VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada

Kaste jonka Jeesus itse suorittaa? >>

Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Mark. 1:8
Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."
Luuk. 3:16
niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Joh. 1:33
Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.
SIINÄ LUKEE >> MUTTA ON TULEVA VÄKEVÄMPI ,, JOKA KASTAA TULELLA JA HENGELLÄ !!
MIKSI ET HEITÄ HARHAOPETTAJAT ROSKAKOPPIIN/ÖMAPPIIN JA ANTAA PYHÄ HENKI OPETTAA SINUA ???

42

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOS !!!!!! Suomen Sion olis kastettu Pyhällä Hengellä Tulella , JOS JEESUS ITSE olis kastanut Sion niin Sion olis Kristuksen kaltainen , Hedelmistä puu tunnetaan. Sionin Puu on saatana ja niin on perkelen lapset sen mukaiset ja sanovat uppiniskaisesti >> me pysytään synneissä loppuun asti.

      Ja Jumala vastaa HYVÄ !!! PYSYKÄÄ SITTEN JA MENKÄÄ SYNTIEN KANSSA HELVETTIIN SITTEN.!! OLEN ANTANUT POJASSA MAHDOLLISUUS TEILLE PUHDISTUA !!
      MUTTA EI SE TEILLE KELVANNUT !!!

      HARVA ,, HYVIN HARVA USKOVA ! ETSI PÄÄSY SYNNEISTÄ JA MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ TAIVAASEEN !!!

      • Anonyymi

        Yksikään ihminen ei pysty olemaan Jeesuksen kaltainen. Jeesushan oli synnitön, ja jos joitakin on uskominen, myös Jumala. Oletko sinä pystynyt olemaan Jumala?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään ihminen ei pysty olemaan Jeesuksen kaltainen. Jeesushan oli synnitön, ja jos joitakin on uskominen, myös Jumala. Oletko sinä pystynyt olemaan Jumala?

        VALEHTELET !!!!!!!!! ETKÄ TUNNE JUMALAN VOIMA !!!


    • No sehän on selvä että sen karismaattinen henki jolla on sarvet päässä, halua vain parantaa ihminen kaikkeista vaivoja ulkoisesti , eikä Puhdistaa ja Pyhittää ihminen, Ei sen hengen anna Uskovalle mahdollisuus löytää Veren Voima , niin että ihminen muuttuis sisäisesti Kristuksen kaltainen ja saisi Uudestisyntyä , joka näy ja kuuluu , jos joku on Kristuksessa ja Kristus on hänessä. Ihminen on silloin tullut Kristus Lamppu joka ei vakaan alle laiteta , vaan korkealle valaisemaan koko Kaupunki..

      • Jos he olisivat opettaneet oikein Suomen Sion , niin sen olis tänä päivänä Kristuksen kaltainen . Mutta nyt se on pikemmin perkelen kaltainen ja enemmän ja enemmän saasta saastuu.
        Hedelmistä puu tunnetaan. Ja puu on tässä tapauksessa perkele ja sen lapsia seuraavat häntä ja huutaavat vaude mikä armo meillä on synneissä. Huutavat ei meidän tarvi tehdä parannusta. Meillä on karismaattinen armo ja rakkaus , joka suojelee meitä..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Jos he olisivat opettaneet oikein Suomen Sion , niin sen olis tänä päivänä Kristuksen kaltainen . Mutta nyt se on pikemmin perkelen kaltainen ja enemmän ja enemmän saasta saastuu.
        Hedelmistä puu tunnetaan. Ja puu on tässä tapauksessa perkele ja sen lapsia seuraavat häntä ja huutaavat vaude mikä armo meillä on synneissä. Huutavat ei meidän tarvi tehdä parannusta. Meillä on karismaattinen armo ja rakkaus , joka suojelee meitä..

        Savis.
        Sana JOS!
        Asiaa voi jossitella, mutta sen avulla voi jotain päätelmiä ja syitäkin katsella.

        Tavallaan asiaa voi esittää ja nähdä raamatussa siinä, kun tämä Temppelin -esirippu- repesi ja sen jälkeen nähtiin, mitä pitäisi nähdä. Eli Golgatan sovitustyö - avaa sijaisuhrin kautta uskoen esiripun katsottavaksi PYHÄÄ - kohti. ts. SE - mikä sen esiripun "repäisee auki" on tuotu meille sanana, opetuksena, meidän aivojen kielikuvaan, jonka kautta opitaan kieli, ja kielellä ymmärtämään asioita ja oppimaankin, että mielemme kohdistuu silmillä kohteeseen, sekä mieli valaistuu, mikä ennen on ollut pimeydessä.

        Kuinka paljon tiede, joka yrittää katsella "tuonpuoleisuuteen", tehdä havaintoja, selittelee sitä tämänpuolisuuden käsityksillä, ihmismietteillä, ja ne profetiat inhimillisenä sanoitettuna eksyttää monia. Eli tiedosta on puute.
        Moni - no käytän nyt sanaa "ateisti” - sanalla haluan viestiä sitä puolta, että on sokea.
        Sokea ei ole nähnyt valkeutta, vaan voi kuulemansa perusteella aistia sitä.
        Kuten eräs tuttu näkövammainen sanoittaa valkeutta, kun hän tulee viileämmästä tilasta ulos aurinkoon, eli valkeuteen, hän kokee sen lämmön - valkeutena, josta hänelle on kerrottu. Ei hän tiedä valosta mitään, ei ole nähnyt, ei ole kokemusta, mitä valo valaisee kun se pimeyden poistaa- Eli ei se sana, ateisti ja sokeus ole rumalla tavalla leimattu, mutta antaa ymmärrystä asiaan.

        Eli moni ateisti uskoo tieteeseen. Hän tavallaan uskoo sen pappien ja lainopettajien, sekä profeettojen sanomaan. Eli tiede raapii tätä esirippua, näkemättä, mitä sen takana on.
        Eli heillä ei ole tätä "sijaisopin" avainta, mikä repäisisi esiripun pois, että nähtäisiin siihen pyhään, eli asian ytimeen.

        Ja näin eri koulukunnat "sokeudessa" riitelee siitä, mitä siinä valkeudessa voisis olla.
        Ja uskovaisuudessakin nähdään vain, että iankaikkinen elämä on armolahja ja sen, millä se saadaan, mutta muuta siitä valkeudesta ei ymmärrys ja käsityskyky saa kiinni.
        Emme ehkä kestäisi sitä KIRKKAUTTA - vaan kuvastin on tämä sanoitus, jonka kautta aivoitus jotenkin saa tartuntapintaa ajatuksiimme ja näin tietomme on vajavaista.

        Lötyisikö tästä ideaa, että kuinka tärkeä olisi se SANA’n - ja Jumalan Pyhän Hengen opetus.
        Tuossa kirjoitin taampana, kuinka "öisissä unissa" on saatu jotain kokea. Myös kerroin, kuinka tärkeä olisi ojentautua, jos on tarpeen sen mukaan. Myös, miten vaikea on pappeuksienkaan on, tehdä ratkaisuja, koska monia voi pidättää, jopa leipäpappeus.
        Ymmärrän monia, jopa häntä, jossa tämä pappi menehtyi pian - eli hänet otettiin pois, eikä siksi, että olin hänelle puhumassa, että tämän tähden asia hänelle noin toteutui.
        Se koettiin väärällä tavalla uhkailuksi, että olisin uhkaillut jotain, ja siksi MINÄ olisin ollut avain hänen tuonpuoleisuuteen menoon. Ei se niin ollut, vaan vedettiin vääriä johtopäätöksiä ja tunnettiin se näin, että olisin uhkaillut. Sattuikohan siinä jotain lukijan sydämeen, joka ei synkannut.

        Ei - tunsin tuon papin oikein henkilökohtaisesti ja tavallaan voi olla, että jopa tämä vaimoni hänet polvihouisuudesta lähtien tuntema - henkilöhistorian nähneenä.
        Jäsennin tapahtumasta, että Jumala armollisesti näki hänen kämmenenleveytensä ja sai muuttaa näkemiseen. Ei tarvinnut enää Jaakobinpainia tehdä.

        Se, miksi sanoin sen, kertoi, kuinka lähellä olemme tuota esirippua kukin meistä.

        Jos jollain on sellainen katsanto, että pitäisi nähdä esiripun taakse, siihen on avain olemassa.
        Ja kuinka kaikkien pitäisi haastaa katsomaan sitä sijaisensa kautta, ei välttämättä sen kirkkoisien hapatteen kautta, josta myös tuot jotain esiin, kirjoituksissasi.

        Tämä väliverho on se haaste, ja meidän pitäisi hokata - sanoittaa toisillemme, mikä sen väliverhon avaa, ja toisaalta, eikä siihen laittaa sitä pelkoa siitä, mitähän ne kaverit sanoo, jos tulisin uskoon.

        Ja uskossakin katselemme kuin kuvastimesta.
        Ei meidän sana ole Jumalan sanaa, vaan pyrimme sitä valkeuden tuomaa sanottajaa käyttämään apuna, joka on poistanut pimeyden. SE ei ole uhkailua kenellekään, vaan myös itseni kohdalla erotan paikkani, missä kuljen, että en ole maailmasta, mutta olen maailmassa.
        Ja vahvistaakseen minun vaellusta, olen saanut rahtusen kokea, näistä öisistä näyistä, onhan raamattu sanonut, että Jumala antaa näitä lopun aikoina. Vanhuksenne näkyjä ...jne.

        Idea tähänkin on tämä väliverho, ja katse siihen.

        Lainaan Micio Kaku fyysikon ajatusta. Elämä ei ole sattumaa, kaiken takana on "joku" ja tästä voimme nyt käyttää sanaa Luoja. "esiripun takana". Eli joku on olemassa.
        Ideaalisen esiripun takana tomulle ja tuhkalle on elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savis.
        Sana JOS!
        Asiaa voi jossitella, mutta sen avulla voi jotain päätelmiä ja syitäkin katsella.

        Tavallaan asiaa voi esittää ja nähdä raamatussa siinä, kun tämä Temppelin -esirippu- repesi ja sen jälkeen nähtiin, mitä pitäisi nähdä. Eli Golgatan sovitustyö - avaa sijaisuhrin kautta uskoen esiripun katsottavaksi PYHÄÄ - kohti. ts. SE - mikä sen esiripun "repäisee auki" on tuotu meille sanana, opetuksena, meidän aivojen kielikuvaan, jonka kautta opitaan kieli, ja kielellä ymmärtämään asioita ja oppimaankin, että mielemme kohdistuu silmillä kohteeseen, sekä mieli valaistuu, mikä ennen on ollut pimeydessä.

