Kesko/K-Kauppa huijaa

Anonyymi-ap

Käytössäni on K-kaupan plussakortti. Sain kotiini Keskon mainosilmoituksen, jossa minulle luvattiin 7% alennus yli 30,00 euron ostoksesta. Esittäessäni lappusen ostoksieni yhteydessä yhdessä plussakortin kanssa, kassahenkilö väitti että järjestelmä ei tunnista plussakorttiani eikä alennusta voi antaa. On kummallista että yli 20 vuotta jatkunut asiakkuuteni on Keskon kassajärjestelmästä hävinnyt. Taitaapa ostokseni jatkossa ohjautua S-ryhmään jossa bonus-järjestelmä on paljon parempi.

6

579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mene s ryhmään

• Anonyymi

Onko tuo K-kaupan plussakortti eri kortti kuin K-plussakortti?

• Anonyymi

Tahallinen häirintäkirjoitus. Kyllä sen plussakortin tunnistaminen onnistuu.

• Anonyymi

Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.

'Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.'

Osa eduista pitää aktivoida K-Ruoka app kautta että toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Ei muuten ole. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. Ostoksista tulee plussaa kuitin mukaan, mutta juuri tällainen markkinointialennus erillisellä mainospostituksella ei skulaa.'

Osa eduista pitää aktivoida K-Ruoka app kautta että toimii.

Tyhmä systeemi. Tehty vaan asiakkaan vaivaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      36
      4662
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3220
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2893
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2825
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2420
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2195
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      23
      1651
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1601
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1548
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1524
    Aihe