Mistä johtuu se että autoja arvostellaan mielikuvien ja ennakko oletuksen perusteella,tai myynti tilastojen perusteella.
Audikuskeista sanotaan että ovat kaahareita ja juppeja,joiden mielestä hän ajaa hyvällå autolla.
Kuitenkin nämä samat henkilöt kurkkivat muiden merkkien palstaa ja hakevat ehkä lohtua,jos vaikka toisillakin olisi vaikeuksia autonsa kanssa.
Mesukuskeista sen verran että he ovat kaikkein merkkiukollisimpia,koska ei imago anna sijaa siirtyä mesestä pois vaikka nyky mersu onkin kaukana entisestä laadustaan.Toisaalta vahoissakin mersuissa oli tyyppivikansa,mutta aika kultaa muistot ja auto kulki kuitenkin pitkään ilman koneremppaa.Kestävyys perustui tehottomuuteen vanhoissa diecel mersuissa.
Entäs japsit.Se on vag-kuskin piikki lihassa ja esim.Toyotan palstalla pitää aina käydä papattelemassa.Toyotakin laatu on laskenut sitten -90 luvun,kun ajotietokoneet ovat autoissa nykyaikaa.
Palstalla ei koskaan saa asiallista vastausta jos on jokin ongelma,koska yleensä joku 2000 luvun bmv:omistaja sättii ja trollaa tuskissaan kun ei kykene päivärahallaan ostamaan toimivaa autoa.
Itse olen ajanut useilla eri merkkisillä autoilla ja totean että kaikissa merkeissä on hyviä ja huonoja malleja.
Älkää antako ennakkoluulon ohjailla valintojanne.
Hyvien ja huonojen autojen arvostelu
Anonyymi-ap
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17822767g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984