Karvojen ajelu miehet

Anonyymi-ap

Tällä palstalla kysellään usein, koska tytöt aloittivat alapään sheivaamisen.

Asiaa voisi kysyä myös miehiltä, koska he aloittivat alapään sheivaamiseen.

Olen mies ja minä sheivasin eka kerran 16-vuotiaana.
Täysin posliini olen ollut kolmen kuukauden välein
Nyt olen eläkeiässä ja ajelin posliiniksi pari viikkoa sitten

25

2035

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit kuohinu samantien ittes

      • Anonyymi

        mene hoitoon. anna ihmisten keskustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene hoitoon. anna ihmisten keskustella

        Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa

        Spede sää se jaksat sekoilla. Buaahaa


    • Anonyymi

      Olen myös täysin posliini , ajan säänöllisesti alapään karvat . Minusta tuntuu ja näyttää paremmalta.
      M 63 👍

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

        Jaahas spedellähän näyttää taas sekottavan täysillä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vajaa 50v. ikää ja karvat sokeroimalla poistettuna n. 10 vuotta.

      • Anonyymi

        Työnnä koko paketti perseesees ja sokeroi suolesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnä koko paketti perseesees ja sokeroi suolesi

        Jaa sie oot siis testanut tuonnii oot nähtävästi tykännyt. Suosittelet sittee muilehhii jätän sen ihan siulle hinurille.


    • Anonyymi

      30 vuotta sheivasin, 10 vuotta sitten sokerointiin.
      Talvisin sokeroin itse ja kohta siirryn ammattilaisen käsittelyyn.
      Posliini on parasta.
      m59

    • Anonyymi

      Ajelen hygienia- ja esteettisistä syistä. On paremman näköinen kuin karvapuska.

    • Anonyymi

      olen yli 70v ja ajelen kerran viikossa

      • Sama juttu saunassa höylällä ajelen pieni tupsu löytyy.


    • Anonyymi

      Olen vähän yli 50-kymppinen mies ja sheivasin ensimmäistä kertaa noin viikko sitten koko alapään. Koskaan ennen en ole edes siistinyt kovin paljon vaikka karvainen olenkin. Tuntuu todella hyvältä, jotenkin freesi ja puhdas olo. Pahin kutinakin mennyt jo ohi. Vähän kyllä arveluttaa vaimon mielipide kun ei tiedä vielä. Enemmän kyllä tulee vietettyä laatuaikaa itseni kanssa, joten siksi tärkeintä että itse tykkään. Ehkä sheivausideaan liittyi jotain seksuaalista latautta, jonka takia sitä ei tullut mietittyä kauan. Nyt tekisi mieli ajella taas sänkikin pois mutta mietin pitäiskö kasvattaa karvat takaisin jos karvattomuutta joutuu kauan peittelemään kotona tai uimahallissa.

      • Anonyymi

        Ei siinä ole mitään hävettävää, mulla vaimo tottunut jo mun posliiniin vaikkei itse olekkaan. Haluaisin toki että olisi mutta kun ei halua... Naureskelee mulle jos sänki kasvaa ja raavin alapäätä koko ajan. Sillähän kutinasta pääsee ettei anna sängen kasvaa. Reissatessa on sekä pienempien että isompien paikkojen kylpylöissä ja halleissa posliineja, ei tarvii hävetä. Ainakaan itse en, ajan pois koska tykkään tästä enemmän. Aiheesta mies ja posliini on satoja keskusteluita puoleen ja toiseen, useampi haluis poistaa kaikki mut ei kehtaa jos joku näkee.


    • Anonyymi

      Itse olen myös eläkkeellä ja olen nyt ollut posliini pari vuotta . Näyttää ja tuntuu paljon paremmalta . En enää halua karvoja alapäässä. Joten nykyään poistan alkava sänki säännöllisesti.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      Nyt 74 vuotias, posliiniksi ajoin ensimmäisen kerran 1981 siitäasti jatkuvasti täys.posliini.

    • Anonyymi

      30 vuotta ollu posliini ja edelleen.....

    • Anonyymi

      noin 20 vuotta sitten poistin karvat mulkusta ja palleista . siitäasti ollu posliini . enkä anna niitten sinne kasvaa . Myös vaimo täysin posliini Ei ole kukaan kommentoinu vaikka ollaan yhteis-saunoissakin oltu. Naidessa on paljon intiiminpi tuntu , kun on liukas iho liukasta ihoa vasten. Myös meidän apumies on posliini.

    • Anonyymi

      Noin 30 vuotta sitten .ja edelleen on posliini.

    • Anonyymi

      U­­u­­si s­ek­­­si­­­teatteri ava­­utu­­­u Suome­­en! Ku­­­tsumme kai­­kk­i. Ilmo­it­­­tau­­­tum­inen ry­hmä­­­ämm­­e tääl­­­l­ä 👉 http://amisagroup.net/H/H5c8I7

    • Anonyymi

      nuorempana yx tyttö halus ajaa mun karvat pois kalu kovana koko ajan sain upeen suuhoidon

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­­um­­­me sinu­­t kä­ymään u­­ude­­­ssa cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/C7s6G2

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe