Jos alue raiskataan niin menetetään valtava ojittamon ainutlaatuinen suoalue, ainutlaatuiset kallioalueet, soraharjut jne..
Alueella harvinaisten lintujen viimeiset reviirit..
Alue on paikoin erikoisempi kuin Rokuan vaarat jonka Utajärven kunta jättää huomioimatta ja on hiljaa ettei nouse myllyjen vastustusta...
Lisäksi alueen pirstoo vedettävät valtavat sähkölinjat.
Kaikki rakentaminen perustuu valtion tukeen, rakentajat vetää rahat välistä ja lopulta puisto myydään sijoittajille. Kohtapa myllyt jo reistaa eikä huolto toimi valtavien kustannusten takia ja jäävät luontoon sillensä. Rakennuskustannuksia myllyt ei koskaan kata lähellekään.
Nyt hallitus hox!! Mihin tosiaan perustetaan uudet puistot.
Ponteman tuulivoimapuiston suunnittelu lopettava
6
237
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin, viherpiperöt ei tarvitse sähköä mihinkään, päre riittää valoksi.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178227896
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muuttolinnut katoaa kun ne eivät uskalla lentää tuulimyllyviidakon läpi.
Mutta onneksi tuulimyllyviidakko tuhoutuu ydinsodassa täydellisesti kaikkialla maailmassa. - Anonyymi
Nuoret miehet ovat parhaita maanpettureita ja ryöstäjiä ja keinottelijoita. He mainostaa kaikkea tuhoavaa toimintaa mistä vain itse rikastuu nopeasti.
Onkohan sellaisesta moraalista "maanpuolustukseen" sodan syttyessä?
Nykynuoret eivät kuulu edes samaan ihmiskuntaan viime sodan isänmaallisten ihmisten kanssa.- Anonyymi
Ei hätää, intti pakolliseksi naisille niin Suomi on turvassa!
- Anonyymi
Kaltaisesi äärivihreät öyhöttäjät ovat pääsyy vihreiden vaalitappioon. Teidän mielestä ihmiskunnan pitäisi taantua kivikaudelle jotta luonto pelastuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2731660Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371532- 211370
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101047Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900