Vaimo kimppanaiseksi

Anonyymi-ap

Olen alkanut haluta omaa vaimoani kimppanaiseksi, en vain tiedä miten voin ja uskallan hänelle kertoa tämän.
Olen aina halunnut kimppaseksiä mutta en halua pettää vaimoani niin siksi naisen täytyisi olla oma vaimo.
Haluaisin kimpasta meille yhteisen kokemuksen ja vaimo saisi kokea kaksi miestä yhtäaikaa.
Miten kannattaisi toimia?

11

1514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootas.....hmmm.....puhu hänelle äläkä netissä vingu ja kysele. Munattomuuttasi osoitat

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­N­y­­­m­f­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17822929S

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Te varmaan jossain vaiheessa puhutte fantasioista ja silloin asian voisi tuoda esille. Näkisit miten vaimosi reagoi asiaan ennen kuin todella ehdotat kimppaa. Menisi fantasian piikkiin. Toisinaan nainen fantasioi myös kimpasta. Pikkuhiljaa etene.

    • Anonyymi

      Tässähän ei ole kyse huomaamisesta vaan fantasian toteutumisesta, mutta nämä asiasta tietämättömät ääliöt pilaavat kaiken
      Kokemuksesta muistan samaa, kun asian kertominen osasikin olla niin vaikeaa, mutta vähitellen etenemällä se onnistui eka kerran -93 syksyllä ja viimeksi tänä aamuna 9-10 välillä. Tänään väliin mahtuu noin sata aktia, ehkä enemmänkin vieraan kanssa, mutta koskaan ei ole rahaa pyydetty eikä tarjottu. Rassukat, kun eivät saa koskaan naista, kun käytöstavat puuttuvat, me fiksut kyllä.

      • Anonyymi

        Menehän nyt pilipali poju muualle satuilemaan


    • Anonyymi

      Minulle avomieheni ainakin kun ujosti heitti tällaisen ajatuksen kimpasta esitin etten ole nyt niin kovin innostunut asiasta vaikka tosiasiassa sisintäni suorastaan kouri tämä ajatus, olinhan jo pitkään salaa fantasioinut sellaisesta. Kun hän esitti, mitä jos kolmas pyörä olisi yli 60v mies ja me olisimme yhdessä alisteisessa asemassa häneen, lupauduin tähän kertoen että jos sinä sitä nyt niin haluat! Myös toinen fantasiani alistumisesta toteutuisi.
      Asiat lähti nopeasti rullaamaan eteenpäin koska avomiehelläni oli jo yhteys kyseiseen herraan chatin kautta.
      Tämä tulikin muuttamaan lopulta koko elämänkulkumme parina ja yksilöinä niin jota en voinut edes aavistaa.
      N.28

      • Anonyymi

        Samoin mieheni alkoi vihjailee vanhemmasta joka olisi kanssani. Avanto uintia harrastamme jossa tutustuimme yli 60 vuotiaaseen yksin asuvaan mieheen. Pääsin kokee vanhemmen kanssa seksin salat, jotain ainut kertaista ja hyvää. N 32v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mieheni alkoi vihjailee vanhemmasta joka olisi kanssani. Avanto uintia harrastamme jossa tutustuimme yli 60 vuotiaaseen yksin asuvaan mieheen. Pääsin kokee vanhemmen kanssa seksin salat, jotain ainut kertaista ja hyvää. N 32v

        Se oli välittömästi kokemuksina kuin täysin eri maailma poiketen tästä rutiini arki elämästä ja vei minut totaalisesti mennessään. Avomies joka tätä alunperin ehdotti, ei ajankuluessa ehkä enää ollut ihan niin innokas tätä jatkamaan niin kuin minä ja lopulta hän oli niin mustasukkainen että välimme menivät poikki.
        Tämä yli 60v mies tuntui tietävän tasan tarkkaan juuri kaiken sen, mitä minä pohjimmilta haluan, kaipaan ja tarvitsen ja mielikuvitusrikkaana pisti kaiken toteutumaan.
        N.28


    • Anonyymi

      Kerro samalla ettet enää rakasta häntä, sillä sitä tuo tarkoittaa. Ja itsellesi kandee tunnustaa että olet alustus haluinen sadistinen psykopaatti joka haluaa vain pahaa muille . Kysyit miten kannattaa toimia? Päästä itsesi päiviltä.

      • Anonyymi

        Avomieheni itse halusi erota. Lisäksi loukkasi minua kertomalla ettei koskaan ole oikeasti minua rakastanut ja hän oli tarvinnut vain jonkun naisen kimppaleikkejä varten.
        Hän on bi-seksuaalinen ja tarvitsi minua että pääsi mukanani alistumaan tämän vanhemman miehen toiveen mukaan alistuvasta nuoresta parista.
        N.28


    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe