Liityin Tinderiin

Anonyymi-ap

Liityin Tinderiin ajatuksella että löytäisin sitä kautta vaimon itselleni. Yllätys oli suuri kun sieltä löytyikin Alajärveltä olevien tuttujen vaimoja etsimässä seksiseuraa. Parikin. Tarkastelkaahan vaimojenne puhelimia.

15

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kuullut myös toisinpäin, että alajärvisiä varattuja miehiä pyörii siellä.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17817805t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen kuullut on kaupunki tuolla, siellä saa tavaras nuolla......

    • Anonyymi

      No eiks tuo tinderi ym ole kauppapaikkoja? Jos ei löydä elävästä elämästä kumppania, niin sitten haetaan vaan seksiseuraa ja eiku tinderiin. En edes kehtaisi sanoa, et olisin tinderissä, jos olisin.
      Ei ole koskaan ollut tarvetta näille myyntipalstoille valehtelemaan ja lähettelemään fixattuja kuvia.
      En istu neljän seinän sisällä, enkä ole tuppisuu. Livenä näkee ihmisen heti ja näkee myös sen, minkälainen on. Jos joku pystyy minua huijaamaan, niin elokuvamaailma on menettänyt todellisen lahjakkuuden.

    • Anonyymi

      No olisit tarjonnut vällykäärmettä.

    • Anonyymi

      Vai olet niin epätoivoinen että liityit tinderiin. Vai liityitkö ihan vakoillaksesi muita.

    • Anonyymi

      Tinder on raaka palsta. Suomi 24 treffit on paljon parempi ja realistisempi. Jos on reipas ja rehellinen sinne vaan. Ja vielä ilmainen.

    • Anonyymi

      Jutun aloittaja on sama sairas tyyppi joka aloitti jutun yhteishyvistä. Ei kannata ottaa tosissaan.

      • Anonyymi

        Etkö tiedä että noita yhteishyviä on? Ja millä perusteella teit diagnoosin että jutun yhteishyvistä aloittanut on sairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiedä että noita yhteishyviä on? Ja millä perusteella teit diagnoosin että jutun yhteishyvistä aloittanut on sairas?

        Hänen juttuinsa perusteella. Ei kukaan terve ihminen toisia noin kyörää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen juttuinsa perusteella. Ei kukaan terve ihminen toisia noin kyörää.

        No minäki oon kuullu noista yhteishyvistä. Ihan ne miehet jotka on saanu noilta naikkosilta ovat puhuneet ja aivan nimellä. En koe mitenkään että kyöräisin ja aivan terve oon. Sitä oon kyllä miettiny että nuo kaikille antavat eivät oo iha terveitä. Mutta tietysti jos on onnistunu saamaan vain jonku onnettoman miehen, niin kait on syytä yleiseen antoon. Ei tuo mitenkään normaalia oo kuiteskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen juttuinsa perusteella. Ei kukaan terve ihminen toisia noin kyörää.

        mun mielestä taas kukaanterve ei jakele tavaraansa noin että pitää iha varpailla ja sormilla laskea.


    • Anonyymi

      Olen valmis tositoimiin. Saanko kaveria?
      Tv. Marska

      • Anonyymi

        Heti valmis! T:Janne


    • Anonyymi

      Mitä makkaraan tulee niin kulkurin käyrä on hyvää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2561
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1642
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1016
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    Aihe