Onko mutia ,ja hyvää sovellus johon olette tyytyväinen
Tinderissa on ajan. tuhlaus , ei sieltä löytyy mitään
tinder ei toimi
4
450
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää ostaa maksullinen ilmoituspaikka itsellesi sieltä. Ei noilta köyhien ilmaispaikoilta mitään kunnollisia kumppaneita löydy.
- Anonyymi
Kaksi kaverusta lähtee sienestämään ja puolukkaan samaan metsään. Neljän tunnin päästä palataan takaisin.
Ensimmäinen sanoo, että ei siellä metsässä ollut sieniä lainkaan. Puolukat taas olivat aivan kuivia ja rupisia, jos niitä sattui hiukan löytämään.
Toisella kaverilla on kori täynnä tatteja, rouskuja, haperoita, kantarelleja, suppilovahveroita, lampaankääpiä, vaaleaorakkaita ja mustatorvisieniä. Lisäksi on 10 litran ämpärillinen hienoja, puhtaita puolukoita.
Sama metsä, sama tinderi, se antaa toisille, niille jotka osaavat, ja haluavat. Niille jotka eivät osaa, eivätkä halua opetella, ne eivät löydä mitään.- Anonyymi
Espoossa on aika huonot marjamettät noin niinkuin yleensä. Mukavaa, ja miestä ymmärtävää naisseuraa täällä saa aina, mutta sienet ja marjapaikat on vähissä.
- Anonyymi
Grindr ei toimi Espoossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876