Rakastuminen on

ihan turhaa. Ei kukaan koskaan rakasta takaisin. Olet aina yksin tunteesi kansa. 💔

18

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain silloin suhde voi toimia jos kemia on molemminpuolinen jo alusta lähtien. Sen aistii kyllä. Juttelen vain naisille joiden kanssa tunnen tuon kemian. Heitä on harvassa ja lähestymiskynnys on minulle korkea. Puhun siis uskalluksen puutteesta. Päädyn sellaisiin tilanteisiin muutenkin vain harvoin, sillä baareissa käyminen on jäänyt niukan puoleiseksi. Somesta en perusta.

      • Voihan sen kemian tuntea ja sitten se nainen onkin jo varattu... Minäkään en baareissa pyöri. Ei ole kavereita. Yksin vaan aina joka paikassa. Tinderistäjään ei saa edes juttukaveria.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voihan sen kemian tuntea ja sitten se nainen onkin jo varattu... Minäkään en baareissa pyöri. Ei ole kavereita. Yksin vaan aina joka paikassa. Tinderistäjään ei saa edes juttukaveria.

        Hyvä huomio. Minulle kävi niin kerran viime vuoden puolella. Ehkä tulkitsin sen väärin että hänellä olisi ollut tunteita minua kohtaan. Suoraan sanottuna puutteessa olin, joten se taisi osaltaan vaikuttaa siihen virhearviooni. Väitti olevansa parisuhteessa, mutta voi olla että hän valehteli.


    • Anonyymi

      Minä annan neuvon: menet eteenpäin, kertakaikkiaan. Ryvet tuossa samassa ikäsi, jos et unohda.

      Tuo kemia. Kuten yllä joku jo hyvin kirjottikin, sen aistii todellisuudessa vain livenä. Hyvin voi netissä mennä viikkoja, kuukausia, vuosia. Mutta... irl se voi romahtaa hetkessä, jos ei ole lainkaan kipinää.

      Netistä voi löytää ihmisen, mutta todennäkösyys, että se mätsää ja varsinkin heti, on pientä.
      Livenäkin se on tuurista kiinni.

      Ja se ns oijea tulee vastaan monesti sillon kun vähiten odottaa.

      • Olet ymmärtänyt väärin. En minä ole täällä ollut seuranhaussa. Livenä minä ihmisiin titustun ja ihastun. Vaan turhaa se on ollut aina.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. En minä ole täällä ollut seuranhaussa. Livenä minä ihmisiin titustun ja ihastun. Vaan turhaa se on ollut aina.

        Siis, miten niin turhaa?
        Ei se toki kellään tapahdu nopeasti. 95% meistä törmää tulevaan siippaamme pitkän ajan kuluessa. Minä olin sinkku periaatteessa kolmikymppiseksi asti, jolloin eka vakava suhteeni. Nyt pitkälle yli 40v vasta toinen pitkä suhde. Vaan. En m7näkään ole todellakaan sarjadeittaaja. Sikäli tuurikin käynyt että heihin kahteen hyvään ihmiseen törmännyt. Nyt toivon jotta kestäsis tämä suhde loppuun asti kun joskus kuolla kupsahdan. Toivon näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis, miten niin turhaa?
        Ei se toki kellään tapahdu nopeasti. 95% meistä törmää tulevaan siippaamme pitkän ajan kuluessa. Minä olin sinkku periaatteessa kolmikymppiseksi asti, jolloin eka vakava suhteeni. Nyt pitkälle yli 40v vasta toinen pitkä suhde. Vaan. En m7näkään ole todellakaan sarjadeittaaja. Sikäli tuurikin käynyt että heihin kahteen hyvään ihmiseen törmännyt. Nyt toivon jotta kestäsis tämä suhde loppuun asti kun joskus kuolla kupsahdan. Toivon näin.

        Minä en harrasta mitään deittailua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en harrasta mitään deittailua.

        Ei se kumppani deittaamatta elämään tule, se on fakta sekin.
        Karkeasti sanoen 50-70 treffien jälkeen on saattanut löytää kumppanin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kumppani deittaamatta elämään tule, se on fakta sekin.
        Karkeasti sanoen 50-70 treffien jälkeen on saattanut löytää kumppanin.

        Sitten se ei minulle tule mistään. En ole koskaan deittaillut.


    • Anonyymi

      Nuo Tinderit voit unohtaa. On kojeiltu aikanaan. Niistä on todellakin jopa juttuseuraa vaikea saada. Syy on se, että naisille on niin paljon tarjontaa, ettei ne ehdi/jaksa/kiinnostu kun puhumaan pari sanaa.

      Jos treffits24 ei tarjoa nahdollisuutta, lienee se live ainoa paras keino.

      Minä löysin kumppanin netistä, juu, mutta meidän polut kohtasi spessusti, en jsksa ja haluakaan siitä puhua. Mutta 2v tuntemisen jäljeen meistä tuli kumppanit. Ja tuo ob vain toinen vakava suhde vasta elämäsdäni. Minäkin pitkästi yli 40 jo. Mutta toivon, että on lopunelämän kestoinen. Ei se määrä vaan laatu

      • Anonyymi

        Ja mulla on yks tuttu ylu 50 joka sai ekan suhteensa 42v iässä. Nyt naimisissa ja on 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla on yks tuttu ylu 50 joka sai ekan suhteensa 42v iässä. Nyt naimisissa ja on 56v

        Anteeksi 52v ei 42v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi 52v ei 42v

        Voihan sitä saada kun laskee riman maahan saakka. Otan jonkun sotanorsun.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voihan sitä saada kun laskee riman maahan saakka. Otan jonkun sotanorsun.

        Ei taida sulla olla ns varaa valita, valitettavaa valitettavasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida sulla olla ns varaa valita, valitettavaa valitettavasti

        Ei voi mitään. Sitten valitsen yksinäisyyden ja muutun pimeyden prinssiksi. Eläköön vapaus.


    • Siirryn kokonaan pimeyden puolelle, koska valo ei minua halua. Pimeyden 🤴

      • Anonyymi

        No helvetti laita se valo siitä valokatkamisesta. Ootko oikeesti noin avuton ettet saa laitettua valoja päälle. Osta vaikka sitten taskulamppu jos et osaa valoja laittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe