Jos alue raiskataan niin menetetään valtava ojittamon ainutlaatuinen suoalue, ainutlaatuiset kallioalueet, soraharjut jne..
Alueella harvinaisten lintujen viimeiset reviirit..
Alue on paikoin erikoisempi kuin Rokuan vaarat jonka Utajärven kunta jättää huomioimatta ja on hiljaa ettei nouse myllyjen vastustusta...
Lisäksi alueen pirstoo vedettävät valtavat sähkölinjat.
Kaikki rakentaminen perustuu valtion tukeen, rakentajat vetää rahat välistä ja lopulta puisto myydään sijoittajille. Kohtapa myllyt jo reistaa eikä huolto toimi valtavien kustannusten takia ja jäävät luontoon sillensä. Rakennuskustannuksia myllyt ei koskaan kata lähellekään.
Nyt hallitus hox!! Mihin tosiaan perustetaan uudet puistot.
Ponteman tuulivoimapuiston suunnittelu lopettava
6
304
Vastaukset 6
- Anonyymi
Juuri niin, viherpiperöt ei tarvitse sähköä mihinkään, päre riittää valoksi.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178227896
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muuttolinnut katoaa kun ne eivät uskalla lentää tuulimyllyviidakon läpi.
Mutta onneksi tuulimyllyviidakko tuhoutuu ydinsodassa täydellisesti kaikkialla maailmassa. - Anonyymi
Nuoret miehet ovat parhaita maanpettureita ja ryöstäjiä ja keinottelijoita. He mainostaa kaikkea tuhoavaa toimintaa mistä vain itse rikastuu nopeasti.
Onkohan sellaisesta moraalista "maanpuolustukseen" sodan syttyessä?
Nykynuoret eivät kuulu edes samaan ihmiskuntaan viime sodan isänmaallisten ihmisten kanssa.- Anonyymi
Ei hätää, intti pakolliseksi naisille niin Suomi on turvassa!
- Anonyymi
Kaltaisesi äärivihreät öyhöttäjät ovat pääsyy vihreiden vaalitappioon. Teidän mielestä ihmiskunnan pitäisi taantua kivikaudelle jotta luonto pelastuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518