Orpopojan valssia "soittaa" kokomus, sdp, rkp,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Heti vaalien jälkeen tolkunmiäs oletti kokomuken , perus-suomalaisten ja kristillisten muodostavan hallituksen, liike nytillä "vahvistettuna". Nyt muutaman hyvin nukutun yön jälkeen, ja lapenuskosta luopuneena TIEDÄN . Suomen tuhoaminen jatkuu. LÄNNEN DEMOKRAATTIEN kokomustan sdp:n ja rkp;n yhteistyöllä. Marinin veto taustalle on tehty koska se helpottaa kokomustan orpopojan "työtä" koota tämä tuleva täystuhohallitus, ministeripeliin marin kyllä jo ehtii. Toivon , että olisin väärässä, EDES KERRAN. Uhanalaiselle luonnonvaralle Suomalaiselle TOLKUNMIÄHELLE se olisi täysin uusi kokemus ja näin ollen hyvin epätodennäköinen.
Pian se alkaa , ,,,,,,,, ORPOPOJAN VALSSI
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kokenut kaiken tietää,,,,,,,,,,ja vaivanen kaiken kokee.
- Anonyymi
Minä tykkään enemmän siitä Ohi on , ohi on, ohi on, tämä (maahantunkeutumis)marssimme pian ohi on.
- Anonyymi
Jos NATO-persut joutuisi hallitusvastuuseen, se tietäisi puolueen kannatuksen sukeltamista ja hajoamista...
Hallitukseen ei nimittäin pääse tekemättä kompromisseja... - Anonyymi
Perussuomalaiset mukaan hallitukseen, muuten ei hyvä heilu.
- Anonyymi
Oon orpona ja aivan urpona ja näin lauleskelen.
https://www.youtube.com/watch?v=NxTmCNb8QMU&ab_channel=pioninkukkaTikkanen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707