Biden viimeinen usan pressa

Anonyymi-ap

joka panostaa vielä natoon, olkoompa seuraaja kuka tahansa, eurooppa on omillaan naton kanssa.
USA:ssa omat asiat tärkeimpiä, kuin eurooppa
Jos jatkossa nato on uskottava, saksan ja ranskan on panostettava aivan eri tavalla kuin nyt

22

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on !! USA voi olla jo kymmenen vuoden kuluttua hajonnut eri valtioihin !!

      • Siis Venäjä voi olla hajonnut, ja todennäköisesti onkin.


      • Anonyymi

        Putinisti kertoo vain unelmistaan ja haaveistaan! Todellisuuden kanssa nbiillä ei ole mitään yhteistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinisti kertoo vain unelmistaan ja haaveistaan! Todellisuuden kanssa nbiillä ei ole mitään yhteistä!

        ONNEKSI USA:n tulevaisuus ei riipu jonkun kolmannen luokan venäläistrollin haaveesta!🤡


    • Ehkä ei tarvi 10 vuotta ,Ehkä 5 vuotta ,Mutta se on elämä laki Usa yli 30 vuotta tehnyt maailma poliisi nyt aika tulee eläketee

      • Se on ei venäjälainen juutu ,Kyllä Amerikalaiset sano myös että ehkä 5 vuotta Amerikka ei ennä on Amerikka ,Kyllä Amerikka on aina voimakas ja vahva mutta ei ennä on numero 1


    • Ihanko itse näin päättelit? Idän uhka ei ihan heti poistu euroopan yltä. 80-90 luvulla oli tosin seesteisempi hetki kun johtajina ei ollu mielipuolisia sotahulluja diktaattoreita, vaan pyrkimyksenä oli avata yhteiskuntaa ja sopeutua toimimaan avoimessa maailmassa. Tämmönenkin aika on ollut joskus, mutta putin on tuhonnut kaiken.

    • Aina uskoisin että Amerikkalaset he tuhota Amerikka,Kiitos Biden

      • Anonyymi

        USA on ollut vahva valtio jo yli 200 vuotta ja jatkaa edelleen sellaisena!


      • Anonyymi kirjoitti:

        USA on ollut vahva valtio jo yli 200 vuotta ja jatkaa edelleen sellaisena!

        200 vuotta No Amerikkalaiset ei usko sinua ,Älä Yritä ja muista macdonals ei tarjoa sinulle juostohamuprilainen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,Maailma tiesi Amerikka 1917 jälkeen ,Voin tuleen sinun kanssa 200 vuotta no 300 vuotta jos haluat ,Mutta aika on tulossa tulee eläke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA on ollut vahva valtio jo yli 200 vuotta ja jatkaa edelleen sellaisena!

        USA saa seuraavissa presidentin vaaleissa Trumpin taas takaisin valtaan ja silloin Natolle tulee huonot oltavat, kun Trump lopettaa tuon liitoksen rahoitukset kokonaan.
        USA lähtee Trumpin toimesta taas huimaan taloudelliseen nousuun, kun kansa luottaa pätevään johtajaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        USA saa seuraavissa presidentin vaaleissa Trumpin taas takaisin valtaan ja silloin Natolle tulee huonot oltavat, kun Trump lopettaa tuon liitoksen rahoitukset kokonaan.
        USA lähtee Trumpin toimesta taas huimaan taloudelliseen nousuun, kun kansa luottaa pätevään johtajaansa.

        No se on mitä tarkoitin Trump on tulossa ja Turmp kirjoita Amerikkan eläke paperia hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


    • Trump on rehellinen mies vaikka hulluja ,Mutta Trump tiedä että ei ennä Amerikka numero 1 pitkä aika

    • Maailma on sitten Kiina on numero 1 se on hyvää oppia vähän Kiina kieli parempi kuin Ruotsi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    • Anonyymi

      Kohta Bide talataan ukkokotiin leikki tinasotlailla sotaleikejään?

    • Anonyymi

      USA:n viimeinen presidentti oli JFK.
      Suomen viimeinen presidentti oli UKK.

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon vaan kehotti Euroopan maita hoitamaan itse puolustuksensa.

      • Anonyymi

        "Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon "

        Miten näille Trumpin mollaajille käy suut, kun Trump valitaan uudestaan presidentiksi ?
        Euroopan johtajille tulee kiirettä, kun pitää itse hoitaa turvallisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon "

        Miten näille Trumpin mollaajille käy suut, kun Trump valitaan uudestaan presidentiksi ?
        Euroopan johtajille tulee kiirettä, kun pitää itse hoitaa turvallisuudet.

        Trump nro 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Trumpia mollattiin osin siksi, ettei hän luottanut Natoon "

        Miten näille Trumpin mollaajille käy suut, kun Trump valitaan uudestaan presidentiksi ?
        Euroopan johtajille tulee kiirettä, kun pitää itse hoitaa turvallisuudet.

        Saathan sinä ennustella mitä lystäät, mutta toteutuminen on sitten tyystin eri asia!


    • Anonyymi

      Ja Venäjä romahtaa varmuudella kauan ennen USA:ta. USA on sentään toimiva yhteiskunta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe