Jos on ikänsä asunut alavudella eikä käynyt 40km kauempana niin ei ole koskaan nähnyt liikennevaloja elämässään?
Juntit on juntteja.
Onko totta,että...
8
198
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin tietää mitään Hilkastakaan. Ei ole nähnyt Halkosaarta, Näsineulaa, Stadionintornia, Jätkänkynttilää, eikä Pielisenjokea.
- Anonyymi
Ei tarvi lähteä mihkää, täälä kela elättää ja voi käydä absilla kattomas poikia.
- Anonyymi
Olipahan vaa syränmaalla liikennevalot asvaltin laskun aikaan.
Ootiin siinä kaks kertaa ku tulin keskiseltä. - Anonyymi
Tämä paikka on kuin getsemanen puutarha, miksi haluaisin mualle ?
- Anonyymi
Väärin alootettu. Tuoshan on"jos". Se viöö pohojan pois koko juntiksi haukkumisen irealta. Moon käyny Alajärvellä joskus viime vuosisaralla ja sielä oli muistaakseni yhyret valot.
- Anonyymi
Minoon käynyt jopa soinis ja toiseen suuntaan kihniös eikä siellä mitään liikennevaloja ollu.
- Anonyymi
Oli mulla kerran meininki mennä jyskälään mutta jäin sitte keskiselle, jotenki se tieto veskun läheisyydestä lämmitti, ei missään saa nin hyvää kahavia ku sielä.
- Anonyymi
Höpöhöpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220