Vinnyn ja Livin juttu

Anonyymi-ap

Minulla oli Emmerdalesta pieni tauko taannoin ja olen alkanut seuraamaan tämän vuoden puolella kokopäiväisesti tai oikeastaan vasta maaliskuussa,kaunako vinny ja Liv ovat säätäneet vai todellako he menivät naimisiin näin nopeasti heti Livin vankilan jälkeen. Rivakkaa toimintaa ja eikös nämä ole sukuakin melkein, kaikenlisäks Liv on todella pienen tytön näköinen ja vinny voisi olla Paddyn salainen poika

12

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He ovat nykytiedoilla tosiaan melkein sukulaisia, mutta eivät biologisesti. Ellei sitten joskus paljastu jotain...

• Anonyymi

no juu Vinny on Livin velipuolen äidin serkun poikaystävän poika . Eli ei mitään sukua.

• Anonyymi

Niinhän se menee, Aaron on Vivin velipuoli, Chastityn poika ja Mandy on Chasn serkku, mutta Vinnyhän ei ole Mandyn oma lapsi vaan jo sarjassa kuolleen Mandyn eksän poika. Siis Vinny on "ulkopuolelta" sukuun tuotu.

• Anonyymi

Näinhän se on, mutta entä jos... olisko ainoa mahku sukulaisuuteen sama äiti???

• Anonyymi

Ehkä joskus sellainen paljastuu

• Anonyymi

Nyt Liv antoi häädön Vinnylle, kun meni mukaan äitinsä manipulointiin.
      Toki kuvioon tietenkin kuuluu epäonnistunut vaklausyritys.

• Anonyymi

Ovelasti Liv huiputti äitiään. Ei ois uskonu vielä pari jaksoa sitten. Liv ja Vinny nauttivat taas onnesta!

• Anonyymi

Ei niilä ole edes yhdyntää koskaan..L aseksuaali ja Vinku neitsyt poika..
        Mandy on rasittava kuten V.

• Anonyymi

Eipä Emmerdalessa kauan mikään onni voi kestää. Nyt jo Liv makaa sairaalassa tajuttomana äitinsä velkojan tyrmäämänä omassa kodissaan. Onneksi Aaron sattui sopivasti hätiin ja antoi vastineen Livin tyrmääjälle. Pitkään poissa ollut Aaron näytti jakson lupussa että vielä osataan ainakin itkeä entiseen malliin.

• Anonyymi

Harmi, nämä on niin symppispari ja nyt tapahtuu jotain ikävää.
      Jääköhän Vinny äitineen taloon asumaan kun Aaron lahjoitti osansa Liville ja Vinnylle.
      Liv tulee siis poistumaan, jääköhän Aaron sarjaan tulevan menetyksen jälkeen...

• Anonyymi

Eihän ole pakko juonipaljastella?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7226
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4158
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      49
      3611
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3200
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2946
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      48
      2444
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2336
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2039
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1995
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1896
    Aihe