Naisten alusasut kiihottaneet pienestä saakka.

Anonyymi-ap

Jo alle kouluikäisenä pukeuduin salaa tytöksi. Sitä on jatkunut koko elämän ajan, eikä siitä pääse eroon. Joskus olen löytänyt mieskavereita, joilla on samat harrastukset. Onko täällä muita pitkän linjan tyttöilijöitä? Millaisia tunteita elämän pitkä asuleikki on luonut sisimpään?

38

2720

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17822375Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mikäs siinä. Itse pukeudun naisten tiukkoihin leggareihin ja ne on yleensä pvc latex tyyliin Ihon myötäiset
      Huivit nahkatakki bootsit. Ihailen naisten asuja. Myös tiukat farkut erityisesti naisten istuu parhaiten. Läpikuultava paita. Käyn levareilla kävelemässä. Tuntuu hyvältä noissa asuissa.

      • Minä myös pxc ja latex sissyboy. Tosin femdom kiinnostaa enemmän.


    • Anonyymi

      En ole koskaan törmännyt naisten asuissa olevaan mieheen. Tuntuu kuitenkin kiihottavalta ajatus. Yleensä törmännyt vanhempiin miehiin jotka haluaa vain runkata autossa. Pirkanmaan levareilla kun pyörin pvc asuissa.

      • Anonyymi

        Hei.Olen ainakin tuolla porvoon motarin levarilla tavannut miehiä naisten liivit päällä.
        Runkattukin on ja otettu suuhun.
        Samoin tuolla sompasen levarilla,kouvola-heinola tien varrella.
        Itsekin käytän korselettia ja toisinaan lantioliivi-rintaliivi yhdistelmää.Kyllähän se saa kalun nousemaan,etenkin jos on katselijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.Olen ainakin tuolla porvoon motarin levarilla tavannut miehiä naisten liivit päällä.
        Runkattukin on ja otettu suuhun.
        Samoin tuolla sompasen levarilla,kouvola-heinola tien varrella.
        Itsekin käytän korselettia ja toisinaan lantioliivi-rintaliivi yhdistelmää.Kyllähän se saa kalun nousemaan,etenkin jos on katselijoita.

        Kyllähän se nousee, varsinkin jos onnistuu löytämään kauniin miehen puettuna naisten alusvaatteisiin, itsekkin käytän ja haluaisin löytää miehen joka todella innostuisi minusta "naisena" haluaisin olla ja kokea naiseuden kaikki puolet ihan julkisestikkin oltaisiin teatterissa, elokuvissa, käytäisiin ravintolassa syömässä, istuttaisiin iltaa kaljalla asuttaisiin
        jos ei yhdessä niin ainakin oltaisiin samassa sängyssä, pussaitais, pantais, ja nussiltais kuin kanin pojat. Se olis minun haaveeni?


    • Anonyymi

      Spede avautui jälleen buaahaa

    • Anonyymi

      Olet valehtelija alusta saakka.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samoin alkoi kutittaa naisten pöksyt ja liivit alle kouluiän, salaa vedin ylle, hyppäsi pystyyn hyvin nuorena jo. ukm61

      • Anonyymi

        Kivaa kun sai pukeutua jo pienenä lapsena siskon alusvaatteisiin ja kauniiseen hameeseen, silloin tunsi sen mitä ei vieläkään ole unohtanut se oli tyydytystä tuova onnen tunne, jo ennen kouluikää sain olla siskoni tyttökaverina, vieläkin haaveilen asiasta.


    • Anonyymi

      U­­­u­si s­­­ek­­si­­teatteri ava­­utu­­­u Su­omeen! Ku­­­tsu­mme kaikk­i­­. Il­­­moittautum­­ine­­n ry­­hmä­ämm­e tä­äl­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M7o1B6

    • Samoin minua naisten alusasut ovat kiinnostaneet jo pienenä. Aktiivisemmin harrastanut pukeutumista ym. n. 40-vuotiaasta asti.
      Omia alusasuja aika paljon, mutta ukkomiehenä on toimittava salaa.
      Pukeutuva seura kiinnostaa.

      • Sama täällä, ukkomiehenä olo rajoittaa merkittävästi jos haluaisi tavata muita samanhenkisiä. Saattaisi olla kiihottavaa tavata muita pukeutujia.


      • cd_karita kirjoitti:

        Sama täällä, ukkomiehenä olo rajoittaa merkittävästi jos haluaisi tavata muita samanhenkisiä. Saattaisi olla kiihottavaa tavata muita pukeutujia.

        Moi karita paa yv kamikatsaunalahtifi


    • Anonyymi

      Jo ennen koulun alkua, lainasin salaa ison siskon alusasuja, myöhemmin myös äitini asuja. Muistan niin hyvin kuinka ihanan tunteen kiiltävät pikkuhousut mieleeni loivat. Jatkoin harrastustani lähes joka päivä ja luulin, että kukaan ei tiedä... Kuitenkin kun minulla oli kymmenvuotissynttärit ja olin kanden kotona äitini kanssa. Sisarei oli matkustanut isän luo Helsinkiin, niin illalla ajatuksena oli saunoa ennen ilta-ateriaa ja menin äitini kanssa saunaan. Salaa aina vilkuilin äitini muotoja ja voi kuinka se värisyttikin sisimmässä. Äiti halusi ensin suihkuun ja jäin lauteille vielä ottamaan lisää löylyä. Sitten kuulin oven kolahtavan ja jonkun ajan kuluttua äiti huikkasi, että hän laittaa puhtaat alusasut pukuhuoneen penkille. Kiitin vastaukseksi ja jatkoin suihkuttamista. Pidin siitä kun sain hyväillä itseäni alapäästä veden virratessa kehollani. Lopulta olin valmis ja kuivasin itseni ja astuin pukuhuoneeseen ja aivan oikein, penkillä oli puhtaat alusasut, mutta ne olivat tyttöjen alusasuja. Sellaisia, mitä en ennen ollut nähnyt sisareni kaapeissa ja laatikoissa. Minua heikotti ja tajusin, että rakas äitini on kai tiennyt hommistani jo kauan... (Äidit kyllä huomaavat aika helposti tällaiset jutut, se on varmaa). Ensin vähän aristelin, mutta laitoin valkoiset pikkarit jalkaani ja valkoiset, aika pienikuppiset rintaliivit kuitenkin ja jäin istumaan penkille. Lopulta äiti koputti ovelle ja kysyi, että olinko jo pukeutunut? Myönsin sen ja hän sanoi haluavansa nähdä minut niissä heti... Sydän pamppaillen astelin keittiöön, missä äiti otti minut vastaan ja halasi minua pitkään kertoen siinä tienneensä harrastuksistani ja ymmärtävän asian oikein hyvin. Sitten hän sanoi kattavansa pöydän ja minä voisin mennä huoneeseeni, sillä siellä odotti yllätys! Niin olikin. Vuoteella oli ihana tumman sininen mekko, sukkahuousut ja mustat avokkaat. Kaikki kävi minulle kuin nappiin. OIin todella onnellinen, kun itseäni peilistä ihailin. Niin liityin äitini seuraan ensimmäisen kerran tyttönä. Sinä iltana äiti opetti minua juurta jaksain, kuin minun tulisi kävellä, istuutua oikeaoppisesti ja lopulta aterian jälkeen hän antoi ensimmäisen oppitunnin meikkaamisessakin. Hänellä oli myös syykin kerrottavan, mikksi hän oli minua kohtaan niin avomielinen. Hänen veljensä oli tyttöillyt hänen asuihinsa myös ihan pienestä pitäen ja äiti halusi joskus sopivan paikan tullen esitellä minut tyttönä enolleni. Siitä alkoi elämän mittainen tyttöilyni ja teen sitä lähes joka päivä. Alusasuina käytän vaan naisten asuja ja kun menen käymään nyt jo vanhan äitini luona, mene sinne aina naisena. Isäkin sai lopulta tietää asiasta, mutta ei välittänyt siitä lainkaan millään negatiivisella tavalla.

      • Anonyymi

        Kaikki ei tiedä ja ymmärrä tätä nautintoa, kuten "buaahaa". Samoja kokemuksia fetissejä itsellä.


      • Anonyymi

        Mulla vähän samanlainen kokemus. Olin 17v ja lähdössä treffeille. Äiti kysyi menetkö tytön vai pojan kanssa? En osannut vastata hetkeen mitään mutta sain sitten sanottua tytön kanssa. Ymmärsin äidin hyväksyvän mut vaikka olisin homokin.

        Nyt yli 10v päästä olen joutunut myöntämään olevani homo. Ensin luulin olevani bi ja tuntui kuin lämmin vesi olisi valunut kehon läpi. Meni vuosia ja mukaan tuli naiseksi pukeutuminenkin. Kunnes hyväksyin olevani homo. Äiti oli nähnyt sen jo kauan sitten. Sitä miksi musta tuli tällainen mietin välillä. Olisi helpompaa olla hetero.


