Liityin Tinderiin

Anonyymi-ap

Liityin Tinderiin ajatuksella että löytäisin sitä kautta vaimon itselleni. Yllätys oli suuri kun sieltä löytyikin Alajärveltä olevien tuttujen vaimoja etsimässä seksiseuraa. Parikin. Tarkastelkaahan vaimojenne puhelimia.

15

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut myös toisinpäin, että alajärvisiä varattuja miehiä pyörii siellä.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17817805t

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olen kuullut on kaupunki tuolla, siellä saa tavaras nuolla......

• Anonyymi

No eiks tuo tinderi ym ole kauppapaikkoja? Jos ei löydä elävästä elämästä kumppania, niin sitten haetaan vaan seksiseuraa ja eiku tinderiin. En edes kehtaisi sanoa, et olisin tinderissä, jos olisin.
      Ei ole koskaan ollut tarvetta näille myyntipalstoille valehtelemaan ja lähettelemään fixattuja kuvia.
      En istu neljän seinän sisällä, enkä ole tuppisuu. Livenä näkee ihmisen heti ja näkee myös sen, minkälainen on. Jos joku pystyy minua huijaamaan, niin elokuvamaailma on menettänyt todellisen lahjakkuuden.

• Anonyymi

No olisit tarjonnut vällykäärmettä.

• Anonyymi

Vai olet niin epätoivoinen että liityit tinderiin. Vai liityitkö ihan vakoillaksesi muita.

• Anonyymi

Tinder on raaka palsta. Suomi 24 treffit on paljon parempi ja realistisempi. Jos on reipas ja rehellinen sinne vaan. Ja vielä ilmainen.

• Anonyymi

Jutun aloittaja on sama sairas tyyppi joka aloitti jutun yhteishyvistä. Ei kannata ottaa tosissaan.

• Anonyymi

Etkö tiedä että noita yhteishyviä on? Ja millä perusteella teit diagnoosin että jutun yhteishyvistä aloittanut on sairas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä että noita yhteishyviä on? Ja millä perusteella teit diagnoosin että jutun yhteishyvistä aloittanut on sairas?

Hänen juttuinsa perusteella. Ei kukaan terve ihminen toisia noin kyörää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minäki oon kuullu noista yhteishyvistä. Ihan ne miehet jotka on saanu noilta naikkosilta ovat puhuneet ja aivan nimellä. En koe mitenkään että kyöräisin ja aivan terve oon. Sitä oon kyllä miettiny että nuo kaikille antavat eivät oo iha terveitä. Mutta tietysti jos on onnistunu saamaan vain jonku onnettoman miehen, niin kait on syytä yleiseen antoon. Ei tuo mitenkään normaalia oo kuiteskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä taas kukaanterve ei jakele tavaraansa noin että pitää iha varpailla ja sormilla laskea.

• Anonyymi

Olen valmis tositoimiin. Saanko kaveria?
      Tv. Marska

• Anonyymi

Heti valmis! T:Janne

• Anonyymi

Mitä makkaraan tulee niin kulkurin käyrä on hyvää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      88
      7141
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3791
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3360
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2532
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2262
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      2259
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2192
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2119
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1749
    Aihe