        Kuinka paljon tiede, joka yrittää katsella "tuonpuoleisuuteen", tehdä havaintoja, selittelee sitä tämänpuolisuuden käsityksillä, ihmismietteillä, ja ne profetiat inhimillisenä sanoitettuna eksyttää monia. Eli tiedosta on puute.
        Moni - no käytän nyt sanaa "ateisti” - sanalla haluan viestiä sitä puolta, että on sokea.
        Sokea ei ole nähnyt valkeutta, vaan voi kuulemansa perusteella aistia sitä.
        Kuten eräs tuttu näkövammainen sanoittaa valkeutta, kun hän tulee viileämmästä tilasta ulos aurinkoon, eli valkeuteen, hän kokee sen lämmön - valkeutena, josta hänelle on kerrottu. Ei hän tiedä valosta mitään, ei ole nähnyt, ei ole kokemusta, mitä valo valaisee kun se pimeyden poistaa- Eli ei se sana, ateisti ja sokeus ole rumalla tavalla leimattu, mutta antaa ymmärrystä asiaan.

        Eli moni ateisti uskoo tieteeseen. Hän tavallaan uskoo sen pappien ja lainopettajien, sekä profeettojen sanomaan. Eli tiede raapii tätä esirippua, näkemättä, mitä sen takana on.
        Eli heillä ei ole tätä "sijaisopin" avainta, mikä repäisisi esiripun pois, että nähtäisiin siihen pyhään, eli asian ytimeen.

        Ja näin eri koulukunnat "sokeudessa" riitelee siitä, mitä siinä valkeudessa voisis olla.
        Ja uskovaisuudessakin nähdään vain, että iankaikkinen elämä on armolahja ja sen, millä se saadaan, mutta muuta siitä valkeudesta ei ymmärrys ja käsityskyky saa kiinni.
        Emme ehkä kestäisi sitä KIRKKAUTTA - vaan kuvastin on tämä sanoitus, jonka kautta aivoitus jotenkin saa tartuntapintaa ajatuksiimme ja näin tietomme on vajavaista.

        Lötyisikö tästä ideaa, että kuinka tärkeä olisi se SANA’n - ja Jumalan Pyhän Hengen opetus.
        Tuossa kirjoitin taampana, kuinka "öisissä unissa" on saatu jotain kokea. Myös kerroin, kuinka tärkeä olisi ojentautua, jos on tarpeen sen mukaan. Myös, miten vaikea on pappeuksienkaan on, tehdä ratkaisuja, koska monia voi pidättää, jopa leipäpappeus.
        Ymmärrän monia, jopa häntä, jossa tämä pappi menehtyi pian - eli hänet otettiin pois, eikä siksi, että olin hänelle puhumassa, että tämän tähden asia hänelle noin toteutui.
        Se koettiin väärällä tavalla uhkailuksi, että olisin uhkaillut jotain, ja siksi MINÄ olisin ollut avain hänen tuonpuoleisuuteen menoon. Ei se niin ollut, vaan vedettiin vääriä johtopäätöksiä ja tunnettiin se näin, että olisin uhkaillut. Sattuikohan siinä jotain lukijan sydämeen, joka ei synkannut.

        Ei - tunsin tuon papin oikein henkilökohtaisesti ja tavallaan voi olla, että jopa tämä vaimoni hänet polvihouisuudesta lähtien tuntema - henkilöhistorian nähneenä.
        Jäsennin tapahtumasta, että Jumala armollisesti näki hänen kämmenenleveytensä ja sai muuttaa näkemiseen. Ei tarvinnut enää Jaakobinpainia tehdä.

        Se, miksi sanoin sen, kertoi, kuinka lähellä olemme tuota esirippua kukin meistä.

        Jos jollain on sellainen katsanto, että pitäisi nähdä esiripun taakse, siihen on avain olemassa.
        Ja kuinka kaikkien pitäisi haastaa katsomaan sitä sijaisensa kautta, ei välttämättä sen kirkkoisien hapatteen kautta, josta myös tuot jotain esiin, kirjoituksissasi.

        Tämä väliverho on se haaste, ja meidän pitäisi hokata - sanoittaa toisillemme, mikä sen väliverhon avaa, ja toisaalta, eikä siihen laittaa sitä pelkoa siitä, mitähän ne kaverit sanoo, jos tulisin uskoon.

        Ja uskossakin katselemme kuin kuvastimesta.
        Ei meidän sana ole Jumalan sanaa, vaan pyrimme sitä valkeuden tuomaa sanottajaa käyttämään apuna, joka on poistanut pimeyden. SE ei ole uhkailua kenellekään, vaan myös itseni kohdalla erotan paikkani, missä kuljen, että en ole maailmasta, mutta olen maailmassa.
        Ja vahvistaakseen minun vaellusta, olen saanut rahtusen kokea, näistä öisistä näyistä, onhan raamattu sanonut, että Jumala antaa näitä lopun aikoina. Vanhuksenne näkyjä ...jne.

        Idea tähänkin on tämä väliverho, ja katse siihen.

        Lainaan Micio Kaku fyysikon ajatusta. Elämä ei ole sattumaa, kaiken takana on "joku" ja tästä voimme nyt käyttää sanaa Luoja. "esiripun takana". Eli joku on olemassa.
        Ideaalisen esiripun takana tomulle ja tuhkalle on elämä.

        "Eli moni ateisti uskoo tieteeseen. Hän tavallaan uskoo sen pappien ja lainopettajien, sekä profeettojen sanomaan. Eli tiede raapii tätä esirippua, näkemättä, mitä sen takana on.
        Eli heillä ei ole tätä "sijaisopin" avainta, mikä repäisisi esiripun pois, että nähtäisiin siihen pyhään, eli asian ytimmeen"

        Melkoinen yleistys. Mistä sinä heidän sydämeensä näet? Mistä tulee teidän hellarien allergia itseänne koulutetumpia vastaan? Jumala ei erottele koulutettuja ihmisiä pois Jumalan lapseudesta. Paavali oli korkeakoulutettu ja lateli teologiaa päiväsä toiseen.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Jos he olisivat opettaneet oikein Suomen Sion , niin sen olis tänä päivänä Kristuksen kaltainen . Mutta nyt se on pikemmin perkelen kaltainen ja enemmän ja enemmän saasta saastuu.
        Hedelmistä puu tunnetaan. Ja puu on tässä tapauksessa perkele ja sen lapsia seuraavat häntä ja huutaavat vaude mikä armo meillä on synneissä. Huutavat ei meidän tarvi tehdä parannusta. Meillä on karismaattinen armo ja rakkaus , joka suojelee meitä..

        niii iin rakas nii iin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savis.
        Sana JOS!
        Asiaa voi jossitella, mutta sen avulla voi jotain päätelmiä ja syitäkin katsella.

        Tavallaan asiaa voi esittää ja nähdä raamatussa siinä, kun tämä Temppelin -esirippu- repesi ja sen jälkeen nähtiin, mitä pitäisi nähdä. Eli Golgatan sovitustyö - avaa sijaisuhrin kautta uskoen esiripun katsottavaksi PYHÄÄ - kohti. ts. SE - mikä sen esiripun "repäisee auki" on tuotu meille sanana, opetuksena, meidän aivojen kielikuvaan, jonka kautta opitaan kieli, ja kielellä ymmärtämään asioita ja oppimaankin, että mielemme kohdistuu silmillä kohteeseen, sekä mieli valaistuu, mikä ennen on ollut pimeydessä.

        Kuinka paljon tiede, joka yrittää katsella "tuonpuoleisuuteen", tehdä havaintoja, selittelee sitä tämänpuolisuuden käsityksillä, ihmismietteillä, ja ne profetiat inhimillisenä sanoitettuna eksyttää monia. Eli tiedosta on puute.
        Moni - no käytän nyt sanaa "ateisti” - sanalla haluan viestiä sitä puolta, että on sokea.
        Sokea ei ole nähnyt valkeutta, vaan voi kuulemansa perusteella aistia sitä.
        Kuten eräs tuttu näkövammainen sanoittaa valkeutta, kun hän tulee viileämmästä tilasta ulos aurinkoon, eli valkeuteen, hän kokee sen lämmön - valkeutena, josta hänelle on kerrottu. Ei hän tiedä valosta mitään, ei ole nähnyt, ei ole kokemusta, mitä valo valaisee kun se pimeyden poistaa- Eli ei se sana, ateisti ja sokeus ole rumalla tavalla leimattu, mutta antaa ymmärrystä asiaan.

        Eli moni ateisti uskoo tieteeseen. Hän tavallaan uskoo sen pappien ja lainopettajien, sekä profeettojen sanomaan. Eli tiede raapii tätä esirippua, näkemättä, mitä sen takana on.
        Eli heillä ei ole tätä "sijaisopin" avainta, mikä repäisisi esiripun pois, että nähtäisiin siihen pyhään, eli asian ytimeen.

        Ja näin eri koulukunnat "sokeudessa" riitelee siitä, mitä siinä valkeudessa voisis olla.
        Ja uskovaisuudessakin nähdään vain, että iankaikkinen elämä on armolahja ja sen, millä se saadaan, mutta muuta siitä valkeudesta ei ymmärrys ja käsityskyky saa kiinni.
        Emme ehkä kestäisi sitä KIRKKAUTTA - vaan kuvastin on tämä sanoitus, jonka kautta aivoitus jotenkin saa tartuntapintaa ajatuksiimme ja näin tietomme on vajavaista.

        Lötyisikö tästä ideaa, että kuinka tärkeä olisi se SANA’n - ja Jumalan Pyhän Hengen opetus.
        Tuossa kirjoitin taampana, kuinka "öisissä unissa" on saatu jotain kokea. Myös kerroin, kuinka tärkeä olisi ojentautua, jos on tarpeen sen mukaan. Myös, miten vaikea on pappeuksienkaan on, tehdä ratkaisuja, koska monia voi pidättää, jopa leipäpappeus.
        Ymmärrän monia, jopa häntä, jossa tämä pappi menehtyi pian - eli hänet otettiin pois, eikä siksi, että olin hänelle puhumassa, että tämän tähden asia hänelle noin toteutui.
        Se koettiin väärällä tavalla uhkailuksi, että olisin uhkaillut jotain, ja siksi MINÄ olisin ollut avain hänen tuonpuoleisuuteen menoon. Ei se niin ollut, vaan vedettiin vääriä johtopäätöksiä ja tunnettiin se näin, että olisin uhkaillut. Sattuikohan siinä jotain lukijan sydämeen, joka ei synkannut.

        Ei - tunsin tuon papin oikein henkilökohtaisesti ja tavallaan voi olla, että jopa tämä vaimoni hänet polvihouisuudesta lähtien tuntema - henkilöhistorian nähneenä.
        Jäsennin tapahtumasta, että Jumala armollisesti näki hänen kämmenenleveytensä ja sai muuttaa näkemiseen. Ei tarvinnut enää Jaakobinpainia tehdä.

        Se, miksi sanoin sen, kertoi, kuinka lähellä olemme tuota esirippua kukin meistä.

        Jos jollain on sellainen katsanto, että pitäisi nähdä esiripun taakse, siihen on avain olemassa.
        Ja kuinka kaikkien pitäisi haastaa katsomaan sitä sijaisensa kautta, ei välttämättä sen kirkkoisien hapatteen kautta, josta myös tuot jotain esiin, kirjoituksissasi.

        Tämä väliverho on se haaste, ja meidän pitäisi hokata - sanoittaa toisillemme, mikä sen väliverhon avaa, ja toisaalta, eikä siihen laittaa sitä pelkoa siitä, mitähän ne kaverit sanoo, jos tulisin uskoon.

        Ja uskossakin katselemme kuin kuvastimesta.
        Ei meidän sana ole Jumalan sanaa, vaan pyrimme sitä valkeuden tuomaa sanottajaa käyttämään apuna, joka on poistanut pimeyden. SE ei ole uhkailua kenellekään, vaan myös itseni kohdalla erotan paikkani, missä kuljen, että en ole maailmasta, mutta olen maailmassa.
        Ja vahvistaakseen minun vaellusta, olen saanut rahtusen kokea, näistä öisistä näyistä, onhan raamattu sanonut, että Jumala antaa näitä lopun aikoina. Vanhuksenne näkyjä ...jne.

        Idea tähänkin on tämä väliverho, ja katse siihen.

        Lainaan Micio Kaku fyysikon ajatusta. Elämä ei ole sattumaa, kaiken takana on "joku" ja tästä voimme nyt käyttää sanaa Luoja. "esiripun takana". Eli joku on olemassa.
        Ideaalisen esiripun takana tomulle ja tuhkalle on elämä.

        En itse ymmärtänyt, mikä tämän kirjoituksen fokus oikein on mutta jotain siinä kovasti yritetään sanoa. Pelkkä ajatuksen virran laittaminen paperille ei useinkaan aukea lukijalle - varsinkaan jos tekstin sekavuus ja kappalejako estää aiheen johdonmukaisen etenemisen.

        Ehkä tiivistetympi aiheenkäsittely ja lyhyempi teksti avaisi lukijalle mahdollisuuden ymmärtää lukemansa tarkoitusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En itse ymmärtänyt, mikä tämän kirjoituksen fokus oikein on mutta jotain siinä kovasti yritetään sanoa. Pelkkä ajatuksen virran laittaminen paperille ei useinkaan aukea lukijalle - varsinkaan jos tekstin sekavuus ja kappalejako estää aiheen johdonmukaisen etenemisen.

        Ehkä tiivistetympi aiheenkäsittely ja lyhyempi teksti avaisi lukijalle mahdollisuuden ymmärtää lukemansa tarkoitusta.

        No yksinkertaistaan !! Jeesus tuli Johanneksen vesikasteen jälkeen , kastamaan sinut Hengellä ja Tulella. Oletko kastettu muu kasteella kuin vesikasteella? Jos et . niin olet pahasti pulassa ja vaaravyöhykeessä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eli moni ateisti uskoo tieteeseen. Hän tavallaan uskoo sen pappien ja lainopettajien, sekä profeettojen sanomaan. Eli tiede raapii tätä esirippua, näkemättä, mitä sen takana on.
        Eli heillä ei ole tätä "sijaisopin" avainta, mikä repäisisi esiripun pois, että nähtäisiin siihen pyhään, eli asian ytimmeen"

        Melkoinen yleistys. Mistä sinä heidän sydämeensä näet? Mistä tulee teidän hellarien allergia itseänne koulutetumpia vastaan? Jumala ei erottele koulutettuja ihmisiä pois Jumalan lapseudesta. Paavali oli korkeakoulutettu ja lateli teologiaa päiväsä toiseen.

        Ei allergia heitä opettajia vastaan , jotka opettavat niinkuin Pyhä Raamattu sano !!!!
        Muutoksen valtamättömyydestä opettaa Pyhä Raamattu !!! Tulla Jumalallinen ja asua Kristuksessa , niin etten itse näy enää , koska olen pienentynyt niin , ettei minä elään vaan Kristus minussa Elää ja pienentynyt niin , että Kristus on päässyt kavamaan niin , että minä olen poistunut kuvioista ja pidän entinen elämä pelkkänä roskana , niinkuin Paavali eli ja piti.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        No yksinkertaistaan !! Jeesus tuli Johanneksen vesikasteen jälkeen , kastamaan sinut Hengellä ja Tulella. Oletko kastettu muu kasteella kuin vesikasteella? Jos et . niin olet pahasti pulassa ja vaaravyöhykeessä..

        Raamatunkohdilla olisi hyvä tukea mielipiteitään mutta HK panostaa enemmän tuohon hurmospuoleen. Jeesus ei "hyppinyt seinille" tai huutanut vaan opetti hillitysti vanhoja kirjoituksia lainaten.

        Tieto rauhoittaa, luulo villitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse ymmärtänyt, mikä tämän kirjoituksen fokus oikein on mutta jotain siinä kovasti yritetään sanoa. Pelkkä ajatuksen virran laittaminen paperille ei useinkaan aukea lukijalle - varsinkaan jos tekstin sekavuus ja kappalejako estää aiheen johdonmukaisen etenemisen.

        Ehkä tiivistetympi aiheenkäsittely ja lyhyempi teksti avaisi lukijalle mahdollisuuden ymmärtää lukemansa tarkoitusta.

        Veit jalat suustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatunkohdilla olisi hyvä tukea mielipiteitään mutta HK panostaa enemmän tuohon hurmospuoleen. Jeesus ei "hyppinyt seinille" tai huutanut vaan opetti hillitysti vanhoja kirjoituksia lainaten.

        Tieto rauhoittaa, luulo villitsee.

        "tai huutanut vaan opetti hillitysti vanhoja kirjoituksia lainaten. "

        Niin, Jeesuksen Raamattu oli vain Vanha testamentti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatunkohdilla olisi hyvä tukea mielipiteitään mutta HK panostaa enemmän tuohon hurmospuoleen. Jeesus ei "hyppinyt seinille" tai huutanut vaan opetti hillitysti vanhoja kirjoituksia lainaten.

        Tieto rauhoittaa, luulo villitsee.

        No tuetaan >>
        Matt. 7:19

        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.

        Matt. 7:20

        Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "tai huutanut vaan opetti hillitysti vanhoja kirjoituksia lainaten. "

        Niin, Jeesuksen Raamattu oli vain Vanha testamentti.

        Sopis hyvin tähän lainaten >>
        Matt. 3:7

        Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

        Matt. 12:34

        Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Matt. 23:33

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Luuk. 3:7

        Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ei allergia heitä opettajia vastaan , jotka opettavat niinkuin Pyhä Raamattu sano !!!!
        Muutoksen valtamättömyydestä opettaa Pyhä Raamattu !!! Tulla Jumalallinen ja asua Kristuksessa , niin etten itse näy enää , koska olen pienentynyt niin , ettei minä elään vaan Kristus minussa Elää ja pienentynyt niin , että Kristus on päässyt kavamaan niin , että minä olen poistunut kuvioista ja pidän entinen elämä pelkkänä roskana , niinkuin Paavali eli ja piti.

        "Ei allergia heitä opettajia vastaan , jotka opettavat niinkuin Pyhä Raamattu sano !!!! "

        Niin no. Teologia muuttuu kun Raamattua tunnetaan enemmän. Opitkin päivittyvät dynaamisesti vaikkakin hitaasti. Ongelma onkin se, että uudet Raamatun käännökset sanoo juuri niin kuin asia viimeisimmän ymmärryksen mukaan on mutta sitä Raamatun sanomaa ei haluta kuunnella.

        Toinen asia on sitten se, että sinä et päätä sitä, mikä on oikea Raamatun sana. Millä auktoriteetilla sinä luulet päättäväsi muiden puolesta, miten Pyhä Henki heitä opettaa?


    • Anonyymi

      Missäs niin lukee, etteivät anna saada Pyhän Hengen kastetat?

      • Lukee ja lukee ??? Jos olisivat jäseneet saada Kasten Jeesukselta , niin olisivat Jeesuksen kaltaisia niinkuin Kirjoitettu on että uskova Kristuksessa on. Mutta eivät ovat päästäneet heidät sinne. Kysykää vaikka Jumalasta.


      • Anonyymi

        Savis taisi olla juovuksissa kun kirjoitti noin sekavan viestin:
        " MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada"?????

        Outoa, että hän on aloittanut ryyppäämisen noin varhain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Savis taisi olla juovuksissa kun kirjoitti noin sekavan viestin:
        " MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada"?????

        Outoa, että hän on aloittanut ryyppäämisen noin varhain.

        Niin tärkeä kun se onkin Isälle . Niin kaste vain pysy Poissa ? Miksi et pyydä että Jeesus kastaa sinua , että Pelastut ???


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Niin tärkeä kun se onkin Isälle . Niin kaste vain pysy Poissa ? Miksi et pyydä että Jeesus kastaa sinua , että Pelastut ???

        Kun näitä kommentteja lukee, niin tulee mieleen että onko HK:n tai VK:n jäsenillä jonkinlainen sekavien tekstien tuottovaatimus? Itse en ainakaan pääse lukiessani sille tunnetason asteelle jossa pystyisin ymmärtämään kirjoittajien lukihäiriöisten tuotosten ja tunteella vedettyjen vastausten sisältöä. Psykedeelejä en ala asian takia käyttää.

        Oikolukekaa tuottamanne teksti ennenkuin painatte "lähetä"- nappia. Muuten menee kielilläpuhumisen puolelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Savis taisi olla juovuksissa kun kirjoitti noin sekavan viestin:
        " MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada"?????

        Outoa, että hän on aloittanut ryyppäämisen noin varhain.

        Taitaa taas Perkele olla asialla , eikä halutaan ymmärtää mun aloiyus . Vaan lähtee pilkkamaan sen , pilkkajan kanssa.

        VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat . eivät anna jäsenet ja uskovat saada
        kaste , jonka Jeesus itse suorittaa?
        No sentähden että opettajat halua että jäsenet jää synneissä , eikä he Uudestisyntyy uudestaan ylhäältä Kristuksessa koskaan ja alkaa elää Kristuksessa . Ja pystyvät sanomaan , olen Kristuksessa , olen Hänen kaltainen.

        Mutta vapa on valinta on täällä opettettu että jäsenillä on. No ihmettelen kyllä onko se nyt niin vapaata tuo valinta ? Jos valheopettajat päättää ja valitse jäsenien puolesta , mitä opetus jäsenille annetaan syödäksensä.
        Valhe muutta jäseneet perkelen kaltaisia ja Totuus Jeesuksen kaltaisia. !!!

        Mutta onhan jokaisella mahdollisuus löytää totuuden seurakunnan ulkopuolella , kunhan vain kysy ja pysy sitkenä polvilla altarin ja Jeesuksen Jumaluuden edessä , kysymyksien kanssa..


      • Savis kirjoitti:

        Taitaa taas Perkele olla asialla , eikä halutaan ymmärtää mun aloiyus . Vaan lähtee pilkkamaan sen , pilkkajan kanssa.

        VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat . eivät anna jäsenet ja uskovat saada
        kaste , jonka Jeesus itse suorittaa?
        No sentähden että opettajat halua että jäsenet jää synneissä , eikä he Uudestisyntyy uudestaan ylhäältä Kristuksessa koskaan ja alkaa elää Kristuksessa . Ja pystyvät sanomaan , olen Kristuksessa , olen Hänen kaltainen.

        Mutta vapa on valinta on täällä opettettu että jäsenillä on. No ihmettelen kyllä onko se nyt niin vapaata tuo valinta ? Jos valheopettajat päättää ja valitse jäsenien puolesta , mitä opetus jäsenille annetaan syödäksensä.
        Valhe muutta jäseneet perkelen kaltaisia ja Totuus Jeesuksen kaltaisia. !!!

        Mutta onhan jokaisella mahdollisuus löytää totuuden seurakunnan ulkopuolella , kunhan vain kysy ja pysy sitkenä polvilla altarin ja Jeesuksen Jumaluuden edessä , kysymyksien kanssa..

        Onneksi ei meillä vapaakirkossa eikä helluntaisuudessa anneta valheellista opetusta, että ihminen voisi muka tulla synnittömäksi tässä ajassa. Amen.


      • Tipale kirjoitti:

        Onneksi ei meillä vapaakirkossa eikä helluntaisuudessa anneta valheellista opetusta, että ihminen voisi muka tulla synnittömäksi tässä ajassa. Amen.

        Mutta kyllä kait teillä opetetaan , että uskova pyhittyy ja Puhdistuu aivan Kristuksen kaltainen ja saa asua siinä Jumalllisissa asumuksessa loppuun saakka ilman syntiä , koska tiedät mitä sanotaan sille joka tekee synti- . SINÄ ET OLE NÄHNYT >> 1. Joh. 3:6

        Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

        1. Joh. 3:8

        Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.


      • Savis kirjoitti:

        Mutta kyllä kait teillä opetetaan , että uskova pyhittyy ja Puhdistuu aivan Kristuksen kaltainen ja saa asua siinä Jumalllisissa asumuksessa loppuun saakka ilman syntiä , koska tiedät mitä sanotaan sille joka tekee synti- . SINÄ ET OLE NÄHNYT >> 1. Joh. 3:6

        Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

        1. Joh. 3:8

        Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

        SILLÄ SELLAISIA KUN KUN HÄN ON >>
        1. Kor. 3:17

        Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.



        1. Joh. 4:17

        Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        SILLÄ SELLAISIA KUN KUN HÄN ON >>
        1. Kor. 3:17

        Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.



        1. Joh. 4:17

        Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

        yritä nukkua yön ajat ,...oi rakas.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Lukee ja lukee ??? Jos olisivat jäseneet saada Kasten Jeesukselta , niin olisivat Jeesuksen kaltaisia niinkuin Kirjoitettu on että uskova Kristuksessa on. Mutta eivät ovat päästäneet heidät sinne. Kysykää vaikka Jumalasta.

        Eli kuvittelet asioita ja laitat niitä tänne palstalle faktoina. Sitä kutsutaan myös yleistämiseksi, stereotypioiksi, ja joskus myös tarkoitushakuiseksi pahan puhumiseksi.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Taitaa taas Perkele olla asialla , eikä halutaan ymmärtää mun aloiyus . Vaan lähtee pilkkamaan sen , pilkkajan kanssa.

        VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat . eivät anna jäsenet ja uskovat saada
        kaste , jonka Jeesus itse suorittaa?
        No sentähden että opettajat halua että jäsenet jää synneissä , eikä he Uudestisyntyy uudestaan ylhäältä Kristuksessa koskaan ja alkaa elää Kristuksessa . Ja pystyvät sanomaan , olen Kristuksessa , olen Hänen kaltainen.

        Mutta vapa on valinta on täällä opettettu että jäsenillä on. No ihmettelen kyllä onko se nyt niin vapaata tuo valinta ? Jos valheopettajat päättää ja valitse jäsenien puolesta , mitä opetus jäsenille annetaan syödäksensä.
        Valhe muutta jäseneet perkelen kaltaisia ja Totuus Jeesuksen kaltaisia. !!!

        Mutta onhan jokaisella mahdollisuus löytää totuuden seurakunnan ulkopuolella , kunhan vain kysy ja pysy sitkenä polvilla altarin ja Jeesuksen Jumaluuden edessä , kysymyksien kanssa..

        Kyllä sinun tekstejäsi ei ole helppoa ymmärtää. Minäkin kehottaisin lukemaan ne uudestaan muutamaankin kertaan, nukkumaan yön yli ja lukemaan uudelleen, ja korjaamaan virheet. Ja jos mahdollista luetuttamaan ne jollakin, joka osaa sinua paremmin suomen kieltä.

        Vaikka lauseesi kuulostaisivat sinun päässäsi kuinka oikeilta, ne eivät sitä ole. On ikään kuin jättäisit asiaa selittäviä sanoja ja lauseita pois tekstistä. Kuulet ne ehkä omassa päässäsi mutta kun et laita niitä tekstiin mukaan, kukaan ei pysty tekstistäsi niitä löytämään eikä silloin voi nähdä tekstissäsi sitä merkitystä, jonka sinä siinä näet.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Mutta kyllä kait teillä opetetaan , että uskova pyhittyy ja Puhdistuu aivan Kristuksen kaltainen ja saa asua siinä Jumalllisissa asumuksessa loppuun saakka ilman syntiä , koska tiedät mitä sanotaan sille joka tekee synti- . SINÄ ET OLE NÄHNYT >> 1. Joh. 3:6

        Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

        1. Joh. 3:8

        Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

        "Mutta kyllä kait teillä opetetaan , että uskova pyhittyy ja Puhdistuu aivan Kristuksen kaltainen ja saa asua siinä Jumalllisissa asumuksessa loppuun saakka ilman syntiä , "

        Ei meidänkään kirkossamme tuollaista opeteta. Sinä harrastat lauseitten poimimista koko Raamatun opetuksesta irralleen huomioimatta kokonaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        yritä nukkua yön ajat ,...oi rakas.

        Vielä on aika taistella ! Yöt ja päivät. Tule aika jolloin kaikki on ohi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kyllä kait teillä opetetaan , että uskova pyhittyy ja Puhdistuu aivan Kristuksen kaltainen ja saa asua siinä Jumalllisissa asumuksessa loppuun saakka ilman syntiä , "

        Ei meidänkään kirkossamme tuollaista opeteta. Sinä harrastat lauseitten poimimista koko Raamatun opetuksesta irralleen huomioimatta kokonaisuutta.

        Taitaa sitten sudet päässeet opettamaan teitä koska >>

        Ilm. 21:27

        Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinun tekstejäsi ei ole helppoa ymmärtää. Minäkin kehottaisin lukemaan ne uudestaan muutamaankin kertaan, nukkumaan yön yli ja lukemaan uudelleen, ja korjaamaan virheet. Ja jos mahdollista luetuttamaan ne jollakin, joka osaa sinua paremmin suomen kieltä.

        Vaikka lauseesi kuulostaisivat sinun päässäsi kuinka oikeilta, ne eivät sitä ole. On ikään kuin jättäisit asiaa selittäviä sanoja ja lauseita pois tekstistä. Kuulet ne ehkä omassa päässäsi mutta kun et laita niitä tekstiin mukaan, kukaan ei pysty tekstistäsi niitä löytämään eikä silloin voi nähdä tekstissäsi sitä merkitystä, jonka sinä siinä näet.

        Kiitos neuvoista Rakas !! Yritän betrata !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Taitaa sitten sudet päässeet opettamaan teitä koska >>

        Ilm. 21:27

        Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

        Tässä pitää taputella saviksen kanssa samanmielisesti.
        Eli pyhä-Pyhittyy. so Jumalantyö meissä
        saastainen - saastuu, eli on ihmisen oman rekenneelman tuotos, "vanha-aadam"! pienen h-alkusanalla henkensä tuotos.

        Ja Jumala näkee meidän Kristuksen kautta - kilvoittelija on armoistuimen kautta Hengessä vaeltamassa, iso H- merkitsee Pyhä Henki meissä. On lähetty voimaksi matkalle.
        Uskoo, että Jumalantyö toteutuu, "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä ei saa saastaiseksi sanoa, ohjeistettiin Pietaria myös liinavaateen tuoman opetuksen kautta.

        Karitsan elämänkirja - totta- se avaa tämän asian. Hän on meissä tämä Uusi Adam.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Mutta kyllä kait teillä opetetaan , että uskova pyhittyy ja Puhdistuu aivan Kristuksen kaltainen ja saa asua siinä Jumalllisissa asumuksessa loppuun saakka ilman syntiä , koska tiedät mitä sanotaan sille joka tekee synti- . SINÄ ET OLE NÄHNYT >> 1. Joh. 3:6

        Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

        1. Joh. 3:8

        Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

        Uskova ei pysty tekemään itsensä pyhittämiseksi itse yhtään mitään. Muutoksen tekee vain ja ainoastaan Jumala.

        “Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki.” (2Kor 3:18, FinRK)

        Me emme muutu Kristuksen kaltaisiksi ennen kuin olemme kokeneet kuoleman ja samaistuneet siihen. Se tapahtuu VASTA kunhan pääsemme ylösnousemukseen kuolleista:

        “10. Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, 11. kunhan vain pääsen ylösnousemukseen kuolleista.” (Fil 3:10-11, FinRK)


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Niin tärkeä kun se onkin Isälle . Niin kaste vain pysy Poissa ? Miksi et pyydä että Jeesus kastaa sinua , että Pelastut ???

        Jos sinä olet Jeesuksen kaltainen, en ihmettele ollenkaan miksi ihmiset alkavat kiertää uskontoja ja uskovaisia aina vain kauempaa.


    • Anonyymi

      Savis olet samassa eksytyksessä kirkkouskonnon kanssa.
      Miksi et tekisi parannusta synneistäsi ja sanoutuisi irti harhaopin hengestä. Ja sitten raamatulliselle kasteelle. Apt. 10:48.

      • Näkehän sitä Rakas , että Suomen Sion on pahassa jamassa ka eksytetty kun lukee sun kommenttit. !!!


    • Anonyymi

      Me emme muutu Kristuksen kaltaisiksi ennen kuin olemme kokeneet kuoleman ja samaistuneet siihen. Se tapahtuu VASTA kunhan pääsemme ylösnousemukseen kuolleista:

      “10. Haluan tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimystensä osallisuuden ja tulla hänen kaltaisekseen samastumalla hänen kuolemaansa, 11. kunhan vain pääsen ylösnousemukseen kuolleista.” (Fil 3:10-11, FinRK)

      • Niin he luulevat ja opettavat sinua. Mutta Pyhä Raamattu opettaa TÄSSÄ MAAILMASSA !!!! >>>

        1. Joh. 4:17

        Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

        ONKO SINUN MAAILMA TAIVASSA ?? EI SIELLÄ OLE MINKÄNLAINEN MAAILMA..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe