vai tietääkö joku ?

        En usko mihinkään paranormaaleihin ilmiöihin, raamatun sadut ovat juuri näitä.
        Adventistit ovat nielleet syötin koukkuineen kohoineen.
        Luomiskertomus lähtee lapasesta heti, kun siinä kerrotaan maan kuun ja tähtien luodun neljäntenä päivänä! Sitä enne on siis ollut yö ja kolmas päivä.
        Mistähän tämä mystinen yön ja päivän vaihtelu mahtaisi johtua?
        Adventtikirkkoon ei ole vielä pujahtanut tieto siitä, että maa pyrii ja kiertää samalla keskustähteään aurinkoa.
        Muutenkin aurinko ja kuu tekevät temppujaa pysähelemällä ja lähtemällä liikkeelle ihan kuin tyhjää vaan. Raamattu todella vänkä kirja. Se varjolla voi fiksumpi kehittää mieleisiään uskontoja ja ottaa rahat tyhmemmiltä pois.
        Adventtikirkko on onnistunut tässä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko mihinkään paranormaaleihin ilmiöihin, raamatun sadut ovat juuri näitä.
        Adventistit ovat nielleet syötin koukkuineen kohoineen.
        Luomiskertomus lähtee lapasesta heti, kun siinä kerrotaan maan kuun ja tähtien luodun neljäntenä päivänä! Sitä enne on siis ollut yö ja kolmas päivä.
        Mistähän tämä mystinen yön ja päivän vaihtelu mahtaisi johtua?
        Adventtikirkkoon ei ole vielä pujahtanut tieto siitä, että maa pyrii ja kiertää samalla keskustähteään aurinkoa.
        Muutenkin aurinko ja kuu tekevät temppujaa pysähelemällä ja lähtemällä liikkeelle ihan kuin tyhjää vaan. Raamattu todella vänkä kirja. Se varjolla voi fiksumpi kehittää mieleisiään uskontoja ja ottaa rahat tyhmemmiltä pois.
        Adventtikirkko on onnistunut tässä hyvin.

        Minkähän takia Raamattu on eniten myyty kirja maailmassa vuodesta toiseen ?

        kysynpävaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko mihinkään paranormaaleihin ilmiöihin, raamatun sadut ovat juuri näitä.
        Adventistit ovat nielleet syötin koukkuineen kohoineen.
        Luomiskertomus lähtee lapasesta heti, kun siinä kerrotaan maan kuun ja tähtien luodun neljäntenä päivänä! Sitä enne on siis ollut yö ja kolmas päivä.
        Mistähän tämä mystinen yön ja päivän vaihtelu mahtaisi johtua?
        Adventtikirkkoon ei ole vielä pujahtanut tieto siitä, että maa pyrii ja kiertää samalla keskustähteään aurinkoa.
        Muutenkin aurinko ja kuu tekevät temppujaa pysähelemällä ja lähtemällä liikkeelle ihan kuin tyhjää vaan. Raamattu todella vänkä kirja. Se varjolla voi fiksumpi kehittää mieleisiään uskontoja ja ottaa rahat tyhmemmiltä pois.
        Adventtikirkko on onnistunut tässä hyvin.

        Typerät valheesi eivät hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia Raamattu on eniten myyty kirja maailmassa vuodesta toiseen ?

        kysynpävaan.

        Ei ole raamattu ollut enää pitkään aikaan myydyin kirja maailmassa.

        Maailman myydyin kirja on julkaistu yllättäen jo neljäsataa vuotta sitten. Se on espanjalaisen Miguel de Cervantesin Don Quijote, jota on myyty 500 miljoonaa kappaletta.

        Raamattu ei pääse enää edes kymmenen myydyimmän kirjan joukkoon maailmassa.
        Raamattua ei enää niinkään osteta, vaan sen saa ihan ilmaiseksi mm. Gideonin toimesta, joka lahjoittaa raamattuja, joista suurin osa kuitenkin päätyy roskikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia Raamattu on eniten myyty kirja maailmassa vuodesta toiseen ?

        kysynpävaan.

        Ei se määrä, vaan laatu!
        Ei miljoona kärpästä ole väärässä. Samaa huttua eri kielillä. Ei se siitä muuksi muutu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe