Petri Paavola sensuroi yleisökeskustelua Youtubessa

Anonyymi-ap

Joku oli laittanut Paavolalle huomautuksen, ettei Uuden testamentin Bysantin tekstit ole virheettömiä, koska mm. Apostolien teoissa on kaksi erilaista tietoa siitä, kuulivatko vaiko näkivätkö he Jeesuksen Damaskoksen tiellä.

Samoin hän mainitsi, että Jeesuksen sukuluettelot ovat virheelliset, koska ne eivät vastaa Vanhan testamentin tietoja. Vieläpä oli mainittu virhe tiedossa sukupolvien määrästä.

Tämä on ihan totta ja todellakin todistaa, ettei Bysantin kreikan tekstit ole alkuperäisiä eikä virheettömiä, vaikka Petri Paavola niin väittää. Hän ei kestänyt tätä totuutta, vaan poisti kommentin Youtube-kanavaltaan.

48

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä on ilmeinen Raamatussa oleva ristiriita:

Ap.t 22:8 Minä kysyin: 'Herra, kuka sinä olet?' Ääni vastasi: 'Minä olen Jeesus Nasaretilainen, jota sinä vainoat.'
      9 Ne, jotka olivat kanssani, näkivät valon mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.

Ap.t 9:7 Saulin matkatoverit seisoivat sanattomina. He kuulivat äänen mutta eivät havainneet ketään.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17822928E

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumissa oleva Jeesuksen sukuluettelo on selvästi virheellinen. Wikipedan artikkelissa on selitetty puuttuvat esi-isät ja virheet lukumäärätiedoissa. Bysantin kreikan käsikirjotukset eivät ole alkuperäisiä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_sukuluettelot

• Anonyymi

Varsin tyypillistä lahkojohtajan käytöstä. Kun hän kärähtää jostain, yrittää peittää jäljet keinolla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Paavolan videolle on lähetetty 7 kommenttia, joista Paavola on sensuroinut 3 pois. Jos kommenteista sensuroi puolet pois, niin ei ihme, jos yleisökeskustelu vääristyy pohjoiskorkealaiseen tapaan. https://youtu.be/ZrAr-8DD9f4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavolan videolle on lähetetty 7 kommenttia, joista Paavola on sensuroinut 3 pois. Jos kommenteista sensuroi puolet pois, niin ei ihme, jos yleisökeskustelu vääristyy pohjoiskorkealaiseen tapaan. https://youtu.be/ZrAr-8DD9f4

Petri ei voita tällä linjalla mitään. Tällainen touhu vain kannustaa ihmisiä tekemään aloituksia Suomi24:lle, jolloin poistetut kommentit saavat paljon enemmän huomiota.

• Anonyymi

VLADIMIR PUTIN on PAAVOLAN JUMALA tällä hetkellä.. se uskoo VENÄJÄN PROPAGANDAA!!!

• Anonyymi

Paavola on selvästi vastustanut Natoa ja Ukrainaa. Se on totta.

• Anonyymi

Paavola satuilee paljonkin mm. koronasalaliittoteorioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavola satuilee paljonkin mm. koronasalaliittoteorioilla.

vuonna 2010 paavola OLI Raitishenkinen Raamatun opettaja - tosin ei erehtymätön tietenkään, mutta NYT lähtenyt mukaan RAPSODI:n ja Tukiaisen porukoihin mukaan kääntyen Raamatusta pois epämääräisiin "todistuksiin" Raamatun ulkopuolelta.. Kohta se alkaa varmaan vauhkota alien tunnelisodista jne jne.. eksytys etenee jatkuvasti ellei HERRA ITSE pysäytä eksytykseen joutunutta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vuonna 2010 paavola OLI Raitishenkinen Raamatun opettaja - tosin ei erehtymätön tietenkään, mutta NYT lähtenyt mukaan RAPSODI:n ja Tukiaisen porukoihin mukaan kääntyen Raamatusta pois epämääräisiin "todistuksiin" Raamatun ulkopuolelta.. Kohta se alkaa varmaan vauhkota alien tunnelisodista jne jne.. eksytys etenee jatkuvasti ellei HERRA ITSE pysäytä eksytykseen joutunutta..

"vuonna 2010 paavola OLI Raitishenkinen Raamatun opettaja"

Ei ollut. Hän ei ole koskaan ollut vanhurskas opettaja. Hänen opetuksistaan löytää helposti asiavirheitä ja jopa suoranaista Raamatun vääristelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka herra voisi Paavolan pysäyttää? Koivuniemen Herra?

• Anonyymi

Paavola ja Mäkipelto ovat kinastelleet keskenään julkisuudessa. Mäkipelto on kirjoittanut perustellun vastineen Paavolan videoon, jossa hän osoittaa, ettei Bysantin tekstityyppi ole virheetön:

Tässä on tohtori Mäkipellon hyvin perusteltu kommentti Paavolan vääristä puheista:

"Nähdäkseni isoin ongelma videollasi on, että pidät Uuden testamentin bysanttilaista tekstityyppiä varhaisimpana ja alkuperäisenä. Tämä on raamatuntutkijoiden parissa hyvin pieni vähemmistökäsitys, sillä suurin osa tekstin tutkijoista pitää bysanttilaista tekstimuotoa myöhäisenä ja harmonisoituna versiona Uuden testamentin teksteistä. Tässä ei tarvitse uskoa minun sanaani, vaan voi lukea vaikkapa Uuden testamentin tekstikritiikin johtavaa perusteosta eli The Text of the New Testament: Its Transmission, Corruption, and Restoration (Metzger & Ehrman, 2005), jossa todetaan, että bysanttilaisen tekstin kannattajat ovat pieni mutta äänekäs ryhmä (sivu 218). Aihetta on käsitellyt myös suomeksi teologi Janne Saarela Jurvan baptistiseurakunnan verkkosivuilla."

https://justpaste.it/9wvk8

• Anonyymi

Bysantin tekstityyppi ei ole virheetön eikä ristiriidaton, vaikka Paavola niin väittää.

Ap.t 22:8 Minä kysyin: 'Herra, kuka sinä olet?' Ääni vastasi: 'Minä olen Jeesus Nasaretilainen, jota sinä vainoat.'
        9 Ne, jotka olivat kanssani, näkivät valon mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.

Ap.t 9:7 Saulin matkatoverit seisoivat sanattomina. He kuulivat äänen mutta eivät havainneet ketään.

Matteuksen evankeliumissa oleva Jeesuksen sukuluettelo on selvästi virheellinen. Wikipedan artikkelissa on selitetty puuttuvat esi-isät ja virheet lukumäärätiedoissa. Bysantin kreikan käsikirjotukset eivät ole alkuperäisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bysantin tekstityyppi ei ole virheetön eikä ristiriidaton, vaikka Paavola niin väittää.

UT:ssa on paljon muitakin ristiriitoja, jotka johtuvat kopiointi- ja käännösvirheistä. Paavola luulee, että 33/38 olisi hyvä käännös, mutta siinä on varsin paljon vastaavia virheitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UT:ssa on paljon muitakin ristiriitoja, jotka johtuvat kopiointi- ja käännösvirheistä. Paavola luulee, että 33/38 olisi hyvä käännös, mutta siinä on varsin paljon vastaavia virheitä.

Paavolan mukaan 1992 on kelvoton käännös, mikä sekään ei pidä kokonaan paikkansa. Jokaisessa käännöksessä on hyvin ja huonosti käännettyjä jakeita. Riippuu jakeesta, mikä käännös on parempi. Sanavastaavuus ei ole paras tekniikka kielenkäännöksiin, koska se ei ota huomioon lauseen asiayhteyttä.

• Anonyymi

Paavola valittaa, että hän sai Sauli Niinistöltä bannin Twitteriin. Nyt Paavola itse bannaa muita. On tuo Paavola aika tekopyhä tapaus.

• Anonyymi

Asiattoman vänkääjän saa bannata, mutta kunnolla juttelevan asiallisen mielipiteen poistaminen on pahantekoa, ihan synti kai. Sehän on toisen ihmisen näkemyksen mitätöintiä, alistamista: synti.

Gay Homous Gaylove Liberaaliteologia rules

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiattoman vänkääjän saa bannata, mutta kunnolla juttelevan asiallisen mielipiteen poistaminen on pahantekoa, ihan synti kai. Sehän on toisen ihmisen näkemyksen mitätöintiä, alistamista: synti.

Gay Homous Gaylove Liberaaliteologia rules

Paavola on todettu olevan asiaton vänkkääjä, joten hänet tuleekin bannata.

• Anonyymi

Uusin Paavolan salaliittoteoria on, että valtaeliitti haluaa vähentää maailman väestön määrän 0,5 miljardiin tekemällä ihmiset lisääntymiskyvyttömiksi homoagendan avulla.

Aiva päätös selitys tämä, huhhuuh!!!!

• Anonyymi

Eikö se lopettaisi maan lämpötilan nousun kun saastuttaja tuholaiset hävitettäisiin vähempilukuiseksi?

• Anonyymi

Petrillä on oikeus olla mielipide.

Voi myöhemmin selvitä jotakin pahaa rokotteista.

• Anonyymi

Rokotelääke häviää elimistöstä muutamassa viikossa, minkä takia mahdolliset sivuoireet tulevat esille useimmissa tapauksissa kahdessa kuukaudessa. Nyt rokotteita on annettu 2,5 vuoden aikana yli 10 miljardia annosta.

On tullut selväksi, ettei ainakaan Suomessa annetut rokotemerkit tule aiheuttamaan mitään suurta katastrofia, vaikka Paavola on sellaisella pelotellut koko ajan.

Suomessa on koko väestön lapset rokotettu jo vuosikymmenten aikana, joten kokemusta rokotteista on. Tässä nyt kävi niin, että Paavola oli väärässä pahan kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotelääke häviää elimistöstä muutamassa viikossa, minkä takia mahdolliset sivuoireet tulevat esille useimmissa tapauksissa kahdessa kuukaudessa. Nyt rokotteita on annettu 2,5 vuoden aikana yli 10 miljardia annosta.

On tullut selväksi, ettei ainakaan Suomessa annetut rokotemerkit tule aiheuttamaan mitään suurta katastrofia, vaikka Paavola on sellaisella pelotellut koko ajan.

Suomessa on koko väestön lapset rokotettu jo vuosikymmenten aikana, joten kokemusta rokotteista on. Tässä nyt kävi niin, että Paavola oli väärässä pahan kerran.

Katsopa tästä kommenttia sun kommenttia vastaan.Rokote tappaa, toteaa Veikko:

https://www.youtube.com/watch?v=jMMJj6JSfyg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsopa tästä kommenttia sun kommenttia vastaan.Rokote tappaa, toteaa Veikko:

https://www.youtube.com/watch?v=jMMJj6JSfyg

No Veikko ei tiedä tästä asiasta mitään vaan levittää salaliittoteorioita, jotka ovat mielikuvituksen tuotetta.

• Anonyymi

Korona rokotteet voi sotkea kehon oman immuunijärjestelmän. Onko nyt menossa jo 4. Vai 5. piikki?

• Anonyymi

Koronarokotteet eivät sotke immunijärjestelmää vaan vahvistavat sitä.

• Anonyymi

VLADIMIR PYTIN on Petri Paavolan ja Ano Turtiaisen sydämessä suljettuna KIVI-Jumalana..(Hes 14Luku)

• Anonyymi

Sen on totta, että Paavolan mielestä Ukrainan sota on Naton syytä.

• >>Rokotelääke häviää elimistöstä muutamassa viikossa, minkä takia mahdolliset sivuoireet tulevat esille useimmissa tapauksissa kahdessa kuukaudessa. Nyt rokotteita on annettu 2,5 vuoden aikana yli 10 miljardia annosta.>>

Rokotelääke häviää elimistöstä muutamassa minuutissa kun krematorio lämmitetään oikein kuumaksi.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi

Kyseessä on mahd. laiton jälkisensuuri ja sananvapausrikos.

Youtube-kanava ei kait ole Paavolan "omistama", toisin kuin olisi jokin oma keskustelufoorumi?

Kanavalla, kuten foorumillakin tulisi säännöissä ilmaista, mitä mieltä saa kirjoittaja olla ja mitä ei. Jos näin ei ole ilmoitettu, kyseessä käsittääkseni on sananvapausrikos.

Suomi24:hän on täysin rikollisten omistama ja ylläpitämä "keskustelufoorumi", myöskään S24 ei ole selvästi ilmaissut tätä asiaa. Eivätkä viranomaiset puuttuneet.

Siksi kannattaa ottaa talteen näitä keskusteluja: käyvät kirjallisina todisteina tulevissa oikeudenkäynneissä. Jonkinlainen todistusarvo näillä on, ainakin todistus toiminnan laajamittaisuudesta.

En tunne tarkkaan näitä asioita.

• Anonyymi

Linkki tuolle Suomi24-Säännöt sivustolle:

https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

Mitä sanovat sitten esim. YouTube-säännöt ja onko P. Paavola toiminut siinä kohdin laillisesti, en ala niitä itse tähän penkoa. Penkokoon, kukin itse, ketä asia enemmän koskee tai muutoin kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki tuolle Suomi24-Säännöt sivustolle:

https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

Mitä sanovat sitten esim. YouTube-säännöt ja onko P. Paavola toiminut siinä kohdin laillisesti, en ala niitä itse tähän penkoa. Penkokoon, kukin itse, ketä asia enemmän koskee tai muutoin kiinnostaa.

Tätä en tällaisenaan usko, asiassa on ristiriita:

>>Erityiset käytännöt Keskusteluissa
        Suomi24 tarjoaa maksuttoman kanavan julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että jokainen kirjoittaja on itse vastuussa omien viestiensä sisällöstä. Kirjoittajia sitoo Suomen laki.<<

JOS kirjoittaja yksin olisi vastuussa julkaistusta kirjoituksesta ja sen laillisuudesta, MIKSI silloin sensuuri, jopa ennakkosensuuri?

Käsittääkseni keskustelufoorumien omistajat ensisijaisesti ovat vastuussa siitä, että foorumilla noudatetaan Suomen lakia sekä ilmoitettuja foorumisääntöjä. Niin julkaisuissa kuin niiden sensuurissakin. Juuri tähän nk. foorumisensuuri perustuukin!

Foorumin ylläpito toimii työnantajansa alaisuudessa ja heillä on kullakin henkilökohtainen vastuu, että foorumilla, heidän määrätyllä työajallaan, noudatetaan kaikilta osin kirjoituksen ajankohtana voimassaolevaa / -ollutta Suomen lakia, sekä foorumin itse, ennalta ilmoittamia sääntöjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä en tällaisenaan usko, asiassa on ristiriita:

>>Erityiset käytännöt Keskusteluissa
        Suomi24 tarjoaa maksuttoman kanavan julkiseen keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Jotta keskustelupalstojen ilmapiiri säilyisi miellyttävänä ja kaikille sopivana, on kaikkien kirjoittajien noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että jokainen kirjoittaja on itse vastuussa omien viestiensä sisällöstä. Kirjoittajia sitoo Suomen laki.<<

JOS kirjoittaja yksin olisi vastuussa julkaistusta kirjoituksesta ja sen laillisuudesta, MIKSI silloin sensuuri, jopa ennakkosensuuri?

Käsittääkseni keskustelufoorumien omistajat ensisijaisesti ovat vastuussa siitä, että foorumilla noudatetaan Suomen lakia sekä ilmoitettuja foorumisääntöjä. Niin julkaisuissa kuin niiden sensuurissakin. Juuri tähän nk. foorumisensuuri perustuukin!

Foorumin ylläpito toimii työnantajansa alaisuudessa ja heillä on kullakin henkilökohtainen vastuu, että foorumilla, heidän määrätyllä työajallaan, noudatetaan kaikilta osin kirjoituksen ajankohtana voimassaolevaa / -ollutta Suomen lakia, sekä foorumin itse, ennalta ilmoittamia sääntöjä.

Ketjusta on poistettu 2 viestiä, jotka eivät rikkoneet Suomen lakia tai foorumin ilmoitettuja sääntöjä.

Sensuuri perustui rikoksen salailuun.

• Anonyymi

korona rokotetuttujen kehot ovat alkaneet valmistaa grafeiinioksidin takia rokotetun kehossa virtapiirejä rokoteetten apuaineet eivät häviä ikinä rokotetun ihmisen kehosta turhaa kritisoitte Petri Paavolaa joka on niitä harvoja Jumalan miehiä jotka ovat näistä asioista varoittaneet

• Anonyymi

Mitä siitä sitten?

• Anonyymi

Nykyäänkin ihmisiä tuomitaan entistä enemmän tekstin perusteella kuin pärstäkertoimen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Saatana meni Paavaliin Damaskon tiellä ja mies kuuli ääniä päästään.

Tässä on ilmeinen Raamatussa oleva ristiriita, todistukset ovat täysin ristiriitaisia koko tapahtumasta.

• Anonyymi

Saulus sai epileptisen kohtauksen kun hevonen säikähti ukkosta. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saulus sai epileptisen kohtauksen kun hevonen säikähti ukkosta. :D

Paavalin omia väitteitä, mitä kuvitteli kuulevansa.

Ei Jeesus sillä tavalla enää ilmesty uuden liiton aikana, eikä vie ketään erämaahan kolmeksi vuodeksi antamaan ykstyisopetusta jollekin murhamiehelle.

Kyllä Jeesus valitsi omat opetuslapsensa jo maan päällä eläissään.

• Anonyymi

Petri Paavola selittelee nyt Rumblessa, miksi hän on joutunut sensuroimaan kommentteja.

Paavola selittää: "Huom! Olen poistanut kahden kommentoijan kaikki kommentit, koska he toistavat samoja argumentteja Josefuksesta, joihin olen kommenteissani vastannut mitä Josefus on ihan oikeasti sanonut. Tarkoitukseni ei ole estää kommentointia kokonaan, mutta tuollainen trollaaminen ei käy tällä Rumble kanavallani."

Tästä on vain se ongelma, että Paavola itse toistelee samoja argumentteja Josefuksesta. Hän tahallaan kääntää väärinpäin sen, mitä Josefus sanoi. Sitten kun Paavolaa oikaisee hänen tekemästä väärennöksestä, niin hän sensuroi kommentit.

Sen voin sanoa, ettei kyse ollut mistään trollaamisesta vaan siitä, että Paavolan opetuksessa on niin paljon virheitä, että ne tulee oikaista.

• Anonyymi

Petri Paavola poisti tällaisen kommentin:

"Josefuksen sanat "upon a strong hill" tarkoittaa suomeksi "vahvan vuoren päälle". Temppeli oli siis vuoren laella eikä etelärinteellä."

Paavola on paniikissa. Hänen väärä opetus on paljastunut ja hän yrittää kaikin kenoin salata asian omalta lahkoltaan. Paavola ei ole rehellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petri Paavola poisti tällaisen kommentin:

"Josefuksen sanat "upon a strong hill" tarkoittaa suomeksi "vahvan vuoren päälle". Temppeli oli siis vuoren laella eikä etelärinteellä."

Paavola on paniikissa. Hänen väärä opetus on paljastunut ja hän yrittää kaikin kenoin salata asian omalta lahkoltaan. Paavola ei ole rehellinen.

Paavolan ongelma on, ettei hän pysty tunnustamaan olleensa väärässä, paitsi niitä muutamaa harvaa kertaa, jolloin hän hylkäsi oikean opin ja sanoi katumuksen kautta ottaneensa toisen opin, joka olikin harhaoppi. Paavola on tekopyhä eksyttäjä.

• Anonyymi

Petri Paavola on täysin paniikissa. Hän ei kestä yhtään sitä, miten hänen virheensä otetaan esille. Tässä on kommentti, jonka Paavola poisti täysin vailla järkeviä perusteluita muutamassa kymmenessä minuutissa:

"Paavola kirjoittaa: "Josefuksen mukaan Antonian linnoituksen ja temppelin välillä oli kaksi pilarikäytävää, jotka menivät linnoituksesta alas temppeliin. Antonian linnoituksen ja temppelin välissä oli Antonian linnoituksen muuri ja temppelin muuri ja muurien välinen matka oli 600 jalkaa (n. 183 m). Temppelin ja Antonian linnoituksen välissä oli Oofelin alue."

Petri Paavola tekee nyt sen virheen, ettei hän ole perehtynyt Temppelivuoren maastoon. Temppelivuori on 500 metriä pitkä. Kalliomoskeijasta 183 metriä pohjoiseen on vielä Temppelivuoren tasanteen sisällä. Maasto nousee hienokseltaan pohjoiseen mentäessä, koska Siionin vuoren kaikkein korkein kohta on Puutarhaudalla oleva Golgatan mäki.

Antonian linoitus ja temppeli olivat samalla tasanteella. Paavola sjoittaa temppelin Siionin vuoren etelärinteen jyrkänteelle, mikä on täysin väärä teoria."

• Anonyymi

Hyvin tyypillistä äärilahkon toimintaa. Johtajaa ei saa arvostella, miten paljon hän valehtelee tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tyypillistä äärilahkon toimintaa. Johtajaa ei saa arvostella, miten paljon hän valehtelee tahansa.

Paavolan hillittömästä narsismista kertoo, miten hän poisti Rumble-videosta kaikki yleisökommentit ja lisäsi itse 10 kommenttia, joilla hän yritti selitellä vääriä oppejaan.

• Anonyymi

Paavolalla on alituinen tarve puhua temppeliä vastaan. Tämä on varsin huono merkki. Jaksaako hänen lahkonsa todellakin kuunnella Paavola satuja temppelin sijainnista yms.?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      3971
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1896
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1572
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1392
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1266
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1140
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1132
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      94
      1109
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      129
      1093
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1016
    Aihe