Katselin asuntoa Espoonlahdenkadulta Lippulaivaa vastapäätä. Yhteydet siis hyvät. Onko rauhallista seutua asua?
Espoonlahti asuminen
6
374
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vain muuta kivenlahti täynnä nistei,!vaikuttavat myös Espoonlahdessa!Mamui pyörii riesaksi asti!!
- Anonyymi
Voi vittu että niitä narkkarinpaskoja ja huumekauppiaita on tosiaan Kivenlahti täynnä ja sen lisäksi jos jonkinlaista mamua!
Minkä takia sen huumekaupan annetaan koko Espoonlahden alueella rehottaa???
Miksei kytät tee sille asialle mitään? - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17818033N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No on nykyään. Asun Lippulaivan vieressä. Kaikki palvelut ja liikenneyhteydet lähellä.
- Anonyymi
Minä seurasin toissa päivänä tiistaina 23.5.2023 sitä menoa siinä Ala-Kivenlahden torilla ja siinä joku lutka tuli myymään niille narkkari-nisteille huumeita.
Tähän maahan pitää säätää huumeitten käytöstä paljon nykyistä kovemmat rangaistuket, vähintään 5 vuotta vankeutta jos tavataan polttamasta hasista ja vähintään 10 vuotta amfetamiinin käytöstä.
Kansakunta on siivottava roskajoukosta, narkkareista ja huumekauppiaista.- Anonyymi
Odotellaan että Riikka Purra ja liuta muita perussuomalaisia järkeviä ministereitä alkaa tuodfa parannusta tähänkin asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi972183En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222181- 481993
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361371- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26996