Orpopojan valssia "soittaa" kokomus, sdp, rkp,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Heti vaalien jälkeen tolkunmiäs oletti kokomuken , perus-suomalaisten ja kristillisten muodostavan hallituksen, liike nytillä "vahvistettuna". Nyt muutaman hyvin nukutun yön jälkeen, ja lapenuskosta luopuneena TIEDÄN . Suomen tuhoaminen jatkuu. LÄNNEN DEMOKRAATTIEN kokomustan sdp:n ja rkp;n yhteistyöllä. Marinin veto taustalle on tehty koska se helpottaa kokomustan orpopojan "työtä" koota tämä tuleva täystuhohallitus, ministeripeliin marin kyllä jo ehtii. Toivon , että olisin väärässä, EDES KERRAN. Uhanalaiselle luonnonvaralle Suomalaiselle TOLKUNMIÄHELLE se olisi täysin uusi kokemus ja näin ollen hyvin epätodennäköinen.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kokenut kaiken tietää,,,,,,,,,,ja vaivanen kaiken kokee.
- Anonyymi
Minä tykkään enemmän siitä Ohi on , ohi on, ohi on, tämä (maahantunkeutumis)marssimme pian ohi on.
- Anonyymi
Jos NATO-persut joutuisi hallitusvastuuseen, se tietäisi puolueen kannatuksen sukeltamista ja hajoamista...
Hallitukseen ei nimittäin pääse tekemättä kompromisseja... - Anonyymi
Perussuomalaiset mukaan hallitukseen, muuten ei hyvä heilu.
- Anonyymi
Oon orpona ja aivan urpona ja näin lauleskelen.
https://www.youtube.com/watch?v=NxTmCNb8QMU&ab_channel=pioninkukkaTikkanen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1061095Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47697Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!30674- 69672
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530