Toimintamme loppuu pian. Pihassamme on iso joukko ajokelvottomia raatoja eikä meillä juuri ole henkilökuntaakaan. Heille on annettu potkut ja säästyneet palkkarahat on ryypätty. Tunnustamme että Pupu ja Hirvi pieksivät meidät maanrakoon ja häntä koipien välissä poistummekin piakkoin takavasemmalle ryypiskelemään kotipolttoista. Tavoitteena 3 promillea päivin ja öin.
Tämän tiedon oikeaksi vahvistaa Vaivavaunu Oy:n viinuri ja pontikankeittäjä Martin Drunk
Vaivavaunu Oy tiedottaa
112
1665
Vastaukset
- Anonyymi
No huhhuh, olen tiennyt että vaivavaunun, eli valkeakosken liikenteen ahdinko on syvä, mutta että näin syvä, että joutuvat lopettamaan nyt jo toimintansa.
Periaatteessa aika kurja homma, mutta eipä tuota firmaa oikeasti kukaan jää kaipailemaan.
Tarinan opetus lienee se, että kun palkkaa kaiken maailman markkinointipäällikköjä, oikeita "velhoja" niin loppu tulee nopeammin kuin kukaan olisi uskonut.
Mutta uskottava tämä ilmoitus kuitenkin on, kun sen on allekirjoittanut itse multipersoonamme, sara-kimmo-erjamummu-kimmo-reino-kimmo-niko-kimmo-martindrunk.
Hienoa, että "johtaja" kirjoittaa täällä suohon saattamansa firman asioista avoimesti- Anonyymi
Mitä valkeakoskin liikenne tähän kuuluu?
Sehän aina ollut arvostettu ja hyvin hoidettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä valkeakoskin liikenne tähän kuuluu?
Sehän aina ollut arvostettu ja hyvin hoidettu."Mitä valkeakoskin liikenne tähän kuuluu?
Sehän aina ollut arvostettu ja hyvin hoidettu."
En hyväksy tätä kommenttia.
Kukaan järkevä ei arvosta tätä puulaakia - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17823725I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotamme Vaivavaunun eli Valkeakosken Liikenteen tilinpäätöksen julkituloa. Ennakkotietojen mukaan tappio on jonkin verran pienempi kuin viime tilikaudella, mutta edelleenkin tulos on heikko. Mielenkiintoista on myös oman pääomantilanne. Viime tilikaudella se oli tippunut n. 50 %:iin, kun se joskus aikaisemmin lähenteli 100 %:a. Nyt alkaa olla viimeiset ajat pelastaa yhtiö.
- Anonyymi
Ei ehdi enää pelastamaan. Juurihan martin-kimmo-drunk kertoi sisäpiiritietoa ja antoi tiedotteen ettö homma loppuu ja keskittyvät siellä sen jälkeen humalatilan ylläpitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehdi enää pelastamaan. Juurihan martin-kimmo-drunk kertoi sisäpiiritietoa ja antoi tiedotteen ettö homma loppuu ja keskittyvät siellä sen jälkeen humalatilan ylläpitoon
Tuollaista siitä seuraa, kun mielisairaalat on suljettu, ja potilaat laitettu avohoitoon.
- Anonyymi
Arvatkaapa millainen on Pupun kesäaikataulu? Se on kullanvuolenta-aikataulu!
- Anonyymi
Toisin sanoen lisää vuoroja ja lisää tappiota..?
- Anonyymi
Tämå oli kieltämättä hauska juttu! Harvassa bussifirmassa on VIRALLISTA viinuria :D
- Anonyymi
Mutta Valkeakoskelta löytyy sellainenkin ihme!
- Anonyymi
Eilen istuin kolmen aikaan pupubussin korvikkeessa klo 15 Koskin suuntaan ja katselin kuinka joustotamppooni Huittisiin keräsi mukavasti väkeä. Ylistetty olkoon Lauri ja onnellisia olkoon hänen pöllinsä!
- Anonyymi
Huittisten väli sattuu oleman elyn tilaamaa liikennettä eikä suinkaan markkinaehtoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huittisten väli sattuu oleman elyn tilaamaa liikennettä eikä suinkaan markkinaehtoista.
Ja täysin tyhillä pörisevillä savutykeillä joustotamppooni siellä hinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täysin tyhillä pörisevillä savutykeillä joustotamppooni siellä hinaa.
Minulle on kerrottu että pörisevät savutykit liikennöisivät Ikaalisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täysin tyhillä pörisevillä savutykeillä joustotamppooni siellä hinaa.
Kyllähän ne molemmat kulkevat Ala-Pispalaan asti samaa reittiä, mutta sen jälkeen nämä savuvanaa perässään tupruttavat bussit kääntyvät Nokian suuntaan ja ne paremmat autot jatkavat Hämeenkyrön ja Ikaalisten suuntaan. Kannattaa käydä vaikka Nokian jälkeen tarkkailemassa, siellä sitä savua on o näkyvissä.
- Anonyymi
Kuulin eilen että Vlk ei olla katsottu hyvällä kilpailijan asettamaa la aamun nokkavuoroa kello 3. Reaktio kai tulossa, mutta millainen?
- Anonyymi
Konkurssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konkurssi?
Ei VL vielä konkurssikypsä ole, vaikka tunnusluvut ovatkin melkoisessa syöksykierteessä. Muutaman vuoden jos sama meno jatkuu, silloin saattaa Noutaja tulla.
- Anonyymi
Lisäksi 3.15 lähdön hinta on painettu alas.
- Anonyymi
Ennen koronaa Paunu ajoi paljon muutakin. Korona on nyt ohi. Miksei Paunu palauta liikennettään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen koronaa Paunu ajoi paljon muutakin. Korona on nyt ohi. Miksei Paunu palauta liikennettään?
Eivät pärjää enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen koronaa Paunu ajoi paljon muutakin. Korona on nyt ohi. Miksei Paunu palauta liikennettään?
Samaa olen katsellut Onnibusillakin. Ennen koronaa ajoivat 100 vuoroa viikossa Tampereelta Helsinkiin, nyt ajetaan vain 61 vuoroa.
"Miksei Paunu palauta liikennettään?"
Et kai tosissasi kysy noin tyhmää kysymystä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen katsellut Onnibusillakin. Ennen koronaa ajoivat 100 vuoroa viikossa Tampereelta Helsinkiin, nyt ajetaan vain 61 vuoroa.
"Miksei Paunu palauta liikennettään?"
Et kai tosissasi kysy noin tyhmää kysymystä?Ennen koronaa oli vuoro Helsinki-Hämeenlinna-Kangasala-Orivesi-Ähtäri.
Ei ole enää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen katsellut Onnibusillakin. Ennen koronaa ajoivat 100 vuoroa viikossa Tampereelta Helsinkiin, nyt ajetaan vain 61 vuoroa.
"Miksei Paunu palauta liikennettään?"
Et kai tosissasi kysy noin tyhmää kysymystä?Koronakorjattu vuoromäärä onnibussilla on 500 vuoroa *PÄIVÄSSÄ* tällä välillä.
Myös kaikki autot ovat koronakorjattuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen koronaa oli vuoro Helsinki-Hämeenlinna-Kangasala-Orivesi-Ähtäri.
Ei ole enää!Tuotakin olen ihmetellyt. Ei pupu, eikä hirvi ole alkanut kultaa vuolemaan. Onkohan firmojen johto tehtäviensä tasalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronakorjattu vuoromäärä onnibussilla on 500 vuoroa *PÄIVÄSSÄ* tällä välillä.
Myös kaikki autot ovat koronakorjattuja.Mitä nimeä palvot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi 3.15 lähdön hinta on painettu alas.
Kimmon neuvoja on taas kuunneltu herkällä korvalla, mikä tulee näkymään tuloksessa entistä pidempänä miinuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmon neuvoja on taas kuunneltu herkällä korvalla, mikä tulee näkymään tuloksessa entistä pidempänä miinuksena.
Laurin opit on universaaleja. Ne toimivat yhtä hyvin niin Sarankulmassa, Ylöjärvellä, Porissa kuin Valkeakoskellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmon neuvoja on taas kuunneltu herkällä korvalla, mikä tulee näkymään tuloksessa entistä pidempänä miinuksena.
Pakkohan se on kun eteen on tullut häijy nokkavuoro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan se on kun eteen on tullut häijy nokkavuoro
Onneksi Tamponi ei koskaan harrastanut kerma- , nokka- eikä kiilavuoroja!
Eikä saalistushinnoittelua.
Eikä tavoitellut kannattavaa toimintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Tamponi ei koskaan harrastanut kerma- , nokka- eikä kiilavuoroja!
Eikä saalistushinnoittelua.
Eikä tavoitellut kannattavaa toimintaa.Jokohan Laurin titteli on PÄÄJOHTAJA, kuten hän itseään nimitti edellisessä työpaikassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laurin opit on universaaleja. Ne toimivat yhtä hyvin niin Sarankulmassa, Ylöjärvellä, Porissa kuin Valkeakoskellakin.
Kyllä. Satakunnan Liikenne lähti kukoistamaan heti kun Laurin määräyksestä luovuttiin Risto Ryti patsaan palvonnasta. Linja-autobisnes ei voi perustua patsaiden palvontaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Satakunnan Liikenne lähti kukoistamaan heti kun Laurin määräyksestä luovuttiin Risto Ryti patsaan palvonnasta. Linja-autobisnes ei voi perustua patsaiden palvontaan.
En ole aikaisemmin kuullutkaan tuollaisesta patsaan palvomisesta. Mahtaako olla jokin urbaani legenda? Nyt kuitenkin eräät onnibus-uskovaiset palvovat moninkertaista epäonnistujaa Lauria kuin Jumalaa. Onko tämä palvonta syynä siihen, että Onnibussin bisnes on niin kuralla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aikaisemmin kuullutkaan tuollaisesta patsaan palvomisesta. Mahtaako olla jokin urbaani legenda? Nyt kuitenkin eräät onnibus-uskovaiset palvovat moninkertaista epäonnistujaa Lauria kuin Jumalaa. Onko tämä palvonta syynä siihen, että Onnibussin bisnes on niin kuralla?
Tuostahan luki Aamulehdessäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Satakunnan Liikenne lähti kukoistamaan heti kun Laurin määräyksestä luovuttiin Risto Ryti patsaan palvonnasta. Linja-autobisnes ei voi perustua patsaiden palvontaan.
"Kyllä. Satakunnan Liikenne lähti kukoistamaan heti kun Laurin määräyksestä luovuttiin Risto Ryti patsaan palvonnasta. "
Noinhan se kukoistus alkoi Laurin aikana. Kankaanpään suunnan liikenne menetettiin Länsilinjoille, Rauman paikallisliikenne ja Rauman seudun lähiliikenne, Rauman paikallisliikenne ja Rauma-Eurajoki-Pori seutuliikenne LS-liikennelinjoille.
Ja koko katastrofi sai alkunsa, kun eräs luuli tulevansa valituksi VR:n lähiliikennejohtajaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan se on kun eteen on tullut häijy nokkavuoro
En hyväksy nokkavuoroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuostahan luki Aamulehdessäkin.
Vaikka osa Aamulehden toimittajista on kallellaan Onnibussin suuntaan, tuskin sekään lehti näin hölmöjä juttuja kirjoittaisi, ei edes Laurin ja Kimmon pyynnöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka osa Aamulehden toimittajista on kallellaan Onnibussin suuntaan, tuskin sekään lehti näin hölmöjä juttuja kirjoittaisi, ei edes Laurin ja Kimmon pyynnöstä.
Kyllähän tuosta iso juttu oli tosin patsas oli siinä vain sivumainintana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Satakunnan Liikenne lähti kukoistamaan heti kun Laurin määräyksestä luovuttiin Risto Ryti patsaan palvonnasta. Linja-autobisnes ei voi perustua patsaiden palvontaan.
Ei, se pitää perustua Laurin lupsuttamiseen.
En hyväksy muita mielipiteitä.
T. Erja-mummu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuosta iso juttu oli tosin patsas oli siinä vain sivumainintana.
Olisiko linkkiä kyseiseen juttuun? Tuntuu aika omituiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko linkkiä kyseiseen juttuun? Tuntuu aika omituiselta.
Tuossa, mutta maksumuurin takana:
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000007718376.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko linkkiä kyseiseen juttuun? Tuntuu aika omituiselta.
”Joo”, lauri saa sanottua nieleskellessään Aamulehden tarjoamaa viineriä teen kera.
Mitä paskaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko linkkiä kyseiseen juttuun? Tuntuu aika omituiselta.
Kun Lauttakylässä palvottiin patsasta, Kankaanpään paikallisliikennereitistö (ent. Anttilan reitit) joutuivat leikkuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa, mutta maksumuurin takana:
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000007718376.htmlNo olihan oikea journalismin riman alitus. Kaikesta huomaa, että toimittaja ei ole ymmärtänyt asioista yhtään mitään, vaan on kirjoittanut ilman kritiikkiä kaiken mitä Lauri on halunnut. Toimittaja lienee ollut eräs Kimmon kavereista. Ei voi kuin ihmetellä, miten alas on journalismin taso vajonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olihan oikea journalismin riman alitus. Kaikesta huomaa, että toimittaja ei ole ymmärtänyt asioista yhtään mitään, vaan on kirjoittanut ilman kritiikkiä kaiken mitä Lauri on halunnut. Toimittaja lienee ollut eräs Kimmon kavereista. Ei voi kuin ihmetellä, miten alas on journalismin taso vajonnut.
Kimmo on Valkeakosken Velho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo on Valkeakosken Velho.
Ja Paunu on hätää kärsimässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Paunu on hätää kärsimässä!
Miten siis Paunu liittyy Aamulehden ala-arvoiseen journalismiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siis Paunu liittyy Aamulehden ala-arvoiseen journalismiin?
No jokuhan tuossa veti _taas_ Kimmon nimen kehiin. Miten yksi mies voikin liittyä kaikkeen? Mutta koska näin on, Kimmo liittyy siten myös Paunuun ja siksi keskustelu siirtyi Kimmon kautta Paunuun(kin).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jokuhan tuossa veti _taas_ Kimmon nimen kehiin. Miten yksi mies voikin liittyä kaikkeen? Mutta koska näin on, Kimmo liittyy siten myös Paunuun ja siksi keskustelu siirtyi Kimmon kautta Paunuun(kin).
Kuka on Kimmo ja miten tämä "Kimmo" liittyy Paunuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Lauttakylässä palvottiin patsasta, Kankaanpään paikallisliikennereitistö (ent. Anttilan reitit) joutuivat leikkuriin.
"Kun Lauttakylässä palvottiin patsasta, Kankaanpään paikallisliikennereitistö (ent. Anttilan reitit) joutuivat leikkuriin."
En nyt oikein ymmärrä katkeruuttasi, mihin se kohdistuukin, mutta kohta 80 vuotta Kankaanpäässä eläneenä olin aikanaan tyytyväinen, että joku osti Artturi Anttilan, eikä yrityksen kohtalona ollut alasajo tai konkurssi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun Lauttakylässä palvottiin patsasta, Kankaanpään paikallisliikennereitistö (ent. Anttilan reitit) joutuivat leikkuriin."
En nyt oikein ymmärrä katkeruuttasi, mihin se kohdistuukin, mutta kohta 80 vuotta Kankaanpäässä eläneenä olin aikanaan tyytyväinen, että joku osti Artturi Anttilan, eikä yrityksen kohtalona ollut alasajo tai konkurssi.Lauttakylän Auto otti ja pelasti Anttilan. Sitten tuli Satakunnan Liikenne ja Rave Mehta ja ryssi homman osittain. Sitten Rave sai fudut. Vähän aikaa meni ok. Sitten tuli Late Helke ja ryssi kaiken mitä saattoi enää ryssiä ja sen jälkeen kaikki on mennyt päin peräaukkoa. Koko Satakunnan liikenteellä. Harmi toisaalta. Toisaalta ihan hyvä opetus omistajille siitä, miten käy kun palkkaa epäpäteviä tunareita firman johtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Kimmo ja miten tämä "Kimmo" liittyy Paunuun?
Tätä on syytä kysyä niiltä jotka näkevät kimmoja kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä on syytä kysyä niiltä jotka näkevät kimmoja kaikkialla.
Kimmo liittyy paunuun siten, että hän sai potkut sieltä liian epäpätevänä.
Kimmo sai potkut myös tkl.stä, joka on eräänlainen maailmanennätys, sillä tkl.stä , suojatyöstä siis, ei juuri kukaan muu ole ikinä saanut potkuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka osa Aamulehden toimittajista on kallellaan Onnibussin suuntaan, tuskin sekään lehti näin hölmöjä juttuja kirjoittaisi, ei edes Laurin ja Kimmon pyynnöstä.
Niin siis Aamulehtihän on aina ollut kumipyörä liikennettä vastaan kaikin mahdollisin keinoin ja taas kiskoliikenteen ylistäjä
- Anonyymi
Onko joku vakavissaan sitä mieltä että Risto Ryti patsaat kuuluvat terveeseen bussiyritystoimintaan? Minusta se kertoo vain siitä että vanha valta keulitti mopoaan rajusti överiksi! Mutta mikäs oli sukuoikeusmasseilla mällätessä ja maaseudun reittiverkostoa lahdatessa.
- Anonyymi
Onko joku vakavissaan sitä mieltä että Lauri tai Kimmo olisivat muutakuin suurisuisia räksyttäviä rakkikoiria, joista ensin mainittu vielä romutti koko Suomen kaukoliikenteen
- Anonyymi
No onko joku vakavissaan sitä mieltä, että leluautot ja punapöksyt kuuluvat terveeseen bussiyritystoimintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko joku vakavissaan sitä mieltä, että leluautot ja punapöksyt kuuluvat terveeseen bussiyritystoimintaan?
No ei todellakaan ole
- Anonyymi
"Onko joku vakavissaan sitä mieltä että Risto Ryti patsaat kuuluvat terveeseen bussiyritystoimintaan? Minusta se kertoo vain siitä että vanha valta keulitti mopoaan rajusti överiksi! Mutta mikäs oli sukuoikeusmasseilla mällätessä ja maaseudun reittiverkostoa lahdatessa."
Kun sairaalloinen pakkomielteesi patsaasta, jota ei edes ole olemassa, on tuossa mallissa, voin vain ehdottaa, että käyt Huittisten kaupungintalolla katsomassa, minkälainen teos siellä on.
Noita "patsaita" on myös monissa huittislaisissa kodeissa, sillä niiden myynnillä rahoitettiin osaltaan Risto Rytin patsas Huittisiin.
Tuohon Anttilan lahtaukseen liittyen lainaus Anttilan 60-vuotishistoriikista 1984:
Toimitusjohtaja Heikki Pihlava kirjoittaa otsikolla ”Epävarma tulevaisuus” mm:
Liikennelupapolitiikka pakottaa ylläpitämään kannattamatontakin toimintaa...
Erityisesti pääasiassa koululaisia kuljettavat lähiliikenteet ovat käyneet oppilasmäärien vähentyessä raskaiksi hoitaa...
Yksityisellä liikkeenharjoittajalla ei ole ikääntyvällä kalustollaan kauan mahdollisuuksia ilman tukea selviytyä seuraaville vuosikymmenille... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko joku vakavissaan sitä mieltä että Risto Ryti patsaat kuuluvat terveeseen bussiyritystoimintaan? Minusta se kertoo vain siitä että vanha valta keulitti mopoaan rajusti överiksi! Mutta mikäs oli sukuoikeusmasseilla mällätessä ja maaseudun reittiverkostoa lahdatessa."
Kun sairaalloinen pakkomielteesi patsaasta, jota ei edes ole olemassa, on tuossa mallissa, voin vain ehdottaa, että käyt Huittisten kaupungintalolla katsomassa, minkälainen teos siellä on.
Noita "patsaita" on myös monissa huittislaisissa kodeissa, sillä niiden myynnillä rahoitettiin osaltaan Risto Rytin patsas Huittisiin.
Tuohon Anttilan lahtaukseen liittyen lainaus Anttilan 60-vuotishistoriikista 1984:
Toimitusjohtaja Heikki Pihlava kirjoittaa otsikolla ”Epävarma tulevaisuus” mm:
Liikennelupapolitiikka pakottaa ylläpitämään kannattamatontakin toimintaa...
Erityisesti pääasiassa koululaisia kuljettavat lähiliikenteet ovat käyneet oppilasmäärien vähentyessä raskaiksi hoitaa...
Yksityisellä liikkeenharjoittajalla ei ole ikääntyvällä kalustollaan kauan mahdollisuuksia ilman tukea selviytyä seuraaville vuosikymmenille...Lauttakylän autolla oli ne muskelit, joita Anttilalla ei enää ollut ja joilla Kankaanpääläisiä olisi voitu palvella jos olisi haluttu. Mutteivät paronit halunneet. Sen sijaan on syytelty Lauria ja Pekkaa maamme joukkoliikennereitistön tuhoamisesta. Menkööt paronit ja paronimieliset peilin eteen.
Ja kyllä, patsas oli olemassa kun Lauri tarkasti tilat. Sen jälkeen Lauri tervehdytti firman:
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000007718376.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauttakylän autolla oli ne muskelit, joita Anttilalla ei enää ollut ja joilla Kankaanpääläisiä olisi voitu palvella jos olisi haluttu. Mutteivät paronit halunneet. Sen sijaan on syytelty Lauria ja Pekkaa maamme joukkoliikennereitistön tuhoamisesta. Menkööt paronit ja paronimieliset peilin eteen.
Ja kyllä, patsas oli olemassa kun Lauri tarkasti tilat. Sen jälkeen Lauri tervehdytti firman:
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000007718376.html"Ja kyllä, patsas oli olemassa kun Lauri tarkasti tilat. Sen jälkeen Lauri tervehdytti firman:"
Vai tervehdytti Pyhä Lauri Satakunnan Liikenteen. On sinulla uskosi kanssa olemista.
Jos Pyhällä Laurilla olisi ollut tarvittavaa kompetenssia, voisi hän olla nyt KA-konsernissa korkeilla johtopaikoilla, eikä kuljettamassa propsia Itä-Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja kyllä, patsas oli olemassa kun Lauri tarkasti tilat. Sen jälkeen Lauri tervehdytti firman:"
Vai tervehdytti Pyhä Lauri Satakunnan Liikenteen. On sinulla uskosi kanssa olemista.
Jos Pyhällä Laurilla olisi ollut tarvittavaa kompetenssia, voisi hän olla nyt KA-konsernissa korkeilla johtopaikoilla, eikä kuljettamassa propsia Itä-Suomessa."Ja kyllä, patsas oli olemassa kun Lauri tarkasti tilat. Sen jälkeen Lauri tervehdytti firman:"
Voi herran duudeli sentään. Lauttakylän auto, ja sen pääkonttori lakkasi olemasta Huittisissa 2008, kun yhtiö fuusioitiin Satakunnan Liikenteeseen, ja pääkonttori siirtyi Poriin, Puinnintielle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja kyllä, patsas oli olemassa kun Lauri tarkasti tilat. Sen jälkeen Lauri tervehdytti firman:"
Voi herran duudeli sentään. Lauttakylän auto, ja sen pääkonttori lakkasi olemasta Huittisissa 2008, kun yhtiö fuusioitiin Satakunnan Liikenteeseen, ja pääkonttori siirtyi Poriin, Puinnintielle.So what?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja kyllä, patsas oli olemassa kun Lauri tarkasti tilat. Sen jälkeen Lauri tervehdytti firman:"
Vai tervehdytti Pyhä Lauri Satakunnan Liikenteen. On sinulla uskosi kanssa olemista.
Jos Pyhällä Laurilla olisi ollut tarvittavaa kompetenssia, voisi hän olla nyt KA-konsernissa korkeilla johtopaikoilla, eikä kuljettamassa propsia Itä-Suomessa.KA pyrki kaikin keinoin pitämään Laurin talossa. Mutta Lauri oli jo saavuttanut bussialalla kaiken. Neron sielu vaati suurempia haasteita. Niitä löytyi rautateiltä. Uudet uroteot ovat jo valmisteilla. Myös KA ymmärsi lopulta ettei villieläintä voi sulkea häkkiin ja soi Laurin mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KA pyrki kaikin keinoin pitämään Laurin talossa. Mutta Lauri oli jo saavuttanut bussialalla kaiken. Neron sielu vaati suurempia haasteita. Niitä löytyi rautateiltä. Uudet uroteot ovat jo valmisteilla. Myös KA ymmärsi lopulta ettei villieläintä voi sulkea häkkiin ja soi Laurin mennä.
Kiitos tästä huumoripläjäyksestä! Sunnuntai lähti mukavasti käyntiin.
Ja kyllä vaan, Lauri saavuttanut bussihommissa kaiken, kruununa tietenkin Suomen ennätystappiot ja ennätykselliset vuorojen perumiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä huumoripläjäyksestä! Sunnuntai lähti mukavasti käyntiin.
Ja kyllä vaan, Lauri saavuttanut bussihommissa kaiken, kruununa tietenkin Suomen ennätystappiot ja ennätykselliset vuorojen perumiset.Arvaappa montako kertaa OB:lla on naurettu paronien kustannuksella? Että kiitos vaan niistä huumoripläjäyksistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaappa montako kertaa OB:lla on naurettu paronien kustannuksella? Että kiitos vaan niistä huumoripläjäyksistä!
Kyllä se tamponipoikien huumori on paitsi tahatonta, niin myös synnynnäistä ja pysyvää.
Toisaalta on ikävä, että ylitamponi ajelee puukuormia eikä ole meitä enää huvittamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what?
"So what?"
Eikö raksuta yhtään?
Lauttakylän Auto lakkasi olemasta 2008, ja Helke Suuri tuli Satakunnan Liikenteen toimitusjohtajaksi 2020. Helke Suuri ei ole mitenkään tervehdyttänyt yhtiötä, päinvastoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"So what?"
Eikö raksuta yhtään?
Lauttakylän Auto lakkasi olemasta 2008, ja Helke Suuri tuli Satakunnan Liikenteen toimitusjohtajaksi 2020. Helke Suuri ei ole mitenkään tervehdyttänyt yhtiötä, päinvastoin.Lauri tervehdytti Satakunnan Liikenteen, jonka Huittisten toimitiloissa palvottiin patsasta. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä huumoripläjäyksestä! Sunnuntai lähti mukavasti käyntiin.
Ja kyllä vaan, Lauri saavuttanut bussihommissa kaiken, kruununa tietenkin Suomen ennätystappiot ja ennätykselliset vuorojen perumiset.Tässä olikin vuoden huumoripläjäys. "KA pyrki kaikin keinoin pitämään Laurin talossa..." No, potkut annettiin kuitenkin. Olikohan täysin pieleen mennyt PIrTilin kauppa se viimeinen niitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olikin vuoden huumoripläjäys. "KA pyrki kaikin keinoin pitämään Laurin talossa..." No, potkut annettiin kuitenkin. Olikohan täysin pieleen mennyt PIrTilin kauppa se viimeinen niitti?
Helke ei saanut potkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helke ei saanut potkuja.
Tuli muuten vaan lentävä lähtö... :)
Tänään Onnibussin kuljettajat kertoivat, että useampikin auto jäi tien päälle. Korvaavia autoja sitten etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Kuinkahan pitkään matkustajat vielä tätä pelleilyä katsovat? Sama kuljettaja kertoi myös, että jo ennestään korjaamot ovat ääriään myöten täynnä hajonneita autoja, kaksikerrosautot yliedustettuina. Kalustotilanne on kertoja mukaan katastrofaalinen ja kädestä suuhun eletään. Usein joudutaan myös turvautumaan korvaaviin autoihin muilta liikennöitsijöiltä. Ei kovin hyvältä näytä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli muuten vaan lentävä lähtö... :)
Tänään Onnibussin kuljettajat kertoivat, että useampikin auto jäi tien päälle. Korvaavia autoja sitten etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Kuinkahan pitkään matkustajat vielä tätä pelleilyä katsovat? Sama kuljettaja kertoi myös, että jo ennestään korjaamot ovat ääriään myöten täynnä hajonneita autoja, kaksikerrosautot yliedustettuina. Kalustotilanne on kertoja mukaan katastrofaalinen ja kädestä suuhun eletään. Usein joudutaan myös turvautumaan korvaaviin autoihin muilta liikennöitsijöiltä. Ei kovin hyvältä näytä!Paunun toiminta loppuu pian eikä Savonlinjan kermankuorintakaan oikein toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli muuten vaan lentävä lähtö... :)
Tänään Onnibussin kuljettajat kertoivat, että useampikin auto jäi tien päälle. Korvaavia autoja sitten etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Kuinkahan pitkään matkustajat vielä tätä pelleilyä katsovat? Sama kuljettaja kertoi myös, että jo ennestään korjaamot ovat ääriään myöten täynnä hajonneita autoja, kaksikerrosautot yliedustettuina. Kalustotilanne on kertoja mukaan katastrofaalinen ja kädestä suuhun eletään. Usein joudutaan myös turvautumaan korvaaviin autoihin muilta liikennöitsijöiltä. Ei kovin hyvältä näytä!"Tuli muuten vaan lentävä lähtö... :)"
Niinpä, koska sattui aukeamaan tj:n paikka Fenniaraililla. Ei noita joka päivä aukeile. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuli muuten vaan lentävä lähtö... :)"
Niinpä, koska sattui aukeamaan tj:n paikka Fenniaraililla. Ei noita joka päivä aukeile.Totta turiset. Tuollaiset muutaman miljoonan(7) liikevaihtoa tekevien yritysten tj:n paikat ovat himoittuja, toisin kuin etenemismahdollisuudet parinsadanmiljoonan liikevaihtoa tekevissä yrityksissä, jos olisi kykyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun toiminta loppuu pian eikä Savonlinjan kermankuorintakaan oikein toimi
"Paunun toiminta loppuu pian eikä Savonlinjan kermankuorintakaan oikein toimi"
Paunun toiminnan loppuminen lienee lähellä.
Tuon mahdollisuuden toi julki jo vuosi sitten yhtiön omistaja/toimitusjohtaja vuoden 2021 tilinpäätöksessä aika selvästi.
Savonlinjan kermankuorinnasta ei ole merkkejä näkyvissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset. Tuollaiset muutaman miljoonan(7) liikevaihtoa tekevien yritysten tj:n paikat ovat himoittuja, toisin kuin etenemismahdollisuudet parinsadanmiljoonan liikevaihtoa tekevissä yrityksissä, jos olisi kykyjä.
Lauri on erikoistunut alkujaan pienten yritysten nostamiseen markkinajohtajiksi. KA:ssa varmasti olisi ollut mukava eläkevirka tarjolla, mutta Laurin taistelijan sielu himosi ravintoa eli uusia haasteita. Ei Laurin kaltainen tähti voi alkaa lepäillä laakereillaan. On oltava koko ajan äksöniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri on erikoistunut alkujaan pienten yritysten nostamiseen markkinajohtajiksi. KA:ssa varmasti olisi ollut mukava eläkevirka tarjolla, mutta Laurin taistelijan sielu himosi ravintoa eli uusia haasteita. Ei Laurin kaltainen tähti voi alkaa lepäillä laakereillaan. On oltava koko ajan äksöniä.
"Lauri on erikoistunut alkujaan pienten yritysten nostamiseen markkinajohtajiksi. "
Omien sanojensa mukaan on asia toisin:
"HELKE PUHUU suoraan ja värikkäästi. Vastaukset tulevat aina empimättä ja vuolaina.
Vaikuttamisenhalu on pääjohtajalle luontaista, ja hän on aina pyrkinyt isoihin saappaisiin. Jo 28-vuotiaana hän haki Tampereen liikennelaitoksen toimitusjohtajaksi."
Tuo ei auennut, mutta onnistui pääsemään VR:n lähiliikenteen aikataulujen suunnittelupäälliköksi.
Sitten kolmekymppisenä odotti, että valitttaisiin VR:n lähiliikennejohtaksi.
Kun tuokaan ovi ei auennut, lähti ovet paukkuen yhtiöstä.
Mötön johtamassa OB:ssä meni suht mukavasti, kunnes Helke astui yhtiön johtoon ja tulos on kaikkien tiedossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri tervehdytti Satakunnan Liikenteen, jonka Huittisten toimitiloissa palvottiin patsasta. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
"Lauri tervehdytti Satakunnan Liikenteen, jonka Huittisten toimitiloissa palvottiin patsasta. "
Tuo on totta osin, mutta niin, että aamulla töihin tullessaan bussikuskit kumarsivat polvillaan hallituksen kokoushuoneen ovea kohti, koska ovi oli vuosikymenen ollut lukossa.
Lauttakylä-lehdessä oli tuosta juttua alkuvuodesta 2021. Satakunnan liikenne sopi potkuista kuljettajien ja liiton kanssa vuoden palkkaa vastaavalla summalla.
Nuo pakanalliset palvontarituaalit loppuivat siihen ja uusilta kuljettajilta vaadittiin lupaus, ettei enää patsaalle kumarreta.
Toisaalta SatLi sairastui, koska se menetti Rauman paikallisliikenteen, Olkiluodon ja Lapin liikenteet ja Rauma-Eurajoki-Pori-liikenteet. Ehkäpä Risto suuttui? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri on erikoistunut alkujaan pienten yritysten nostamiseen markkinajohtajiksi. KA:ssa varmasti olisi ollut mukava eläkevirka tarjolla, mutta Laurin taistelijan sielu himosi ravintoa eli uusia haasteita. Ei Laurin kaltainen tähti voi alkaa lepäillä laakereillaan. On oltava koko ajan äksöniä.
Aika mukavasti on nostellut pikkufirmoja menestykseen, esim. Oulun Onnikka, Keskimatkat, Kesälahden Linja, ML-Charter.
Oma lukunsa tässä menestyssaagassa ovat Onnibus, Satakunnan Liikenne ja Pirkanmaan Tilausliikenne, kaikki ovat tehneet TODELLA kovaa tulosta ja tinkimättä laadusta ja luotettavuudesta.
Kruununjalokivenä loistaa pienen Koiviston Auto-konsernin nostaminen syvistä vesistä väkevään iskuun vaikeassa markkinassa.
No niin, pakkomyyntihän siinä sitten tuli ja potkut persuksille, mutta olipahan äksöniä!
- Anonyymi
Tänään raskas kuorma lentokentälle, matkustajat kertoivat vierastavansa nokkavuoroa, kulkikohan ihan tyhjänä?
- Anonyymi
Kimmo on taas nähnyt unta.... Tyhjää autoa ajaessa alkavat liikennemerkitkin näyttämään mahdollisilta asiakkailta.
- Anonyymi
Lauri Helke on suurtekojen mies. Eikä mikään kultalusikkaa suussaan lutkuttava saamaton sukuoikeussyöttiläs. OB kasvoi yhden auton firmasta markkinajohtajaksi. Fenniarailin vuoro on kasvaa nyt. Vapiskoon VR!
- Anonyymi
Kyllä kai kuka vaan - kyvyttömin sukuoikeussyöttiläskin - osaa mettä lipittää tuttipullosta tissimaitokauden jälkeen jos vaan annetaan? Pitää vaan pullahtaa oikeesta lävestä tähän maailmaan helppoa mettä saadakseen. Tosimiehiä on ne, jotka ei synny kultalusikka suussa mutta yltää silti urallaan koviin saavutuksiin. Esim. perustaa tyhjästä pikkufirman ja tekee siittä muutamassa vuodessa markkinajohtajan. Tai kääntää kuoliniskuksikin sanotun karvaan tappion uuden entistäkin ehomman menestyssaagan startiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai kuka vaan - kyvyttömin sukuoikeussyöttiläskin - osaa mettä lipittää tuttipullosta tissimaitokauden jälkeen jos vaan annetaan? Pitää vaan pullahtaa oikeesta lävestä tähän maailmaan helppoa mettä saadakseen. Tosimiehiä on ne, jotka ei synny kultalusikka suussa mutta yltää silti urallaan koviin saavutuksiin. Esim. perustaa tyhjästä pikkufirman ja tekee siittä muutamassa vuodessa markkinajohtajan. Tai kääntää kuoliniskuksikin sanotun karvaan tappion uuden entistäkin ehomman menestyssaagan startiksi.
Kovin tunnut olevan katkera synnyttäjällesi, kun et syntynyt kultalusikka suussa,.
- Anonyymi
Lauri on NERO!
- Anonyymi
Aika näköjään kultaa muistot. Onnibus olisi lyhyen olemassaolonsa aikana kaatunut nolosti ainakin kolme kertaa ilman ulkopuolista apua. Pelastajana oli kahteen kertaan Koivisto, jonka syliin konkurssikypsä Onnibus lopulta pakon edessä kaatui. Kaukoliikenteessä konsernilla on markkinajohtajuus, mutta nehän ovat konsernin vanhoja vuoroja ja reittejä. Kaksikerrosautoilla ajettuja Laurin linjoja vähennetään koko ajan. Todellinen suurtekojen mies, vähintään kolme konkurssiuhkaa alle kymmenessä vuodessa. Eipä ole ihme, että lopulta tuli vielä katkerat potkut takapuoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näköjään kultaa muistot. Onnibus olisi lyhyen olemassaolonsa aikana kaatunut nolosti ainakin kolme kertaa ilman ulkopuolista apua. Pelastajana oli kahteen kertaan Koivisto, jonka syliin konkurssikypsä Onnibus lopulta pakon edessä kaatui. Kaukoliikenteessä konsernilla on markkinajohtajuus, mutta nehän ovat konsernin vanhoja vuoroja ja reittejä. Kaksikerrosautoilla ajettuja Laurin linjoja vähennetään koko ajan. Todellinen suurtekojen mies, vähintään kolme konkurssiuhkaa alle kymmenessä vuodessa. Eipä ole ihme, että lopulta tuli vielä katkerat potkut takapuoleen.
Lauri hommasi rahoitusta jatkuvasti eri tahoilta. Ja hommasi rahoittajan lopulta Koivistollekin, jotta konserni pystyy nyt menestymään jatkossa sähköbussiliikennöitsijänäkin. Toiset löytävät rahoittajia, toiset taas eivät ymmärrä nykybisneksestä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri hommasi rahoitusta jatkuvasti eri tahoilta. Ja hommasi rahoittajan lopulta Koivistollekin, jotta konserni pystyy nyt menestymään jatkossa sähköbussiliikennöitsijänäkin. Toiset löytävät rahoittajia, toiset taas eivät ymmärrä nykybisneksestä mitään.
Uskotko edes itse kirjoittamaasi soopaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko edes itse kirjoittamaasi soopaan?
Olet paroniuden pauloissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko edes itse kirjoittamaasi soopaan?
Eiköös täällä aika moni usko, ainakin he jotka on nälvinyt sugardaddyistä. Eli rahoittajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköös täällä aika moni usko, ainakin he jotka on nälvinyt sugardaddyistä. Eli rahoittajista.
Joo, kiistattomat puhelahjat hänellä on.
Tosin on kyseenalaista bisnesneroutta hankkia rahoitusta, mutta haaskata sitä umpiluupäisiin tappiotouhuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kiistattomat puhelahjat hänellä on.
Tosin on kyseenalaista bisnesneroutta hankkia rahoitusta, mutta haaskata sitä umpiluupäisiin tappiotouhuun.Jos paronit olisivat pyytäneet anteeksi, heitä ei olisi tarvinnut ajaa suohon vaan heidän yrityksensä kukoistaisivat yhä tänäkin päivänä. Mutta koska anteeksipyyntöjä ei tullut (yhtä lukuunottamatta) ja koska Lauri on oikeudentunnossaan tinkimätön, oli sukuoikeusparonit ajettava suohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos paronit olisivat pyytäneet anteeksi, heitä ei olisi tarvinnut ajaa suohon vaan heidän yrityksensä kukoistaisivat yhä tänäkin päivänä. Mutta koska anteeksipyyntöjä ei tullut (yhtä lukuunottamatta) ja koska Lauri on oikeudentunnossaan tinkimätön, oli sukuoikeusparonit ajettava suohon.
"Jos paronit olisivat pyytäneet anteeksi, heitä ei olisi tarvinnut ajaa suohon vaan heidän yrityksensä kukoistaisivat yhä tänäkin päivänä. Mutta koska anteeksipyyntöjä ei tullut (yhtä lukuunottamatta) ja koska Lauri on oikeudentunnossaan tinkimätön, oli sukuoikeusparonit ajettava suohon."
Näinhän siinä kävi, että anteeksipyytäjältä ja koko suvulta meni bisnekset ja suohonajajalta meni työpaikka ja tuli lähtö propsinkuljettajaksi.
Paroneilla sentään on jotakin vielä jäljellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos paronit olisivat pyytäneet anteeksi, heitä ei olisi tarvinnut ajaa suohon vaan heidän yrityksensä kukoistaisivat yhä tänäkin päivänä. Mutta koska anteeksipyyntöjä ei tullut (yhtä lukuunottamatta) ja koska Lauri on oikeudentunnossaan tinkimätön, oli sukuoikeusparonit ajettava suohon."
Näinhän siinä kävi, että anteeksipyytäjältä ja koko suvulta meni bisnekset ja suohonajajalta meni työpaikka ja tuli lähtö propsinkuljettajaksi.
Paroneilla sentään on jotakin vielä jäljellä.KA kukoistaa kuin tulipunaruusu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KA kukoistaa kuin tulipunaruusu!
Pysyy hengissä niin kauan kunnes Capdaddy huomaa, ettei sijoitetut rahat ole tulossa takaisin.
Tuohon konserniin on isketty niin paljon toisten ihmisten rahaa, että noutaja on jo lähellä.
- Anonyymi
Late imee
- Anonyymi
Ei ainakaan märkää villasukkaa kuten parroonit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan märkää villasukkaa kuten parroonit
Juu, ei todellakaan. Ehkä mieluummin erästä multipersoonaa. Kaikki tällä palstalla kyllä tietävät ketä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan märkää villasukkaa kuten parroonit
"Ei ainakaan märkää villasukkaa kuten parroonit"
Pidä nyt huonossa mielessäsi, että vaikka yhtiöllä menisi heikosti, niin yhtiön omistajalla voi mennä vaikka kuinka leveästi. Kyllä nuo parroonit ovat hyvinä aikoina osanneet laittaa jotakin sukan varteenkin, josta nyt sitten imeskellään tyytyväisinä. Ja sekös sinua pännii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ainakaan märkää villasukkaa kuten parroonit"
Pidä nyt huonossa mielessäsi, että vaikka yhtiöllä menisi heikosti, niin yhtiön omistajalla voi mennä vaikka kuinka leveästi. Kyllä nuo parroonit ovat hyvinä aikoina osanneet laittaa jotakin sukan varteenkin, josta nyt sitten imeskellään tyytyväisinä. Ja sekös sinua pännii.En hyväksy tätäkään tulkintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy tätäkään tulkintaa.
Ei sinun hyväksyntäsi ketään kiinnosta Buahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ainakaan märkää villasukkaa kuten parroonit"
Pidä nyt huonossa mielessäsi, että vaikka yhtiöllä menisi heikosti, niin yhtiön omistajalla voi mennä vaikka kuinka leveästi. Kyllä nuo parroonit ovat hyvinä aikoina osanneet laittaa jotakin sukan varteenkin, josta nyt sitten imeskellään tyytyväisinä. Ja sekös sinua pännii.Paronit on suossa
- Anonyymi
Vieläkö Vaivavaunu ajaa paikallisliikennettä? Olen kuullut että olisi hävinnyt kaiken ja että autotkin on romutuskuntoisia.
- Anonyymi
Oikein olet kuullut. Ajaa vielä jonkin aikaa, mutta kohta loppuu kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein olet kuullut. Ajaa vielä jonkin aikaa, mutta kohta loppuu kokonaan.
Kimmo kysyy ja vastaa itselleen. On se sekaisin..
- Anonyymi
On valitettavaa kuulla että valkeakosken liikenteellä menee näin heikosti. On toki yleisessä tiedossa että aika jälkeen kimmon on ollut yhtä tuskaa, mutta että nyt on hävitty jo kaikki ja autotkin romutuskuntoisia? Ikävä kuulla todellakin, mutta näin siinä käy kun tehdään väärää henkilöstöpolitiikkaa ja ei nöyrrytä pyytämään anteeksi oikeilta ammattilaisilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo kysyy ja vastaa itselleen. On se sekaisin..
Sillä on luultavasti vapaa viikonloppu, se saattaa joskus hieman sekoittaa.
- Anonyymi
Jokos nokkavuoroa koitetaan herätellä henkiin? Köhii, köhii, lupaa, lupaa, ei, kakoo vaan. Ei kun uudestaan, brumbrumbrum-kak-köhköhköhh....
- Anonyymi
Mutta Vainio porskuttaa!
- Anonyymi
Vainion pitääkin porskuttaa, koska nuori polvi on vasta kuusissakymmenissä, vaikkakin isä täytti juuri 90 vuotta, Martti Paunu täytti 70, Raimo O täyttää ensi torstaina 89, joten vanhat parroonit ovat kohta vähissä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1313720- 851875
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151701Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541382Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1201243VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu921228Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi311122- 681099
- 68994
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102975