Orpopojan valssia "soittaa" kokomus, sdp, rkp,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Heti vaalien jälkeen tolkunmiäs oletti kokomuken , perus-suomalaisten ja kristillisten muodostavan hallituksen, liike nytillä "vahvistettuna". Nyt muutaman hyvin nukutun yön jälkeen, ja lapenuskosta luopuneena TIEDÄN . Suomen tuhoaminen jatkuu. LÄNNEN DEMOKRAATTIEN kokomustan sdp:n ja rkp;n yhteistyöllä. Marinin veto taustalle on tehty koska se helpottaa kokomustan orpopojan "työtä" koota tämä tuleva täystuhohallitus, ministeripeliin marin kyllä jo ehtii. Toivon , että olisin väärässä, EDES KERRAN. Uhanalaiselle luonnonvaralle Suomalaiselle TOLKUNMIÄHELLE se olisi täysin uusi kokemus ja näin ollen hyvin epätodennäköinen.
Pian se alkaa , ,,,,,,,, ORPOPOJAN VALSSI
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Kokenut kaiken tietää,,,,,,,,,,ja vaivanen kaiken kokee.
- Anonyymi
Minä tykkään enemmän siitä Ohi on , ohi on, ohi on, tämä (maahantunkeutumis)marssimme pian ohi on.
- Anonyymi
Jos NATO-persut joutuisi hallitusvastuuseen, se tietäisi puolueen kannatuksen sukeltamista ja hajoamista...
Hallitukseen ei nimittäin pääse tekemättä kompromisseja... - Anonyymi
Perussuomalaiset mukaan hallitukseen, muuten ei hyvä heilu.
- Anonyymi
Oon orpona ja aivan urpona ja näin lauleskelen.
https://www.youtube.com/watch?v=NxTmCNb8QMU&ab_channel=pioninkukkaTikkanen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997720- 1075567
- 2664758
- 494733
- 733473
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264