Liityin Tinderiin

Anonyymi-ap

Liityin Tinderiin ajatuksella että löytäisin sitä kautta vaimon itselleni. Yllätys oli suuri kun sieltä löytyikin Alajärveltä olevien tuttujen vaimoja etsimässä seksiseuraa. Parikin. Tarkastelkaahan vaimojenne puhelimia.

15

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut myös toisinpäin, että alajärvisiä varattuja miehiä pyörii siellä.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17817805t

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olen kuullut on kaupunki tuolla, siellä saa tavaras nuolla......

• Anonyymi

No eiks tuo tinderi ym ole kauppapaikkoja? Jos ei löydä elävästä elämästä kumppania, niin sitten haetaan vaan seksiseuraa ja eiku tinderiin. En edes kehtaisi sanoa, et olisin tinderissä, jos olisin.
      Ei ole koskaan ollut tarvetta näille myyntipalstoille valehtelemaan ja lähettelemään fixattuja kuvia.
      En istu neljän seinän sisällä, enkä ole tuppisuu. Livenä näkee ihmisen heti ja näkee myös sen, minkälainen on. Jos joku pystyy minua huijaamaan, niin elokuvamaailma on menettänyt todellisen lahjakkuuden.

• Anonyymi

No olisit tarjonnut vällykäärmettä.

• Anonyymi

Vai olet niin epätoivoinen että liityit tinderiin. Vai liityitkö ihan vakoillaksesi muita.

• Anonyymi

Tinder on raaka palsta. Suomi 24 treffit on paljon parempi ja realistisempi. Jos on reipas ja rehellinen sinne vaan. Ja vielä ilmainen.

• Anonyymi

Jutun aloittaja on sama sairas tyyppi joka aloitti jutun yhteishyvistä. Ei kannata ottaa tosissaan.

• Anonyymi

Etkö tiedä että noita yhteishyviä on? Ja millä perusteella teit diagnoosin että jutun yhteishyvistä aloittanut on sairas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä että noita yhteishyviä on? Ja millä perusteella teit diagnoosin että jutun yhteishyvistä aloittanut on sairas?

Hänen juttuinsa perusteella. Ei kukaan terve ihminen toisia noin kyörää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minäki oon kuullu noista yhteishyvistä. Ihan ne miehet jotka on saanu noilta naikkosilta ovat puhuneet ja aivan nimellä. En koe mitenkään että kyöräisin ja aivan terve oon. Sitä oon kyllä miettiny että nuo kaikille antavat eivät oo iha terveitä. Mutta tietysti jos on onnistunu saamaan vain jonku onnettoman miehen, niin kait on syytä yleiseen antoon. Ei tuo mitenkään normaalia oo kuiteskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä taas kukaanterve ei jakele tavaraansa noin että pitää iha varpailla ja sormilla laskea.

• Anonyymi

Olen valmis tositoimiin. Saanko kaveria?
      Tv. Marska

• Anonyymi

Heti valmis! T:Janne

• Anonyymi

Mitä makkaraan tulee niin kulkurin käyrä on hyvää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      107
      6818
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      383
      6462
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3247
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      118
      2764
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2380
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1687
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1555
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe