Puistokadun jalkakäytävät

Anonyymi-ap

Toivottavasti harjataan vielä uudestaan. On jäänyt hirvittävään kuntoon.

27

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle kelpaa ihan tällaisenaankin. Ei tarvii enää mitään uutta katupölyjen nostokierrosta tehdä tälle alueelle.

Kevätsateet huuhtoo viimeisetkin pölyt viemäriin. Vammalan keskusta on ihan ready! Valmis vapun riehaa, Yo-juhlia ja alkukesän iloja vastaanottamaan.

• Anonyymi

Mulle ei

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­N­y­m­f­­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17823825B

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Samanlaiset harjaukset ne joka vuosi tuolla tehdään. Tämä talvi ei ollut mitenkään poikkeuksellisen hankala, esimerkiksi normaalia suurempin hiekoitusmäärien tms. osalta.

• Anonyymi

Kannattaa imuroida katu puhtaaksi jos harmittaa, niin ainakin meillä tehdään. Meillä käytössä Electrolux merkkinen, on hyvä, sinne kun pieraisee niin haju jää pussiin, eikä karkaa ja kaasun myötä imurin liikuttelu kevenee.

• Anonyymi

Tämä on ollut vuosikymmeniin kaikkein kuivin huhtikuu, sanoo meteorologit. Sastamalassakaan ei ole satanut millimetrinkään vertaa vettä.

Kunhan saadaan ensimmäinen vesisade, niin se pyyhkäisee hienot tomut katujen pinnasta pois.

• Anonyymi

Joo mut kyllä työnkin voi tehdä kunnolla, mutta jos ei pysty?

• Anonyymi

Kyllä se harjaaminen on ihan hyvin tehty, jos asiasta vastaava mestari on sen harjaamisen hyväksynyt. Samat miähet siellä on nyt harjannu kuin viime vuonnakin, ja samat mesut on asiat hyväksynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se harjaaminen on ihan hyvin tehty, jos asiasta vastaava mestari on sen harjaamisen hyväksynyt. Samat miähet siellä on nyt harjannu kuin viime vuonnakin, ja samat mesut on asiat hyväksynyt.

Ei muuten pidä paikkaansa. Mut kalleimmat vehkeet ja paskin jälki.

• Anonyymi

Jos nää nykyiset lakasinkoneella tehdyt katujen lakaisemiset ei jollekin kelpaa, niin sen henkilön täytyy varautua oleen sisätiloissa koko kesäaika. Syksyllä taas helpottaa, kun lokakuun sateet alkaa peseen katuja.

• Anonyymi

Ens viikolla sataa niin maan perusteellisesti. Huolenne on pois pyyhkäisty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ens viikolla sataa niin maan perusteellisesti. Huolenne on pois pyyhkäisty.

Sastamalan maajussit ainakin on helkatin vihaisia, jos nyt tulee kunnolla vettä taivaalta. Menee pellot niin pehmeiksi, ettei uudet 4-vetotraktoritkaan pysty tekeen kylvötöitä.

Sais olla nyt satamati ja katupölyt pyyhkimäti, ainakin toukokuun 15 päivälle asti. Silloin alkaa oleen viimesetkin siemenet maassa, ja silloin sais sitten sataa.

• Anonyymi

Naurettavia kommentteja. Ei mitään käsitystä mistä kommentoitte. Te jotka ootte sitä mieltä että työ on tehty ok.

• Anonyymi

Kysyin kaupungin katujen kunnossapidosta tuon harjauksen suhteen. Sieltä kerrottiin että viime viikolla on viimeisetkin harjaukset tehty. Uusia katuharjauksia ei ole enää nyt kesäaikana tulossa. Katutilassa on ihan muunlaiset, kesäajan kunnossapidon tehtävät edessä nyt.

Ensi keväänä harjataan taas sitten katuja Sastamalassa.

Hyvää keväänjatkoa kaikille kaupunkilaisille.

• Anonyymi

Vitut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitut

Sinä olet tärkeä, pieni osanen tätä meidän kivaa yhteistä kaupunkiamme.
        Oikein hyvää keväänjatkoa sullekin!

• Anonyymi

Mikään ei estä ottamasta harjaa käteen. Omatoimisuus kunniaan.

Siitä vaan sutimaan.

• Anonyymi

Kaikilla on kotona tai omassa taloyhtiössä jotakin katuharjoja ja kihveleitä olemassa.

Kun kaikki hoitaa oman kiinteistönsä mitalta kadun pölyjen lakaisun sellaiseen kuntoon joka on siisti ja hyvä, niin päästään tästä itkujen ja valitusten merestä lopulta eroon. Kurjaa jos joltakin menee koko kesä pieleen, eikä kukaan neuvo sitä, kuinka itse voisi asiassa auttaa.

• Anonyymi

Todella tyhmä kevätsade ollut parina päivänä. Huuhtoi hyvän ja kiinnostavan keskusteluaiheen kadun viemäreihin.

• Anonyymi

Kyllä huomaa että urakoitsija vaihtunut viimevuodesta jälki on kuin ajaisi vihattulan hiekkatiellä.

• Anonyymi

Olen koko nuoruuteni keston, ja aikuisuuteni voimien päivän ajan kulkenut ja ajellut Vihattulan hiekkateitä pitkin. Ensin jalkaisin ja sitten polkupyörällä uimaan Vihattulan rannalle. Täydet 15-täytettyäni kuljin mopedilla lopulta hyvällä autolla vuosikymmeniä ja nyt sitten verkkaisella rollaattorilla.

Aina on Vihattulan soratiet palvelleet minua parhaan kykynsä mukaan. Olen päässyt paikasta paikkaan, eikä koskaan ole ollut tiet heikossa kunnossa. Ne on aikanaan hyvin pohjustettu ja salaojitettu, noi hiekkatiet toimii aina. Näitä teitä ei tosiaan voi pitää ollenkaan vertailupohjana, silloin kun puhutaan huonosti hoidetuista teistä.

• Anonyymi

Kyllä vitun kalliiks tulee toi homma mitä nyt tehdään. Taitaa olla jotain naimakauppaa käynnissä.

• Anonyymi

Aika pluttaamista näyttää olevan. Ei jatkoon

• Anonyymi

Tänne pitäisi ostaa kunnollisella painepesulla varustetut ammattimaiset pesukoneet katujen puhdistukseen.
      Noilla nykyisillä vanhoilla leluilla ei pärjää. Ainakin tuplasti isommat koneet tarvittaisiin hyvään lopputulokseen.

• Anonyymi

Me Sastamalan Astmaatikot ry kannatetaan tuollaisen koneen ostamista pikimmiten. Sille tulee käyttöä jo kesälläkin, kun alkaa tietyt kasvit heilimöidä hulluna.

• Anonyymi

Kauniissa kaupungissammme on veikkaisin 200 työtöntä tumput suorassa. Ämpäri ja harja käteen. Herätys kaupungintalo, nyt on aika toimia.

• Anonyymi

Hiiri harjaa kunhan kerkiää. Kaupungilta turha odottaa evän väräytystä jos kertaalleen ovat harjanneet. Ehkä ensi vuonna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe