Halu kuolla. Ei masennusta..
En ole masentunut, mutta haluan kuolla. Olen 78 vuotta vanha, en näe enää mitään nähtävää tässä maailmassa. Ole kaikkien tiellä. Kaikilla olisi helpompaa, jos olisin poissa vähin vaivoin ilman mitään huolta ja vaivaa. Onko tämä mahdotonta? Vai onko tämä ajatusvirhe?
Vaikea kysymys
4
267
Vastaukset
- Anonyymi
Meille on elinpäivät määrtty syntyessä.Voitt kirkon diakonilta pyytää ystävän itsellesi.Vaikka et kuluisi kirkoon.Ystävän saa myös Punaisen ristin kautta.Kun osaat netiä käyttä menen punasen ristin sivuille ja sama oman kotikuntasi ,kaupunkisi serakunta sivulle.Etsi num.Diakonille ja soita jo huomenna.
- Anonyymi
Kontulan hoono soomi mummo se taas jakaa turhia ohjeitaan. Ei tuossa ystävää kyselty.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17821679B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jokainen voi päivänsä päättää silloin kun itse haluaa jos siltä tuntuu ja on tehnyt tässä asiassa sovun itsensä kanssa. Muutama on ihan lähipiiristänikin lähtenyt, tosin ovat olleet parantumattomasti sairaita eivätkä enää jaksaneet kitua kun toivoa ei enää ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221