      • Anonyymi

        Ihana tarina <3


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan nuoreesta olen käyttänyt naisten ihania alusasuja . Joskus yritin päästä tästä eroon ja hävitin kaikki asut mikä jälkeenpäin kadutti .Nykyään on melko paljon erilaisia naisten vaatteita joihin pukeudun usein . Olen hyväksynyt että meillä ihmisillä vaan on erilaisia
      haluja .
      M 64 CD💃♥️

    • Anonyymi

      Olen jo ikämies, joka käyttää naisten alusasuja kotioloissa yleensä aina, paitsi vieraiden aikana. Sitä olen tehnyt parikymppisestä lähtien, eikä vanhanakaan halu ole jäänyt. Päinvastoin, mekot ja hameet tulleet mukaan kuvioihin. Siinä ehkä erotun useimmista, että minulle kiihotavimpia asuja ovat ns. mummoasut, varsinkin lahkeelliset alushousut ovat suosikkejani ja ne vielä polviin tai liki polviin ulottuvilla lahkeilla, tietenkin lahkeiden suissa kuminauhat. Pöksyjen materiaalina ns. 'silkki' tai mikä parasta puuvillatrikoo. Värinä vaalean-, tai lohenpunainen minusta paras. Harmi vaan, etten tiedä, mistä noita saisi, sen paremmin, kuin tukevia, luilla varustettuja liivejäkään, jotka myös mieluisia. Liivisukkia sentään vielä sattumoisin löytyy. Myös minua kiinnostaisi tavata kaltaiseni ikämies, mutta se lienee mahdotonta. Mutta sähköpostin kautta yhteydenpito sopisi - voisi kertoa toiselle kaltaiselleen haluistaan, toiveistaan ja vaihtaa netistä löytyviä kuvia ihanista asuista.

    • Anonyymi

      Turku parikymppistä tyttöiliää viiskypäselle 80 170 18 paksu kulli runkkui ehkä imui kumil mielellään lähipäivinä käy tänäänkin

    • Anonyymi
    • Lahdessa”hameväkeä”liikkeellä?

      • Anonyymi

        Kesällä vois tavata jossain ulkosalla..jotain kivaa seksikästä päällä. LAHTI


      • Anonyymi

        On, olen jo vanha mutta kyllä tyttöily on ihanaa, tulen mielelläni tapaamiseen jos se onnistuu ja
        kaikki ovat tyttöinä tyttöjen vaatteissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä vois tavata jossain ulkosalla..jotain kivaa seksikästä päällä. LAHTI

        Kiinostaa kyllä😉


      • Anonyymi

        On tietysti ! Ja haluttaisi löytää joku kiva mies joka pitäisi minua tyttönään, haluaisin olla ja tuntea kun mies ottaisi minut ja kokisi ihanan tyydytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tietysti ! Ja haluttaisi löytää joku kiva mies joka pitäisi minua tyttönään, haluaisin olla ja tuntea kun mies ottaisi minut ja kokisi ihanan tyydytyksen.

        Huomenna????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna????

        Hei. Miksi vasta huomenna, haluaisin jo tänään miehen syliin halattavaksi illalla se olisi kivaa ja näin helteessä helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Miksi vasta huomenna, haluaisin jo tänään miehen syliin halattavaksi illalla se olisi kivaa ja näin helteessä helppoa.

        Tänään!!?


    • Anonyymi

      Huomenna??

    • Anonyymi

      Kun on jäänyt naisten asujen koukkuun siitä ek ole ulospääsyä.

      • Olet kyllä oikeessa😊


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­­t käym­­ään u­­udessa cha­­tissa! Mei­tä on yl­­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V2o9I1

    • Itsellä alkoi kanssa jo koulu ikäisenä kiinnostaa siskojen vaatteet ja siitä asti ollut tyttöily harrastus läpi elämän mukana useita vuosikymmeniä.

      Sitten kun maailmalle lähti niin alkoi kiinnostus kasvamaan, kuten meikit, korut, peruukit yms.
      Vähän myöhemmin piti kuitenkin luopua tämän harrastuksen tarvikkeista ja alkuun ei ollut mitään ongelmaa, mutta ei mennyt kuin vuosi niin se iski niin kovaa, että ihan pahaa teki kun ei saanut toteuttaa itseään.
      Sitten piti muuttaa asumisjärjestelyjä, että sai olla taas oma itsensä ja henkinen hyvinvointi koheni taas.

      Pari kaveria ollut joiden kanssa harrastellut, mutta tälläisellä pikkupaikkakunnalla vaikea löytää ketään.
      Jossain netti palstoilla ja esim kik jutellut alan ihmisten kanssa.

      Täytyy kyllä sanoa että ei sillon pojan kloppina olisi ikinä uskonut mitä siitä seuraa kun kerran kokeilee.

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe