Kaverin äitiä himoitsen

Anonyymi-ap

Kaverin mutsia ajattelen aina kun runkkaa ,olen 20 v kundi ja en saa mielestäni pois tuota 47v naista .

8

774

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on hyvin tyypillistä tuossa iässä ja varsinkin jos vanhempi nainen on antanut jotain sexuaallis viritteisiä vihjailuja ,saattaahan olla että myös kaverisi äiti fantasioi sinusta masturboidessaan.

    • Anonyymi

      Mikset kysy häneltä, antaako pesää ?

    • Anonyymi

      Lukematon on se sperma litrojen määrä mitä nuoret miehet on lennättäneet fantasioidessaan kavereittensa äideistä, Lukematon om myös se pattereiden määrä mitä äidit on käyttäneet hieromasauvoissaan unelmoiden poikiensa kavereista sauvaa pilluissansa suristaen .

      • Anonyymi

        Vanhan kansan viisaus


    • Anonyymi

      Kyllähän tuollainen 47 tamma olis varmaan onnensa kukkuloilla jos sais 20 orin aisaa tuollainen 20 panee 47 tamman pillun häthätää turvoksiin.

      • Anonyymi

        Miten vitussa, joku imbesilli kutsuu naisia tammoiksi? Kunnon juntti!


    • Anonyymi

      Pääsin aikoinaan parhaan kaverini äitiä panemaan.Olin juuri päässyt armeijasta ja kaverini oli toisella paikkakunnalla opiskelemassa ja oli usein myös viikonloput opiskelupaikkakunnalla,eräänä lauantai iltapäivänä hän soitti ja kysyi että voinko mennä käymään heillä kotona kun mutsi tarvitsee apua pakastimen siirtämisessä ja faija on jossain työreissussa Saksassa, lupasin mennä ja perille päästyäni Marjatta tuli avaamaan oven ja sanoi että tiesinhän että sinuun voi luottaa kun Jori(hänen poikansa)ehdotti että hän kysyy minua .Pakastinta siirtäessäni huomasin että Marjatta oli hieman maistellut viiniä ja oli hieman hilpeämmällä tuulella.Paksdtin siirrettiin ja Marjatta kysyi että mitä hän on velkaa,vastasin että et ole mitään velkaa mutta Marjatta sanoi että odota hetki hän tulee kohta takaisin ja noin 10 minuutin kuluttua meinasi tiputtaa silmäni päästä kun Marjatta tuli takaisin ,päällään hänellä oli korsetti ,sukkanauhaliivit sekä korko kengät ja sanoi että kelpaisinko minä sinulle palkkioksi pakastimen siirrosta ja jos en kelpaa niin menen pantavaksi johonkin jossa saan kyrpää olen ollut puutteessa niin kauan , ja ei aikaakaan kun oliin Marjatan jalkovälissiä pumppaamassa kullia hänen pilluunsa,tuo tapahtuman jälkeen tapailimme noin reilun vuoden verran salaa milloin missäkin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe