Tampereella Omago tarjoaa yhteiskäyttöautoja Vuoreksessa ja Tesomalla 6 e/tunti ja sen päälle kilometrihinnoittelu. Nyt saa auton alle edullisesti.
https://omago.fi/
Yhteiskäyttöauto 6 e/tunti
5
574
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittäjä flööbaa kuinka auton vuoraaminen tulee pääsääntöisesti halvemmaksi kuin oma auto jos ajaa alle 10 tkm vuodessa. Lasketaanpa tosiaan. 150 ajopäivää, ajosuorite 7500 km vuodessa. Omagon kustannus ajoista 8475 e/a. Oma auto, arvo 2500 e, vakuutus 130 e/a, käyttömaksu 180 e, huollot ja kulumiset 150 e/a. Katsastus 60 e. Yhteensä 340 e/a. Auto on omasta takaa. Säästö 8000 euroa. Bensat pitää maksaa itse sekä vuokra-autossa että omassa.
- Anonyymi
Mielenkiintoisia laskelmia.. entä jos haluan vain istua ilmastoidussa autossa ja antaa auton käydä tyhjäkäynnillä parkkiruudussa kumpi tulee halvemmaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisia laskelmia.. entä jos haluan vain istua ilmastoidussa autossa ja antaa auton käydä tyhjäkäynnillä parkkiruudussa kumpi tulee halvemmaksi
eikö sinulla ole ilmastointimyllyä kotona 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ollut vaikeuksia koulussakin.
- Anonyymi00007
Oulussa on nytte nopsarent.fi ja 24rent ja ihan kätsyä kaupunkiautoa siellä tarjolla. Aika edullista kun saa auton 19e koko päiväks
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564