Tulee PersKeKo ilman Kepua?

Anonyymi-ap

24

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tulee, kansalaiset lyödään polvilleen rahavallan eteen.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo kysymyslista ole laadittu Etelärannssa EKn sanelemana Orpon toimiessa sihteerinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo kysymyslista ole laadittu Etelärannssa EKn sanelemana Orpon toimiessa sihteerinä.

        Siinä sen nyt näkee, että kuka oli kaiken takana Sipilän hallituksen aikana ja taas se näyttäytyy siinä Kokoomuksen esittäessä samaa vanhaa, rikkinäistä levyä.

        Nyt sitä yritetään järjestellä asiat jälleen kerran menemään kuten EK ja muut haluavat Kokoomuksen niin tekevän. Ei taida hallitusta tulla muodostettua, jos kumpikin kok ja ps epäonnistuvat.


      • Anonyymi

        Sitähän äänestäjät tilasi, köyhdytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän äänestäjät tilasi, köyhdytystä.

        joo, ei ne ikinä opi. poliittinen muisti on 6kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo kysymyslista ole laadittu Etelärannssa EKn sanelemana Orpon toimiessa sihteerinä.

        Ja Purra irvistelemässä olan takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sen nyt näkee, että kuka oli kaiken takana Sipilän hallituksen aikana ja taas se näyttäytyy siinä Kokoomuksen esittäessä samaa vanhaa, rikkinäistä levyä.

        Nyt sitä yritetään järjestellä asiat jälleen kerran menemään kuten EK ja muut haluavat Kokoomuksen niin tekevän. Ei taida hallitusta tulla muodostettua, jos kumpikin kok ja ps epäonnistuvat.

        Toivotaan että epäonnistuvat. Susia molemmat. Kok äänestäjät sen tietää ,vauras väki. Mutta voivoi naurattaa persuäänestäjiä.


    • Anonyymi

      Joo, Ristilliset lähtee kyllä tuohon kansan nöyryyttämiseen mukaan, mutta ÄrKooPeelle Orpo joutuu antamaan jotain periksi että saa ne mukaan.

      • Anonyymi

        toi voi olla kyl se mikä tulee?


      • Anonyymi

        KD. Onkin oikeistopuolue.


    • Anonyymi

      Masokistit Suomessa haluavat liian usein Kokoomuksen kansaa kiduttamaan.

    • Anonyymi

      Oppositioporvarien ja oikeisto-omisteisen mainosvaltamedian mustamaalaus- ja maalituskampanja Sanna Marinia vastaan onnistui, koska aivopestävä lammaskansa ei ajattele omilla aivoillaan vaan imee kaiken mediasta.

      • Anonyymi

        Näin. Varsinkin persut meni halpaan.mutta kepu ,rkp ,demarit kaatavat hallituksen. Mitähän Setä Haapala sitten kirjoittelee.


    • Nyt näyttä kohtuu varmalta, ettei Keskusta lähde Orpon hallitukseen, kun ei vastannut kysymyksiinkään.
      Sitten juhannuksen jälkeen asiat voisivat olla toisin, jos Saarikolle tarjottaisiin pääministerin paikkaa hallitustunnustelijana.

      • Anonyymi

        joo, tai hjallis perustaa yksinään hallituksen


      • Anonyymi

        Ei muutu Saarikon kanta.


    • Anonyymi

      Keskusta ei voi olla Hallituksessa, jos vaali tuloksella on mitään merkitystä.

      • Anonyymi

        Tottakai voi olla, tyhmä kansa kansa äänesti SDP:tä jonka hallituksessa Kepu ei viihtynyt, nyt tarjolla viihtyisä hallitus.


    • Anonyymi

      Kyllä pikkupeten on turvallisinta kopsata jussilta.

    • Anonyymi

      Niimpä. Ikävää.

    • Anonyymi

      Loppuu lesoilu kun köyhät laitetaan kyykkyyn kjäh kjäh...

    • Anonyymi

      Taitaa tulla PersKoRu.
      😁

    • Anonyymi

      Tuleeko pelkkiä PERSKOKKAREITA!

    • Anonyymi

      Miten nyt voisi tulla PersKeKo ilman Kepua, et taida edes älytä mistä moinen nimi tulee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe