Käytiin pitkästä aikaa Kauhavalla ja Alahärmässä. En ollut uskoa silmiäni, lunta vielä joka paikas ja nurmikoiden päällä paksut hanget kuin napapiirillä konsanaan. Ei meillä täällä Seinäjoella ole ollut lunta enää pitkään aikaan yhtään. Nurmikotkin haravoitiin pääsiäisenä, nyt jo talon seinustalla nurmi vihertää. Miten ilmasto voi muuttua lapin ilmastoksi näinkin lyhyellä matkalla, Seinäjoella on kesä ja Härmässä täysi talvi vielä. Huh huh.
Lunta kuin napapiirillä
9
137
Vastaukset
- Anonyymi
Alahärmä on kolkko paikka monella tapaa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17820609Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lumisateet kohdentuu monesti paikallisesti. Ei siinä sen kummenpaa.
- Anonyymi
Hae apua ammattiauttajilta. Yksi ei riitä.
- Anonyymi
Nyt pitääs olla lumetonta Alaharmissakin tosin vettä on joessa laitoja myöten, haittaako se sua?
- Anonyymi
Mua ei haittaa.En koskaan käy siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei haittaa.En koskaan käy siellä.
Se on viisasta olla käymättä pimeällä puolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on viisasta olla käymättä pimeällä puolella
Joo Kauhavalla kyllä n vanhemmat varoittaa lapsiaan menemästä tuonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Kauhavalla kyllä n vanhemmat varoittaa lapsiaan menemästä tuonne.
kauhava on härmänmaan petroskoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe455627Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast3772745Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102366Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭831769Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?151276- 411121
- 1531111
- 691009
Pystytkö olemaan rehellinen ja
kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano151922Sinusta tuli mies
Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei56921