Mitä tykkäät mainos saasteesta

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olet siitä että tuota saastetta jota mainoksiksi sanotaan tungetaan sun postilaatikkoon muutama sata kiloa vuosittain ja tv, radio ja internet tuputtaa sitä samaa sontaa niin että omalta kohdalta täytyy sanoa että ällöttää.
Olen harkinnut vakavasti seuraavaa.
Kerään kokoon vaikka puolen vuoden tai vuoden mainokset ja lajittelen ne niin että saman firman lähettämän mainos saastan laitan pakettiin ja lähetän takaisin koska ei ole minun tehtäväni hävittää jonkun firman roskia.
Aluksi voin maksaa muutaman paketin palautuksen mut sen jälkeen teen sen tavarapalautuksen nimissä. maksakoot itse roskiensa hävittämisen.
Käykääpä mielenkiinnosta lukemassa esim Suomen suoramainonnan sivuilta. Heidän kautta jaetaan noin 600 miljoonaa mainosta vuodessa, tähn tarvitaa n 200 toimihenkilöä ja noin 4500 jakelijaa.
100 jakeluautoa ajaa mainoksia ympäriinsä. Mitkähän lienevät autojen päästöt?
Olisi Vihreille töitä. Kuinka paljon ympäristöä saastutetaan noilla mainoksilla. Roskaa, autojen päästöjä ja metsää tuhotaan myös.
Parempi järjestää nettiin joku paikka missä kaikki yritykset voivat mainostaa omia tuotteitaan. Siellä voi käydä katsomassa jos kiinnostaa. Hyvin moni tuntemani ihminen sanoo että tuo mainosten tunkeminen todella ärsyttää. Itse lopetin TV.n katsomisen juuri noiden idioottimaisten mainosten takia. Enkä osta koskaan mitään mitä on jollain mainoksella tuputettu. Ostan mitä tarvitsen ja etsin sille myyjän ITSE

2

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mustaa ihoa tyrkyllä niin, että kuvottaa.

    • Anonyymi

      Puhelinsoittajat monta kertaa samaa asiaa,kun ostettu niin mutta ku olis taas ostettavaa,vaikka päivän vanha on liian vanha heitä pois ja osta uusi ja parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3857
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2138
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1624
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      1474
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1332
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe