Käytössäni on K-kaupan plussakortti. Sain kotiini Keskon mainosilmoituksen, jossa minulle luvattiin 7% alennus yli 30,00 euron ostoksesta. Esittäessäni lappusen ostoksieni yhteydessä yhdessä plussakortin kanssa, kassahenkilö väitti että järjestelmä ei tunnista plussakorttiani eikä alennusta voi antaa. On kummallista että yli 20 vuotta jatkunut asiakkuuteni on Keskon kassajärjestelmästä hävinnyt. Taitaapa ostokseni jatkossa ohjautua S-ryhmään jossa bonus-järjestelmä on paljon parempi.
Kesko/K-Kauppa huijaa
6
603
Vastaukset
- Anonyymi
mene s ryhmään
- Anonyymi
Onko tuo K-kaupan plussakortti eri kortti kuin K-plussakortti?
- Anonyymi
Tahallinen häirintäkirjoitus. Kyllä sen plussakortin tunnistaminen onnistuu.
- Anonyymi
Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.
'Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.'
Osa eduista pitää aktivoida K-Ruoka app kautta että toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.'
Osa eduista pitää aktivoida K-Ruoka app kautta että toimii.Tyhmä systeemi. Tehty vaan asiakkaan vaivaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 282850
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302275En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2832152Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5021919- 1761857
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava3971478Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.91352Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861159Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j151144- 931079