Kaverin mutsia ajattelen aina kun runkkaa ,olen 20 v kundi ja en saa mielestäni pois tuota 47v naista .
Kaverin äitiä himoitsen
10
1208
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on hyvin tyypillistä tuossa iässä ja varsinkin jos vanhempi nainen on antanut jotain sexuaallis viritteisiä vihjailuja ,saattaahan olla että myös kaverisi äiti fantasioi sinusta masturboidessaan.
- Anonyymi
Mikset kysy häneltä, antaako pesää ?
- Anonyymi
Lukematon on se sperma litrojen määrä mitä nuoret miehet on lennättäneet fantasioidessaan kavereittensa äideistä, Lukematon om myös se pattereiden määrä mitä äidit on käyttäneet hieromasauvoissaan unelmoiden poikiensa kavereista sauvaa pilluissansa suristaen .
- Anonyymi
Vanhan kansan viisaus
- Anonyymi
Kyllähän tuollainen 47 tamma olis varmaan onnensa kukkuloilla jos sais 20 orin aisaa tuollainen 20 panee 47 tamman pillun häthätää turvoksiin.
- Anonyymi
Miten vitussa, joku imbesilli kutsuu naisia tammoiksi? Kunnon juntti!
- Anonyymi
Pääsin aikoinaan parhaan kaverini äitiä panemaan.Olin juuri päässyt armeijasta ja kaverini oli toisella paikkakunnalla opiskelemassa ja oli usein myös viikonloput opiskelupaikkakunnalla,eräänä lauantai iltapäivänä hän soitti ja kysyi että voinko mennä käymään heillä kotona kun mutsi tarvitsee apua pakastimen siirtämisessä ja faija on jossain työreissussa Saksassa, lupasin mennä ja perille päästyäni Marjatta tuli avaamaan oven ja sanoi että tiesinhän että sinuun voi luottaa kun Jori(hänen poikansa)ehdotti että hän kysyy minua .Pakastinta siirtäessäni huomasin että Marjatta oli hieman maistellut viiniä ja oli hieman hilpeämmällä tuulella.Paksdtin siirrettiin ja Marjatta kysyi että mitä hän on velkaa,vastasin että et ole mitään velkaa mutta Marjatta sanoi että odota hetki hän tulee kohta takaisin ja noin 10 minuutin kuluttua meinasi tiputtaa silmäni päästä kun Marjatta tuli takaisin ,päällään hänellä oli korsetti ,sukkanauhaliivit sekä korko kengät ja sanoi että kelpaisinko minä sinulle palkkioksi pakastimen siirrosta ja jos en kelpaa niin menen pantavaksi johonkin jossa saan kyrpää olen ollut puutteessa niin kauan , ja ei aikaakaan kun oliin Marjatan jalkovälissiä pumppaamassa kullia hänen pilluunsa,tuo tapahtuman jälkeen tapailimme noin reilun vuoden verran salaa milloin missäkin.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O7n0O1
- Anonyymi
Minä sain nussia kaverin Äitiä Minä 18 v ja nainen 60 v. mammala oli ihanat isot tissit ja todella kiimanen nainen..
- Anonyymi
Olin parikymppisenä aivan kiimassa kaverin äitiin ja runkkasin usein fantasioiden hänestä. Sitten reilut neljäkymppisenä tapasin hänet kerran kaupassa ja juttelimme siellä pitkään. Tarjouduin viemään hänet kotiin ja siellä hän pyysi minut kahville. Olin kesäleskenä ja ei mihinkään kiire niin istuimme lopuksi iltaan asti juttelemassa. Kun sitten olin lähdössä niin halasimme ja se oli pitkä halaus. Katsoimme toisiamme ja päädyimme suutelemaan. Se oli sitten menoa. Vaatteet lähti molemmilta vauhdilla ja siirryimme yläkerran makuuhuoneeseen. Ensimmäinen pano oli nopea ja molemmat sai orgasmin parissa minuutissa.
Panimme vielä kaksi kertaa sinä yönä. Lähdin aamuyöstä kotiin.
Heti aamupäivällä soitin töistä hänelle ja kysyin millä mielellä hän on. Hän sanoi että ei pitkään aikaan ollut näin hyvällä tuulella. Sitten hän kysyi haluanko tulla vaikka syömään töiden jälkeen. Kun tietysti menin niin ruoka oli kyllä valmis mutta ehti jäähtyä ennen kun pääsimme syömään.
Seksi hänen kanssa oli todella rajua ja himoa täynnä. Jatkoimme tätä useita vuosia ja kun erosin kahdeksan vuotta myöhemmin asuin hänen luona salaa muutaman kuukauden ennen muuttoa omaan.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749