Orpopojan valssia "soittaa" kokomus, sdp, rkp,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Heti vaalien jälkeen tolkunmiäs oletti kokomuken , perus-suomalaisten ja kristillisten muodostavan hallituksen, liike nytillä "vahvistettuna". Nyt muutaman hyvin nukutun yön jälkeen, ja lapenuskosta luopuneena TIEDÄN . Suomen tuhoaminen jatkuu. LÄNNEN DEMOKRAATTIEN kokomustan sdp:n ja rkp;n yhteistyöllä. Marinin veto taustalle on tehty koska se helpottaa kokomustan orpopojan "työtä" koota tämä tuleva täystuhohallitus, ministeripeliin marin kyllä jo ehtii. Toivon , että olisin väärässä, EDES KERRAN. Uhanalaiselle luonnonvaralle Suomalaiselle TOLKUNMIÄHELLE se olisi täysin uusi kokemus ja näin ollen hyvin epätodennäköinen.
Pian se alkaa , ,,,,,,,, ORPOPOJAN VALSSI
5
272
Vastaukset
- Anonyymi
Kokenut kaiken tietää,,,,,,,,,,ja vaivanen kaiken kokee.
- Anonyymi
Minä tykkään enemmän siitä Ohi on , ohi on, ohi on, tämä (maahantunkeutumis)marssimme pian ohi on.
- Anonyymi
Jos NATO-persut joutuisi hallitusvastuuseen, se tietäisi puolueen kannatuksen sukeltamista ja hajoamista...
Hallitukseen ei nimittäin pääse tekemättä kompromisseja... - Anonyymi
Perussuomalaiset mukaan hallitukseen, muuten ei hyvä heilu.
- Anonyymi
Oon orpona ja aivan urpona ja näin lauleskelen.
https://www.youtube.com/watch?v=NxTmCNb8QMU&ab_channel=pioninkukkaTikkanen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199