Biden viimeinen usan pressa

Anonyymi-ap

joka panostaa vielä natoon, olkoompa seuraaja kuka tahansa, eurooppa on omillaan naton kanssa.
USA:ssa omat asiat tärkeimpiä, kuin eurooppa
Jos jatkossa nato on uskottava, saksan ja ranskan on panostettava aivan eri tavalla kuin nyt

22

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on !! USA voi olla jo kymmenen vuoden kuluttua hajonnut eri valtioihin !!

      • Siis Venäjä voi olla hajonnut, ja todennäköisesti onkin.


      • Anonyymi

        Putinisti kertoo vain unelmistaan ja haaveistaan! Todellisuuden kanssa nbiillä ei ole mitään yhteistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinisti kertoo vain unelmistaan ja haaveistaan! Todellisuuden kanssa nbiillä ei ole mitään yhteistä!

        ONNEKSI USA:n tulevaisuus ei riipu jonkun kolmannen luokan venäläistrollin haaveesta!🤡


    • Ehkä ei tarvi 10 vuotta ,Ehkä 5 vuotta ,Mutta se on elämä laki Usa yli 30 vuotta tehnyt maailma poliisi nyt aika tulee eläketee

      • Se on ei venäjälainen juutu ,Kyllä Amerikalaiset sano myös että ehkä 5 vuotta Amerikka ei ennä on Amerikka ,Kyllä Amerikka on aina voimakas ja vahva mutta ei ennä on numero 1


    • Ihanko itse näin päättelit? Idän uhka ei ihan heti poistu euroopan yltä. 80-90 luvulla oli tosin seesteisempi hetki kun johtajina ei ollu mielipuolisia sotahulluja diktaattoreita, vaan pyrkimyksenä oli avata yhteiskuntaa ja sopeutua toimimaan avoimessa maailmassa. Tämmönenkin aika on ollut joskus, mutta putin on tuhonnut kaiken.

    • Aina uskoisin että Amerikkalaset he tuhota Amerikka,Kiitos Biden

      • Anonyymi

        USA on ollut vahva valtio jo yli 200 vuotta ja jatkaa edelleen sellaisena!


      • Anonyymi kirjoitti:

        USA on ollut vahva valtio jo yli 200 vuotta ja jatkaa edelleen sellaisena!

        200 vuotta No Amerikkalaiset ei usko sinua ,Älä Yritä ja muista macdonals ei tarjoa sinulle juostohamuprilainen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,Maailma tiesi Amerikka 1917 jälkeen ,Voin tuleen sinun kanssa 200 vuotta no 300 vuotta jos haluat ,Mutta aika on tulossa tulee eläke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA on ollut vahva valtio jo yli 200 vuotta ja jatkaa edelleen sellaisena!

        USA saa seuraavissa presidentin vaaleissa Trumpin taas takaisin valtaan ja silloin Natolle tulee huonot oltavat, kun Trump lopettaa tuon liitoksen rahoitukset kokonaan.
        USA lähtee Trumpin toimesta taas huimaan taloudelliseen nousuun, kun kansa luottaa pätevään johtajaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        USA saa seuraavissa presidentin vaaleissa Trumpin taas takaisin valtaan ja silloin Natolle tulee huonot oltavat, kun Trump lopettaa tuon liitoksen rahoitukset kokonaan.
        USA lähtee Trumpin toimesta taas huimaan taloudelliseen nousuun, kun kansa luottaa pätevään johtajaansa.

        No se on mitä tarkoitin Trump on tulossa ja Turmp kirjoita Amerikkan eläke paperia hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


    • Trump on rehellinen mies vaikka hulluja ,Mutta Trump tiedä että ei ennä Amerikka numero 1 pitkä aika

    • Maailma on sitten Kiina on numero 1 se on hyvää oppia vähän Kiina kieli parempi kuin Ruotsi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    • Anonyymi

      Kohta Bide talataan ukkokotiin leikki tinasotlailla sotaleikejään?

    • Anonyymi

      USA:n viimeinen presidentti oli JFK.
      Suomen viimeinen presidentti oli UKK.

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon vaan kehotti Euroopan maita hoitamaan itse puolustuksensa.

      • Anonyymi

        "Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon "

        Miten näille Trumpin mollaajille käy suut, kun Trump valitaan uudestaan presidentiksi ?
        Euroopan johtajille tulee kiirettä, kun pitää itse hoitaa turvallisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon "

        Miten näille Trumpin mollaajille käy suut, kun Trump valitaan uudestaan presidentiksi ?
        Euroopan johtajille tulee kiirettä, kun pitää itse hoitaa turvallisuudet.

        Trump nro 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon "

        Miten näille Trumpin mollaajille käy suut, kun Trump valitaan uudestaan presidentiksi ?
        Euroopan johtajille tulee kiirettä, kun pitää itse hoitaa turvallisuudet.

        Saathan sinä ennustella mitä lystäät, mutta toteutuminen on sitten tyystin eri asia!


    • Anonyymi

      Ja Venäjä romahtaa varmuudella kauan ennen USA:ta. USA on sentään toimiva yhteiskunta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe