Käytössäni on K-kaupan plussakortti. Sain kotiini Keskon mainosilmoituksen, jossa minulle luvattiin 7% alennus yli 30,00 euron ostoksesta. Esittäessäni lappusen ostoksieni yhteydessä yhdessä plussakortin kanssa, kassahenkilö väitti että järjestelmä ei tunnista plussakorttiani eikä alennusta voi antaa. On kummallista että yli 20 vuotta jatkunut asiakkuuteni on Keskon kassajärjestelmästä hävinnyt. Taitaapa ostokseni jatkossa ohjautua S-ryhmään jossa bonus-järjestelmä on paljon parempi.
Kesko/K-Kauppa huijaa
6
548
Vastaukset
- Anonyymi
mene s ryhmään
- Anonyymi
Onko tuo K-kaupan plussakortti eri kortti kuin K-plussakortti?
- Anonyymi
Tahallinen häirintäkirjoitus. Kyllä sen plussakortin tunnistaminen onnistuu.
- Anonyymi
Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.
'Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.'
Osa eduista pitää aktivoida K-Ruoka app kautta että toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.'
Osa eduista pitää aktivoida K-Ruoka app kautta että toimii.Tyhmä systeemi. Tehty vaan asiakkaan vaivaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096